Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MTX-OT80 Slag

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 944 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27151 - MTX-OT80 Slag
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1802 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

wipe-out 16-3-2005 23:40 Print reply

Posts: 7672
Dan zou het de slag dus 49 zijn volgens Pro Tuning.
 
[RRT] Lost-P 16-3-2005 23:51 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wipe-out

Dan zou het de slag dus 49 zijn volgens Pro Tuning.


hmmm, merkwaardig :-p

Ik meen me te herrinneren dat de slag van 80cc Honda blokken toch echt 50.8 was...

Dit bericht is ge-edit door [RRT] Lost-P op 17-3-2005 0:02
 
Chille Tune shit dan
mcdronkz 17-3-2005 9:45 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P

[...]


hmmm, merkwaardig :-p

Ik meen me te herrinneren dat de slag van 80cc Honda blokken toch echt 50.8 was...

Dit bericht is ge-edit door [RRT] Lost-P op 17-3-2005 0:02


idd
 
PRO TUNING 17-3-2005 9:59 Print reply

Posts: 4000
Kleine correctie, cilinderinhoud is 78.69 cc.
Slag is 49.50 mm

Meer gegevens binnenkort in Faq www.honda-moped-shop.nl
 
fordescortracing 17-3-2005 13:09 Print reply

Posts: 620
Dus met andere woorden, de
Eurocilindro 125cc is werkelijk 126.31CC en de Malossi 110cc is werkelijk 113.37CC


 
Oldskool Escorts never die !!!! Officieel straatrace gangster worden inbox me !!!!

Dit topic is 1802 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved