Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - ruim 200.000km op zundapp

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1094 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27162 - ruim 200.000km op zundapp
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3802 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

denollie(the real one) 16-3-2005 17:31 Print reply

Posts: 501
als je het niet gelooft best...

mijn mt had 50000 kilometer , en ze hebben er nooit iets aan vervangen , nu word het blok gereviceerd......nu rijd ik 70cc met ander blok
 
Life's a Bitch ......Be its Pimp ............
Gilera Gsm 16-3-2005 17:32 Print reply

Posts: 2376
Maar dan kom je nog niet aan de 2 ton.
 
John Huijben 16-3-2005 17:32 Print reply

Posts: 2433
mijn mtx-sh staat nu ook al over de 73000 heen . en de km teller heeft een jaar lang niet gewerkt

dusja mischien dattie over n tijdje een ton heeft gelopen.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
kreidler rs 16-3-2005 17:33 Print reply

Posts: 6202
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: denollie(the real one)

als je het niet gelooft best...

mijn mt had 50000 kilometer , en ze hebben er nooit iets aan vervangen , nu word het blok gereviceerd......nu rijd ik 70cc met ander blok

200000 of 50000
toch wel een verschil?
 
bier drinken en kut roepen
denollie(the real one) 16-3-2005 17:37 Print reply

Posts: 501
wrsch de boormachine der aan gehange en dan spinnen maar. lol
 
Life's a Bitch ......Be its Pimp ............
ties 16-3-2005 17:39 Print reply
Posts: 1333
kan makkelijk,
nieuwe brommers moet je juist alles veel meer vervangen, aangezien de cilinders al sneller zijn dus gewoon grotere poorten heeft. terwijl dat helemaal niet nodig is.
en origineel komt zo`n ding niet boven de 6k uit.
lagers houden dat makkelijk. kijk maar naar auto`s die halen ook makkelijk de 200.000
zonder iets te vervangen.
de zuiger zal tenminste 1 x vervangen moeten zijn.

derbi haal je dat nooit. moet al zuiger vervangen bij 10.000.
 
Gilera Gsm 16-3-2005 17:41 Print reply

Posts: 2376
Een auto is viertakt
 
mcdronkz 16-3-2005 17:42 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gilera Gsm

Een auto is viertakt


niet alle
 
Gilera Gsm 16-3-2005 17:44 Print reply

Posts: 2376
trabant enz niet dan.
 
Hans F 16-3-2005 17:45 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: denollie(the real one)

als je het niet gelooft best...

mijn mt had 50000 kilometer , en ze hebben er nooit iets aan vervangen , nu word het blok gereviceerd......nu rijd ik 70cc met ander blok


hij is altijd jouw eigendom geweest?

 
ties 16-3-2005 17:45 Print reply
Posts: 1333
wel viertakt met meer vermogen, goedkopere onderdelen(citroen) en die gaan dan nog ff door.
en met auto`s wordt vaak slecht gereden. weinig ff doortrekken enzo. wat wel nodig is voor goede motor temp enzo.

2-takt oude kan dat makkelijk halen. ori mt cil met ori lagers kan dat ook halen, maar iedereen ragt et af of zet er een snellere cilinder op en slijt et dus veel meer.
 
Gilera Gsm 16-3-2005 17:45 Print reply

Posts: 2376
Dan nog niet.
 
jackmasterTZR 16-3-2005 17:58 Print reply

Posts: 3062
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gilera Gsm

Een auto is viertakt


bij viertakt draaien lagers ook rond hoor
 
De Schout 16-3-2005 18:01 Print reply
Posts: 5326
glijlager met oliedruk is iets heel anders dan een kogellager wat z'n smering uit wat olie nevel moet halen..
 
tune tweak fiddle bang bummer
jackmasterTZR 16-3-2005 18:02 Print reply

Posts: 3062
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout

glijlager met oliedruk is iets heel anders dan een kogellager wat z'n smering uit wat olie nevel moet halen..



kan gerust dat er glijlagers in zitten, maar kheb het over gwoon over kogellagers netzoals bij brommers, smartass
 

Dit topic is 3802 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved