Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - gare uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1015 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27076 - gare uitlaat
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 656 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rieju-Racing 13-3-2005 21:27 Print topicpost
Posts: 10
Ik ben van plan een metrakit pijp te bestellen voor op mijn rieju rr.
Het probleem is dat er vanuit een boxje dat vlak achter de radiateur zit, een slangetje loopt die aan het begin van de uitlaat verbonden zit. Weet iemand waarvoor dit dient, aangezien de aansluiting voor dit slangetje mist op alle andere uitlaten op de originele na..
 

Tijzzz 13-3-2005 21:57 Print reply

Posts: 4215
Ik dacht dat dat iets te maken had met je katalhysator.

Dat schijnt snelheidsvertragend en milieu verschondend te zijn.

2 Redenen om het er af te halen of om er een nieuwe uitlaat op te zetten.
 
denollie(the real one) 13-3-2005 22:13 Print reply

Posts: 501
lambda sonde ????

kan het dit zijn , ik weet het niet , meer een auto term als je het mij vraagt
btw: een lambda sone meet de hoeveelehdi zuurstof in je uitlaat gassen en zend dit door naar je computer die de ontsteking en de hoeveelheid mengsel in je cilpinde rregeld.
 
Life's a Bitch ......Be its Pimp ............
M.O. 13-3-2005 22:14 Print reply

Posts: 1289
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: denollie(the real one)

lambda sonde ????

kan het dit zijn , ik weet het niet , meer een auto term als je het mij vraagt
btw: een lambda sone meet de hoeveelehdi zuurstof in je uitlaat gassen en zend dit door naar je computer die de ontsteking en de hoeveelheid mengsel in je cilpinde rregeld.


eej aap et is geen injectie or
 
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW
Mr.MTX 13-3-2005 22:48 Print reply

Posts: 1854
Knijp het tuutje af, en las het weer dicht, en je hebt +/- 2 a 3 pk winst (no bullshit) L-b
 
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!
Frysk 13-3-2005 22:49 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mr.MTX

Knijp het tuutje af, en las het weer dicht, en je hebt +/- 2 a 3 pk winst (no bullshit) L-b
doe hem er eens af en doe er klei ofzoets op en merk het verschil als je het merkt ls hem dicht
 
giggitybyte
a honda highrider 14-3-2005 8:38 Print reply

Posts: 1818
klei . waarom nog ff schroefdraad in tappen en er een schoefje in planten
 
D? Mo(raal)derator
Joostvdw 14-3-2005 11:09 Print reply

Posts: 4789
dat slangetje is waarschijnlijk om de warme uitlaatlucht te gebruiken om je (in de winter) vrieskoude inlaat lucht op te warmen

alleen maar voordelig dus...
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Palava 14-3-2005 11:19 Print reply

Posts: 2866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw

dat slangetje is waarschijnlijk om de warme uitlaatlucht te gebruiken om je (in de winter) vrieskoude inlaat lucht op te warmen

alleen maar voordelig dus...


maar die vrieskoude inlaatlucht, dan kan er meer lucht in je cilinder, dus meer mengsel, meer kracht...
 
Rieju-Racing 14-3-2005 16:18 Print reply
Posts: 10
Dat lijkt mij ook, en zou niet echt logisch zijn als het hier voor bedoelt is..
Zijn er nog rieju rijders die (zeker) weten waar het voor dient??
 
m_a_r_c_o 14-3-2005 16:21 Print reply

Posts: 6443
zit dat ook op een rs?
dus als je hem dicht knijpt dat hij ene stukkie harder gaat?
 
Seat Leon 20vt
MBX DE BESTE 14-3-2005 16:32 Print reply
Posts: 71
da pijpje loopt naar de lucht filter da is voor de miljeu dan rijden ze zachter mee en minder uit laat gassen kunde er ge woon af halen dan reit veel beter ff dicht lassen en klaar issie
(heb ik ook bij men broer zen brommer gedaan)

 

Dit topic is 656 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved