Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - ori 80 rijden

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 973 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #27248 - ori 80 rijden
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1226 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Splendid 19-3-2005 16:01 Print topicpost

Posts: 8421
Hey,

Ik ben van plan om al mn 50cc en 70cc troep weg te doen en ori 80 te gaan rijden

Kunnen jullie me vertellen wat de Voor en Nadelen zijn van ori 80 nemen en 50/70 wegdoen?

Alvast bedankt

Splendid
 
Ik wil een onderwaterbeer!!

mt80 19-3-2005 16:05 Print reply

Posts: 2071
voordelen: relatief laag verbruik, weinig onderhoud, weinig slijtage

nadelen: weinig toeren, meestal blokjes met aardig wat km's, meestal wat duurder in aankoopprijs
 
Blorn 19-3-2005 16:06 Print reply

Posts: 13825
Nadeel: een beetje agent ziet dat het een 80 blok is....
 
mcdronkz 19-3-2005 16:06 Print reply

Posts: 32777
het rijdt relaxed, daarom heb k er ook 1
 
mcdronkz 19-3-2005 16:07 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

Nadeel: een beetje agent ziet dat het een 80 blok is....


idd, of je moet een lc blok onder je mt beunen
 
chineesboer 19-3-2005 16:09 Print reply

Posts: 3676
kappen om je blok bouwen/ grote blokspoiler:P
 
mcdronkz 19-3-2005 16:11 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chineesboer

kappen om je blok bouwen/ grote blokspoiler:P


mja heb k ook aan zitten denken

of gewoon 79cm? wegveilen, en er 49cm? in graveren ofzo, en bij controle zeggen dat het een lange slag 50 snel is ofzo :P

en je blok helemaal verchromen, dan let niemand meer op de grootte van je cil :P maja ik kan beter psychologie gaan studeren ofzo

Dit bericht is ge-edit door mcdronkz op 19-3-2005 16:11
 
mangoo 19-3-2005 16:14 Print reply

Posts: 743
gewoon eronder hangen, ff alles waar op staat dat hij 79cc is wegvijlen en er 49cc in tikken en knallen maar
 
Blorn 19-3-2005 16:16 Print reply

Posts: 13825
En dat de cilinder een paar cm hoger is en meer koelribben heeft merkt niemand he
 
WiZZ [wesley] 19-3-2005 16:17 Print reply

Posts: 4831
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

En dat de cilinder een paar cm hoger is en meer koelribben heeft merkt niemand he


gaat om het idee
 
Houdoe.FM!! Wij maken je radio pas echt stuk!
mcdronkz 19-3-2005 16:18 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

En dat de cilinder een paar cm hoger is en meer koelribben heeft merkt niemand he


dat hoeft opzich niet nee
 
Splendid 19-3-2005 16:23 Print reply

Posts: 8421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

[...]


idd, of je moet een lc blok onder je mt beunen


lc? wat is dat?
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
Spike RR 19-3-2005 16:23 Print reply

Posts: 296
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

En dat de cilinder een paar cm hoger is en meer koelribben heeft merkt niemand he


de meeste juten hier in de buurt hebben echt geen idee hoeveel koelribben een ori mt heeft...
 
dacht t ook...
Spike RR 19-3-2005 16:24 Print reply

Posts: 296
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Splendid

[...]


lc? wat is dat?


vloeistof gekoeld
 
dacht t ook...
mcdronkz 19-3-2005 16:24 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Splendid

[...]


lc? wat is dat?


vloeistofgekoeld

maja je blijft het probleem van je rad houden, valt toch wel op
 
Splendid 19-3-2005 16:24 Print reply

Posts: 8421
oo ok
 
Ik wil een onderwaterbeer!!

Dit topic is 1226 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved