Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Carburateur

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1247 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27128 - Carburateur
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2608 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Bassie_nr1 15-3-2005 14:00 Print topicpost

Posts: 1488
Kan iemand mij vertellen waarvoor het zwarte tussenstuk ( plastic ) voor dient tussen de carburateur en spruitstuk van een mtx-sh
 
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter

[RRT] Lost-P 15-3-2005 14:36 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bassie_nr1

Kan iemand mij vertellen waarvoor het zwarte tussenstuk ( plastic ) voor dient tussen de carburateur en spruitstuk van een mtx-sh


soort pakking idee...Je kan m dr tussenuit laten.
kan ook iets in gasreactie schelen als je m dr tussen uit laat
 
Chille Tune shit dan
Bassie_nr1 15-3-2005 14:53 Print reply

Posts: 1488
Is dit dan ook eeen soort van begrensing idee??
 
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter
staaf 15-3-2005 14:55 Print reply

Posts: 266
is gewoon een soort pakking begrensen doet ie niet behalve als het gat ervan kleiner is dan van je carburateur maar dat denk ik niet
 
BITE MY DUST!! en een echte man rukt met de combinatietang
honda_freak 15-3-2005 14:55 Print reply

Posts: 7650
is dat niet gewoon net als bij een mt een isolator..
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
staaf 15-3-2005 14:58 Print reply

Posts: 266
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak

is dat niet gewoon net als bij een mt een isolator..




i have no idea
 
BITE MY DUST!! en een echte man rukt met de combinatietang
honda_freak 15-3-2005 15:07 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: staaf

[...]




i have no idea


dan gok ik daar op
platic is een slechte geleider in tegenstelling tot metaal, dus om te voorkomen dat je carb heet word stoppen ze zo'n dingetje ertussen.. lekker laten zitten.. je hebt er tog geen last van? ze zitten ook wellis tussen het membraam en het spruitstuk en zijn gelijk zo gemaakt dat de carburateur verder naar beneden hangt voor een betere doorstroming van de benzine
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Gilera Gsm 15-3-2005 15:08 Print reply

Posts: 2376
Dat tussenstukje zit ertussen zodat je oude filer erop past. Anders wordt de afstand te kort.
 
staaf 15-3-2005 15:08 Print reply

Posts: 266
daar zit wel logica in ja
 
BITE MY DUST!! en een echte man rukt met de combinatietang
honda_freak 15-3-2005 15:11 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gilera Gsm

Dat tussenstukje zit ertussen zodat je oude filer erop past. Anders wordt de afstand te kort.


dat lijkt me sterk.. alsof ze opeens zoiets hadden van.. shit.. de filter zit te ver naar achteren.. maar ff gauw wat tussen moffelen
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Ruben. 15-3-2005 15:22 Print reply

Posts: 6131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak

[...]


dat lijkt me sterk.. alsof ze opeens zoiets hadden van.. shit.. de filter zit te ver naar achteren.. maar ff gauw wat tussen moffelen


ehm ja en dat is een stuk waarschijnlijker dan jou theorie, wil de eerste carb die overhit wel zien nml
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
Leen 15-3-2005 15:26 Print reply

Posts: 26877
is isolator, zodat je carb niet te heet word... dus stfu ruben :P
 
Ruben. 15-3-2005 15:27 Print reply

Posts: 6131
waarom gaat die carb heet worden dan? dingen worden meestal eerder goed gekoeld door rijwind
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
Leen 15-3-2005 15:29 Print reply

Posts: 26877
tisd gewoon zo, weet ik veel waarom.. tis gewoon zodat je carb niet heet word anders verdampt de benzine al in je carb..

en achter je cilinder = geen wind en is het gewoon heet hoor, dus jouw rijwind theorie = bullshit :P
 
honda_freak 15-3-2005 15:30 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben.

waarom gaat die carb heet worden dan? dingen worden meestal eerder goed gekoeld door rijwind


hij zit flink verstopt achter een gloeiende cilnder die alle rijwind allang heeft verwarmd en ook nog aardig tegenhoud.. en zoals ik al zei, metaal geleid heel goed.. zoals je zelf ook wel weet denk ik zo
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Ruben. 15-3-2005 15:31 Print reply

Posts: 6131
hoe kunnen sommige carbs dan bevriezen in de winter als er alleen maar warme lucht langs komt?
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?

Dit topic is 2608 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved