Quote: Originally posted by: Pingu? Niels Uitdehaag
Hij bedoelt waarschijnlijk voor, achter krijg je dat niet echt voor elkaar en is het ook niet super mooi. Voor zou ik ook wel willen weten of het veel werk is en duur werk
dat is niet zo moeilijk...
je last de remtrommel op het wiel vast, boort daar 3gaten in dikke tap einde erdoor heen daar kan je schijfrem op.. en dan moet je een soort rails op je achterbrug maken waar je remklauw overheen kan schuiven voor het afstellen wanneer je je ketting op spant... wat wel een probleem is om dat schoon te houden (helemaal bij een mt)
heb beste is om een achter-motor-rem-klauw te gebruiken, die hebben meer rem-vermogen (heb ik op mn mt ook voor geinstaleert, 1pink en ik sta op mn voorwiel!) en daarbij zit vaak een pompresevoir dat geschikt is voor een pedaal...
kosten vallen wel mee, het is voornamenlijk veel werk (ik zat er nl ook over te denken om op mijn mt te bakken, had dit systeem bij iemand die aan nsr-races deed gezien)
|