Ik zit te denken aan een snellere cilinder voor de ciao...maar ik laat de rest liever standaard. Ik zag op 50cc een 70cc malossi staan maar wat betekent 10 en 12 pin? En zou het zin hebben op een standaard setup?
Dat 10 en 12 pen heeft te maken met de grootte van je pistonpen. En dat heeft dan weer te maken met je krukas.
Het zal wel helpen met een standaard setup, maar er kan natuurlijk meer uit gehaald worden als je andere onderdelen (uitlaat en carburateur) ook verandert.
Jaah dat snap ik Maar ik zat meer te denken aan 50Km/H en redelijk wat trekkracht..?
dan zou ik eerder een grotere carbarateur d'r op zetten en niet naar de 70cc gaan als je 50 wilt.
Grotere carb (rijdt die vaak ook ietsjes harder), iets groter achtertandwiel (gaat die weer ietsjes zachter = gelijk aan wat je had) maar trekt je wel veel harder op en heb je aardig wat kracht
ciao met achter tandwiel?. en als je de caburateur gaat vergroten moet je ook gelijk. je inlaat gaan uitvijlen anders heeft dat wijnig zin. naar 13mm. maar aangezien je standaard wil houden zal je dat wel niet willen.
zou dan maar kijken voor vario. dan trekt die lekker op zonder dat je wat hoeft te vijlen. alleen wat afstellen dan nog.
Dit bericht is ge-edit door Kietel Tuning op 12-3-2005 20:03
Dat 10 en 12 pen heeft te maken met de grootte van je pistonpen. En dat heeft dan weer te maken met je krukasdrijfstang.
Het zal wel helpen met een standaard setup, maar er kan natuurlijk meer uit gehaald worden als je andere onderdelen (uitlaat en carburateur) ook verandert.
Maar ben bang dat het uitvijlen fout gaat Of valt dat wel mee? En dan heb ik nog een probleem..Kheb geen idee hoe het blok onder de brommer vandaag moet omdat de krukas door het frame steekt
Maar ben bang dat het uitvijlen fout gaat Of valt dat wel mee? En dan heb ik nog een probleem..Kheb geen idee hoe het blok onder de brommer vandaag moet omdat de krukas door het frame steekt
3 boutjes los (ophangpuntjes), dan het blok er schuin onder uit halen... Lijkt moeilijker dan het is
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!