Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - YEAH!! eindelijk een honda!!!!!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1174 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27080 - YEAH!! eindelijk een honda!!!!!!
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1813 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

christianos 14-3-2005 23:41 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

[...]
Signaalspoel moet een signaal afgeven voordat de zuiger in BDP (bovenste dode punt) staat, omdat het ook tijd kost voordat de bougie dan daadwerkelijk vonkt. En hoe hoger toerental hoe sneller de zuiger van vlak voor BDP daadwerkelijk op BDP staat en dus zul je moeten gaan vervroegen om de verbranding op tijd te krijgen. En daar zorgt de CDI voor. Dat verduidelijkt je vraag misschien een beetje?

Eindelijk snap ik het
heb altijd al geweten wat het opleverd, maar nooit waardoor het komt
 
herman103 14-3-2005 23:44 Print reply

Posts: 1352
hoeveel vroeger moet ie dan?
 
christianos 14-3-2005 23:46 Print reply

Posts: 20445
gewoon helemaal naar rechts draaien, dat doe ik altijd, je kan ook fanatiek gaan vijlen, maar ik draai meestal naar rechts en dat vind ik genoeg

edit: ff duidelijk, draai je grondplaat maar helemaal naar rechts

Dit bericht is ge-edit door christianos op 14-3-2005 23:49
 
herman103 14-3-2005 23:47 Print reply

Posts: 1352
helemaal:S. ik heb trouwens zon turbo grondplaat heb ik me bij de bromboer late vertellen
 
christianos 14-3-2005 23:48 Print reply

Posts: 20445
een watte ?

nooit van gehoord, volgens mij bestaan die niet

foto?
 
Blorn 14-3-2005 23:49 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103

hoeveel vroeger moet ie dan?
Als je mijn verhaal goed hebt gelezen en ook begrijpt, dan zou je moeten snappen dat de originele curve houden en enkel grondplaat verdraaien voor- en nadelen heeft.

Ik zou m iets voorbij zn merktekens draaien (zeg zo'n 1,5-2mm).

Turbo grondplaat = imi AFAIK
 
christianos 14-3-2005 23:50 Print reply

Posts: 20445
ik wil een foto

kijken of er iets anders aan zo'n ding is
 
herman103 14-3-2005 23:50 Print reply

Posts: 1352
aha oke. dan ga ik er morge ff me kloten. bednak morge horen jullie ut wel nu ga ik maffen aju
 
Bullet 14-3-2005 23:51 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

een watte ?

nooit van gehoord, volgens mij bestaan die niet

foto?


als jij der nog nooit van hebt gehoord, bestaat ie ook niet?
 
**My BungHole Will Speak Now**
christianos 14-3-2005 23:52 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

[...]


als jij der nog nooit van hebt gehoord, bestaat ie ook niet?


ik zie de woordje's, "volgens mij" staan

jij ook?
dus ik betwijfel mijzelf

Dit bericht is ge-edit door christianos op 14-3-2005 23:52
 
hondacrosser 15-3-2005 9:00 Print reply

Posts: 1902
wat voor carb heb je mischien is die gewoon te klein ofzo

en dan opnieuw afstellen en de ontsteking moet je de grondplaat gewoon bij het streepje zetten aan de bovenkant zie je die zitten als je vliegwiel eraf is


 
herman103 15-3-2005 19:22 Print reply

Posts: 1352
het is een 16mm mikuni. met sproeier 100. ik kan mijn ontsteking niet wijzigen omdat dat schoefdraat in het vliegwiel naar de uien is dus dat moet ik eerst ff fixen
 

Dit topic is 1813 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved