Ik kwam gisteravond tot de ontdekking dat de Moto Guzzi Dingo dubbele benzinekraantjes heeft (links & rechts) .
Ik heb 'm pas en er zit nog geen carburateur op. Maar ik vraag me af hoe dat werkt; je hebt 2 slangetetjes maar 1 opening in de carburateur.
Zijn daar een soort T-stukjes ofzo voor die je daarvoor kunt gebruiken of zijn er speciale carburateurs voor?
edit: heb foto van een Dingo uitvergroot; maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Ze lijken niet samen te komen, dan toch een speciale carburateur?
Dit bericht is ge-edit door Skeez op 19-3-2005 12:02
Ik kwam gisteravond tot de ontdekking dat de Moto Guzzi Dingo dubbele benzinekraantjes heeft (links & rechts) .
Ik heb 'm pas en er zit nog geen carburateur op. Maar ik vraag me af hoe dat werkt; je hebt 2 slangetetjes maar 1 opening in de carburateur.
Zijn daar een soort T-stukjes ofzo voor die je daarvoor kunt gebruiken of zijn er speciale carburateurs voor?
edit: heb foto van een Dingo uitvergroot; maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Ze lijken niet samen te komen, dan toch een speciale carburateur?
[...]
Miss zodat er niet altijd in 1 deel van de tank bezine blijft staan terwijl er niks uit het slangetje komt? Te moeilijk om ff zelf te verzinnen?
ja dat is simpel... maar het gaat er niet om waarom dat zo is... het gaat erom hoe dat werkt... hoe los je dat op, je hebt namelijk dan ook 2 benzineslangetjes... dat is de vraag
meestal is het midden van een tank iets hoger, of zit er een lasnaad oid, en blijft er benzine liggen aan de kant waar geen benzinekraantje zit, en dat gebeurd nu niet, nu allebij de kanten worden leeggehaald
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken