Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 110 Malossi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1028 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27201 - 110 Malossi
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
Dit topic is 3395 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MT70-nolimit 17-3-2005 20:16 Print topicpost

Posts: 4322
Wat is een normale top met een 110 cc malossi en wat is de minimale carb die je erachter moet knikkeren?



P.s. Alleen mensen reageren die verstand hebben van Honda.
 
gaat lang goed

mt80 17-3-2005 20:31 Print reply

Posts: 2071
ik heb geen verstand van honda, maar probeer het toch maar..

normale top ligt natuurlijk aan je uitlaat/ontsteking/cilinderkop/versnellingsbak etc.

minimale carburateur om het vermogen er een beetje uit te halen is denk ik een 24mm carb

"normale" top zal zo denk ik rond de 110/120 liggen
 
MT70-nolimit 17-3-2005 20:33 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt80

ik heb geen verstand van honda, maar probeer het toch maar..

normale top ligt natuurlijk aan je uitlaat/ontsteking/cilinderkop/versnellingsbak etc.

minimale carburateur om het vermogen er een beetje uit te halen is denk ik een 24mm carb

"normale" top zal zo denk ik rond de 110/120 liggen


Tering tiete, 24 mm carb en ik heb maar een 7,7 liter tank dat worden korte ritjes:P Dan ga ik wel kijken naar een 100cc
 
gaat lang goed
mt80 17-3-2005 20:34 Print reply

Posts: 2071
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit

[...]


Tering tiete, 24 mm carb en ik heb maar een 7,7 liter tank dat worden korte ritjes:P Dan ga ik wel kijken naar een 100cc


heb zelf ook met 110 autisia gereden, met 20mm carburateur en luhao uitlaat.. alleen dan merk je gewoon dat je niet alles uit de cilinder haalt.. top lag rond de 105 en verbruik was 1 op 20
 
kreidler rs 17-3-2005 20:35 Print reply

Posts: 6202
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit

[...]


Tering tiete, 24 mm carb en ik heb maar een 7,7 liter tank dat worden korte ritjes:P Dan ga ik wel kijken naar een 100cc

het ligt niet aan het aantal cc hoe hard die zuipt(over het algemeen) maar hoe hoog toerig

 
bier drinken en kut roepen
MT70-nolimit 17-3-2005 20:38 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kreidler rs

[...]

het ligt niet aan het aantal cc hoe hard die zuipt(over het algemeen) maar hoe hoog toerig



Jah dat snap ik maar dan zou je bij elke 10cc meer, met 1000 toeren lager moeten gaan rijden om het verbruik binnen de perken te houden.
 
gaat lang goed
mt80 17-3-2005 20:39 Print reply

Posts: 2071
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit

[...]


Jah dat snap ik maar dan zou je bij elke 10cc meer, met 1000 toeren lager moeten gaan rijden om het verbruik binnen de perken te houden.


denk je?
 
kreidler rs 17-3-2005 20:39 Print reply

Posts: 6202
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit

[...]


Jah dat snap ik maar dan zou je bij elke 10cc meer, met 1000 toeren lager moeten gaan rijden om het verbruik binnen de perken te houden.

je hoeft niet veel toeren te draaien om kracht te hebbe
 
bier drinken en kut roepen
arthur de gek 17-3-2005 20:40 Print reply
Posts: 191
minimaal een 24mm.lieft groter

ps. je rijd denk iets van 1 op 15 dan
mijn mb rijd met 28 mm 1 op 12
 
MT70-nolimit 17-3-2005 20:41 Print reply

Posts: 4322
Jah om maar eens iets te noemen, kijk ik woon 35km van school af dus ik loop mss wat te mierenn**ken. Ik rij nu ook met een 13mm achter een 70 en das ook niet ideaal kan ik je vertellen. Maar die 70 ben ik zat, ik ben bezig met 80cc blok die kenne ff wat meer leien met hogere snelheden.
 
gaat lang goed
mt80 17-3-2005 20:42 Print reply

Posts: 2071
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit

Jah om maar eens iets te noemen, kijk ik woon 35km van school af dus ik loop mss wat te mierenn**ken. Ik rij nu ook met een 13mm achter een 70 en das ook niet ideaal kan ik je vertellen. Maar die 70 ben ik zat, ik ben bezig met 80cc blok die kenne ff wat meer leien met hogere snelheden.


ga gewoon 80 ori rijden dan..
 
Rock-Dog 17-3-2005 20:43 Print reply

Posts: 575
pleur d'r een 18mm carb op, vertant 'm iets zwaarder dan ga je nog kk hard en benzine-verbruik valt mee
 
kreidler rs 17-3-2005 20:44 Print reply

Posts: 6202
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt80

[...]


ga gewoon 80 ori rijden dan..

idd, met een 18mm ofzo
 
bier drinken en kut roepen
mt80 17-3-2005 20:44 Print reply

Posts: 2071
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rock-Dog

pleur d'r een 18mm carb op, vertant 'm iets zwaarder dan ga je nog kk hard en benzine-verbruik valt mee


bedoel je op die 70cc? op die 110cc is het mengsel dan toch een beetje aan de arme kant vrees ik
 
MT70-nolimit 17-3-2005 20:46 Print reply

Posts: 4322
Jah ik ga eerst ook ori 80 rijden maar omdat je daarmee ook niet boven de 90 zult komen ga zat ik te denken aan 100cc+
 
gaat lang goed
Rock-Dog 17-3-2005 20:46 Print reply

Posts: 575
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt80

[...]


bedoel je op die 70cc? op die 110cc is het mengsel dan toch een beetje aan de arme kant vrees ik


op die 70 ja. op een 110 zou ik het niet doen, haal je er echt te weinig uit. Origineel 80blok heeft overigens wel 18mm carb met 80cc dan

edit: typo

Dit bericht is ge-edit door Rock-Dog op 17-3-2005 20:47
 

Dit topic is 3395 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved