Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - MT ophogen achteraan

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1073 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #27191 - MT ophogen achteraan
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1168 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Scarface 18-3-2005 13:13 Print reply

Posts: 6023
is toch nie zo moeilijk: quoteovenste deel vd veer in de bankschroef, en met sleutel 12 of 13 tussen de veer door op de bout en dan de sleutel met de veer draaien totdat ie Toink! zegt. dan is ie los:P
echt een kind kan de was doen en als ze vast zitten zet er dan ff een gasbrander op dan krijg je ze zo uit elkaar, en trouwens er zijn genoeg beun manieren om veren los te halen
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
Saknet 18-3-2005 13:14 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit

[...]


Pesies, tenzij je 200 kilo weegt maar die veren kunnen wel aardig wat hebben

huh als je 200 kilo weegt vliegen ze je wel om de oren bij demontage? ik snappe niet gesprek doen volgen :s

maarre je krijgt ze wel simpel los ja, en hoe krijg je ze dan weer 100% veilig vast?

zonder bijbehorende tools he


Dit bericht is ge-edit door Saknet op 18-3-2005 13:16
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Scarface 18-3-2005 13:24 Print reply

Posts: 6023
d'r staat niet al te veel spanning op, dus je kunt ze als het goed is ook zo weer in elkaar draaien, door het schroefdraad span je de veer pas weer aan, is mij ook al tig keer gelukt dus dat moet jou ook wel lukken.
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)

Dit topic is 1168 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved