Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Hoe werkt dat als je 2 benzinekranen hebt?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 849 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27241 - Hoe werkt dat als je 2 benzinekrane...
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 3830 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Skeez 19-3-2005 11:41 Print topicpost

Posts: 1339
Ik kwam gisteravond tot de ontdekking dat de Moto Guzzi Dingo dubbele benzinekraantjes heeft (links & rechts) .
Ik heb 'm pas en er zit nog geen carburateur op. Maar ik vraag me af hoe dat werkt; je hebt 2 slangetetjes maar 1 opening in de carburateur.
Zijn daar een soort T-stukjes ofzo voor die je daarvoor kunt gebruiken of zijn er speciale carburateurs voor?

http://www.brommerforum.nl/gallery/view/1452

edit: heb foto van een Dingo uitvergroot; maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Ze lijken niet samen te komen, dan toch een speciale carburateur?



Dit bericht is ge-edit door Skeez op 19-3-2005 12:02
 

M.O. 19-3-2005 12:21 Print reply

Posts: 1289
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Skeez

Ik kwam gisteravond tot de ontdekking dat de Moto Guzzi Dingo dubbele benzinekraantjes heeft (links & rechts) .
Ik heb 'm pas en er zit nog geen carburateur op. Maar ik vraag me af hoe dat werkt; je hebt 2 slangetetjes maar 1 opening in de carburateur.
Zijn daar een soort T-stukjes ofzo voor die je daarvoor kunt gebruiken of zijn er speciale carburateurs voor?

http://www.brommerforum.nl/gallery/view/1452

edit: heb foto van een Dingo uitvergroot; maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Ze lijken niet samen te komen, dan toch een speciale carburateur?

afbeelding

Dit bericht is ge-edit door Skeez op 19-3-2005 12:02


is het nie gewoon een vacuum kraantje zat origineel ook op m'n derbi

als je eem start word er een klepje open getrokken door et vacuum daardoor kan de benzine erdoor
1 slangetje is vacuum door de ander gaat de benzine

Dit bericht is ge-edit door M.O. op 19-3-2005 12:21
 
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW
Johnny_D 19-3-2005 12:24 Print reply

Posts: 2578
ja dat zal denk wel bij tsx zit ut of de tank dop en bij andere onder aan de tank
 
Johnny D tuning Old style.... Is the NEW style!| sliedrecht, sliedrecht, schaapjes in de wei. koetjes in de stal. bier is overal
Skeez 19-3-2005 13:14 Print reply

Posts: 1339
Ik denk eigenlijk zelf dat er uit allebei benzine komt... maar dan zou je anders een speciale carburateur moeten hebben met zo'n vacuum-klepje?
 
mr200r 19-3-2005 13:35 Print reply
Posts: 5122
Beide kranen open.
 
mr200r
Skeez 19-3-2005 13:42 Print reply

Posts: 1339
Dadelijk idd maar gewoon 's proberen... maar heb een gebroken been dus maar 's zien of het lukt...
 
Skeez 19-3-2005 19:23 Print reply

Posts: 1339
uit allebei komt gewoon benzine
 
Muerte aka Ozzy 19-3-2005 19:25 Print reply

Posts: 3255
dan ff een t-stukje ertussen flexen ofzo..
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
Blorn 19-3-2005 19:27 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Skeez

uit allebei komt gewoon benzine
Miss zodat er niet altijd in 1 deel van de tank bezine blijft staan terwijl er niks uit het slangetje komt? Te moeilijk om ff zelf te verzinnen?
 
Leen 19-3-2005 19:28 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

[...]
Miss zodat er niet altijd in 1 deel van de tank bezine blijft staan terwijl er niks uit het slangetje komt? Te moeilijk om ff zelf te verzinnen?


heef mijn tank een mooie oplossing voor. ene kant van de tank is lager als de andere kant
 
honda-mbx 19-3-2005 19:29 Print reply

Posts: 1688
misschien reserve??
 
ik vlam je..
Skeez 19-3-2005 19:29 Print reply

Posts: 1339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

[...]
Miss zodat er niet altijd in 1 deel van de tank bezine blijft staan terwijl er niks uit het slangetje komt? Te moeilijk om ff zelf te verzinnen?


ja dat is simpel... maar het gaat er niet om waarom dat zo is... het gaat erom hoe dat werkt... hoe los je dat op, je hebt namelijk dan ook 2 benzineslangetjes... dat is de vraag
 
staaf 19-3-2005 19:31 Print reply

Posts: 266
De carburateur is een valstroom

en op je vraag ken ik je geen antw. geven
 
BITE MY DUST!! en een echte man rukt met de combinatietang
Skeez 19-3-2005 20:04 Print reply

Posts: 1339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: staaf

De carburateur is een valstroom

en op je vraag ken ik je geen antw. geven


met valstroom bedoel je dat de carburateur zo schuin staat dat het in de cilinder valt/stroomt?
 
staaf 19-3-2005 20:30 Print reply

Posts: 266
yes

 
BITE MY DUST!! en een echte man rukt met de combinatietang
Ariej 19-3-2005 21:44 Print reply

Posts: 3685
meestal is het midden van een tank iets hoger, of zit er een lasnaad oid, en blijft er benzine liggen aan de kant waar geen benzinekraantje zit, en dat gebeurd nu niet, nu allebij de kanten worden leeggehaald
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken

Dit topic is 3830 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved