Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Wat WEL en wat NIET polijsten...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 945 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27109 - Wat WEL en wat NIET polijsten...
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 2210 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

brutalmb70 14-3-2005 18:11 Print topicpost
Posts: 536
Als je dan toch aan het polijsten ben, wat kan je dan wel en wat kan je maar btr niet polijsten (in je cil) ?

Dit bericht is ge-edit door brutalmb70 op 14-3-2005 18:59
 

christianos 14-3-2005 18:54 Print reply

Posts: 20445
waarom wil jij IN je blok polijsten?

dat is dikl grote onzin...
 
Bullet 14-3-2005 18:55 Print reply

Posts: 12150
wtf wil jij IN je blok polijsten?
 
**My BungHole Will Speak Now**
Kietel Tuning 14-3-2005 18:56 Print reply

Posts: 863
in de krukas-holte of waar bedoel je?

im blok lijkt me un beetje zinloos.

Dit bericht is ge-edit door Kietel Tuning op 14-3-2005 18:57
 
Palava 14-3-2005 18:57 Print reply

Posts: 2866
uitlaatpoort, tegen de koolaanslag....
 
brutalmb70 14-3-2005 18:59 Print reply
Posts: 536
tering sinds wnnr zijn jullie zo letterlijk ??

kbedoel gewoon in mijn cilinder....maar dat beschouw ik ook als blok...

maja zal het wel ff verbeteren...
 
Tsxdude AKU MicheL 14-3-2005 18:59 Print reply

Posts: 10676
je kan je carterdelen polijstenm krukasholte en waar je spoelpoorten uitkomen....


maar echt nut?:S

Uitlaatpoort alleen dus en NEE niet spoelers en NEE niet je inlaat....
Je kan je luchtkelk polijsten en je cilinderkop als je je verveeld

Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 14-3-2005 19:00
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
kreidler rs 14-3-2005 18:59 Print reply

Posts: 6202
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kietel Tuning

in de krukas-holte of waar bedoel je?

im blok lijkt me un beetje zinloos.

Dit bericht is ge-edit door Kietel Tuning op 14-3-2005 18:57

krukasholte mag je toch nooit polijsten?
 
bier drinken en kut roepen
cerberus10 14-3-2005 19:00 Print reply

Posts: 2338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brutalmb70

tering sinds wnnr zijn jullie zo letterlijk ??



altijd al:P maar polijsten van een cilinder heeft maar heel klein beetje nut je zal geen verschil voelen.
 
christianos 14-3-2005 19:00 Print reply

Posts: 20445
spoelpoorten nalopen op scherpe randjes heeft wel degelijk nut..
 
Tsxdude AKU MicheL 14-3-2005 19:00 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kreidler rs

[...]

krukasholte mag je toch nooit polijsten?


Waarom niet dan?
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Bullet 14-3-2005 19:00 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brutalmb70

tering sinds wnnr zijn jullie zo letterlijk ??

kbedoel gewoon in mijn cilinder....maar dat beschouw ik ook als blok...

maja zal het wel ff verbeteren...


ja der ook zooooveel te polijsten aan je cil he

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

je kan je carterdelen polijstenm krukasholte en waar je spoelpoorten uitkomen....


maar echt nut?:S


denk eerder vermogensverlies
 
**My BungHole Will Speak Now**
wiebutt 14-3-2005 19:02 Print reply

Posts: 6264
Hoe zat et ook alweer met dat gas op gas verhaal ?
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
kreidler rs 14-3-2005 19:02 Print reply

Posts: 6202
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

[...]


Waarom niet dan?

dacht ooit iets gelezen te hebben dat er dan niet genoeg olie bij de krukas kwam ofzo(maar ik zal het wel fout hebbe)
 
bier drinken en kut roepen
christianos 14-3-2005 19:02 Print reply

Posts: 20445
ik geloof daar gfeen zak van, het zal wel kloppen

maar het werkt alleen in races waar elke tienden kilometer telt
 
christianos 14-3-2005 19:03 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kreidler rs

[...]

dacht ooit iets gelezen te hebben dat er dan niet genoeg olie bij de krukas kwam ofzo(maar ik zal het wel fout hebbe)


en hoe wou je dat verklaren?
 

Dit topic is 2210 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved