Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 110 Malossi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1193 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27201 - 110 Malossi
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3371 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mt-special 18-3-2005 10:47 Print reply

Posts: 156
maar ligt et verbruik ook niet aan de tandwielverhouding?? lijkt mij dat ie met een zwaardere verhouding meer kracht nodig is om op te trekken..
of zit k dr helemaal naast??
 
de heineken honcho.... met zon een handdoek... met regen een poncho
wiebutt 18-3-2005 10:52 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt-special

maar ligt et verbruik ook niet aan de tandwielverhouding?? lijkt mij dat ie met een zwaardere verhouding meer kracht nodig is om op te trekken..
of zit k dr helemaal naast??


Lichte vertanding is veel sneller op toere gebruikt dus meer
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Saknet 18-3-2005 13:20 Print reply

Posts: 10355
zwaardere vertanding ->zwaarder trekken -> meer verbruik

bij zwaardere vertanding doe ik ook altijd iets grotere sproei erin
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
MT70-nolimit 18-3-2005 13:22 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet

zwaardere vertanding ->zwaarder trekken -> meer verbruik

bij zwaardere vertanding doe ik ook altijd iets grotere sproei erin


jah hoor jij wel
 
gaat lang goed
mcdronkz 18-3-2005 13:27 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
bij zwaardere vertanding doe ik ook altijd iets grotere sproei erin


wat heb dat voor nut dan? met een fatsoenlijk afgestelde brommer trek je dan harder hoor, ipv dat je een grotere sproeier erin douwt :P
 
wiebutt 18-3-2005 13:32 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

[...]


wat heb dat voor nut dan? met een fatsoenlijk afgestelde brommer trek je dan harder hoor, ipv dat je een grotere sproeier erin douwt :P


Harder trekke met zwaardere vertanding ?
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
-Tom- 18-3-2005 13:37 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit

Okaj zal het nog ff motiveren. Hoge toeren dat doen die gastjes wel die met hun apriliaatjes op het circuit 250 gaan jagen. Mijn mening, en dat is mijn mening, is dat je het met een crosser van je vermogen moet hebben. Astu.

Blabla, dat is toch totaal niet relevant bij een brommer :P Een snelle brommer maakt gewoon veel toeren. Als je echt "laagtoerig" wilt rijden op een brommer, koop je een 125cc blok oid. Al dat laagtoerig en hoogtoerige shit, is dat de nieuwe rage ofzo :
 
FTS Member
MT70-nolimit 18-3-2005 13:39 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-

[...]

Blabla, dat is toch totaal niet relevant bij een brommer :P Een snelle brommer maakt gewoon veel toeren. Als je echt "laagtoerig" wilt rijden op een brommer, koop je een 125cc blok oid. Al dat laagtoerig en hoogtoerige shit, is dat de nieuwe rage ofzo :


Het ging mij meer om het brandstofverbruik.
 
gaat lang goed
mcdronkz 18-3-2005 13:41 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

[...]


Harder trekke met zwaardere vertanding ?


vraag me af of het echt helpt om een grotere sproeier te nemen bij een zwaardere vertanding
 
wiebutt 18-3-2005 13:42 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

[...]


vraag me af of het echt helpt om een grotere sproeier te nemen bij een zwaardere vertanding

Zal meevalle, er is maar 1 goede sproeier
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
mcdronkz 18-3-2005 13:46 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

[...]

Zal meevalle, er is maar 1 goede sproeier


dat bedoelde ik ook namelijk
 
wietplant 18-3-2005 14:09 Print reply

Posts: 2092
ik ga morge 110malossie halen ik zet der een 80cc gianelli pijp onder en een 26 carb ori luchtfilter watvoor sproeier moek der in zette tijdens inrijde ?
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
jupiler 18-3-2005 23:04 Print reply
Posts: 846
ik reed met 110 malossi 20 mik techno uitlaat en tw verhouding van 15-45 iets van 125 met pieken van 135 en een verbruik van 1 op 13 ofzo bij een beetje rustig aan doen
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
mulder 19-3-2005 9:19 Print reply

Posts: 13701
met welke sproeiert?

 
The Catfish 19-3-2005 10:56 Print reply

Posts: 1337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt-special

maar ligt et verbruik ook niet aan de tandwielverhouding?? lijkt mij dat ie met een zwaardere verhouding meer kracht nodig is om op te trekken..
of zit k dr helemaal naast??


het kan wel op deze manier:
(ik neem even aan dat je een 6-bak hebt.)


lichte tandwiel verhouding:
in z'n 6e versnelling @ 12k rpm: 110km/u

zware tandwiel verhouding
in z'n 6e versnelling @ 12k rpm: 130km/u

bij ongeveer hetzelfde gebruik een hogere snelheid bereiken.

get the point?



 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..

Dit topic is 3371 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved