nee dat is juist wat ik wil.
maar wat zijn de nadelen(geen gelul over slijtage enz)
als jij slijtage geen nadeel vind, dan is er geen nadeel, behalve dat je te ver zou kunnen afdraaien en dan je magneten tegen kan komen, waarna je je vliegwiel weg kan gooien, maar verder....
als jij slijtage geen nadeel vind, dan is er geen nadeel, behalve dat je te ver zou kunnen afdraaien en dan je magneten tegen kan komen, waarna je je vliegwiel weg kan gooien, maar verder....
neej laatmaar ik las et al in ieder geval bedankt
Dit bericht is ge-edit door RJ Tuning op 14-3-2005 20:04
weinig, je massa word iets minder, maar scheelt niet heel veel denk ik zo
wat je beter kunt doen is een andere ontstekinscurve realiseren, denk dat je daar meer aan hebt
standaard vliegwiel is zo huge ass, maakt zeker wel wat uit.
Het scheelt in acceleratie in de lagere versnellingen. Je hoeft nl. niet iedere keer dat super zware lompe vliegwiel te versnellen
Dit bericht is ge-edit door Hans F op 14-3-2005 20:33