Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Cilinder ciao

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1092 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27038 - Cilinder ciao
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 1247 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sparky86 12-3-2005 17:49 Print topicpost
Posts: 68
Ik zit te denken aan een snellere cilinder voor de ciao...maar ik laat de rest liever standaard. Ik zag op 50cc een 70cc malossi staan maar wat betekent 10 en 12 pin? En zou het zin hebben op een standaard setup?
 

Tijzzz 12-3-2005 19:29 Print reply

Posts: 4215
Dat 10 en 12 pen heeft te maken met de grootte van je pistonpen. En dat heeft dan weer te maken met je krukas.

Het zal wel helpen met een standaard setup, maar er kan natuurlijk meer uit gehaald worden als je andere onderdelen (uitlaat en carburateur) ook verandert.
 
Sparky86 12-3-2005 19:44 Print reply
Posts: 68
Jaah dat snap ik Maar ik zat meer te denken aan 50Km/H en redelijk wat trekkracht..?
 
Rock-Dog 12-3-2005 19:46 Print reply

Posts: 575
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sparky86

Jaah dat snap ik Maar ik zat meer te denken aan 50Km/H en redelijk wat trekkracht..?


dan zou ik eerder een grotere carbarateur d'r op zetten en niet naar de 70cc gaan als je 50 wilt.

Grotere carb (rijdt die vaak ook ietsjes harder), iets groter achtertandwiel (gaat die weer ietsjes zachter = gelijk aan wat je had) maar trekt je wel veel harder op en heb je aardig wat kracht
 
Kietel Tuning 12-3-2005 20:02 Print reply

Posts: 863
ciao met achter tandwiel?. en als je de caburateur gaat vergroten moet je ook gelijk. je inlaat gaan uitvijlen anders heeft dat wijnig zin. naar 13mm. maar aangezien je standaard wil houden zal je dat wel niet willen.



zou dan maar kijken voor vario. dan trekt die lekker op zonder dat je wat hoeft te vijlen. alleen wat afstellen dan nog.

Dit bericht is ge-edit door Kietel Tuning op 12-3-2005 20:03
 
Sparky86 12-3-2005 23:23 Print reply
Posts: 68
En 60cc of 65cc dan? of 70 met een poelie waardoor ie meer trekkracht heeft?
 
Blorn 13-3-2005 1:05 Print reply

Posts: 13825
Koop een Sito uitlaatje en klaar.
 
Punk [Dave] 13-3-2005 1:10 Print reply

Posts: 7003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tijzzz

Dat 10 en 12 pen heeft te maken met de grootte van je pistonpen. En dat heeft dan weer te maken met je krukasdrijfstang.

Het zal wel helpen met een standaard setup, maar er kan natuurlijk meer uit gehaald worden als je andere onderdelen (uitlaat en carburateur) ook verandert.

 
Sparky86 13-3-2005 11:04 Print reply
Posts: 68
Alleen een sito uitlaat? Wat rijd ie dan ongeveer?

Het is trouwens een Snor!

Dit bericht is ge-edit door Sparky86 op 13-3-2005 11:08
 
AOF 13-3-2005 11:34 Print reply

Posts: 1477
als het een snor is moet je gewoon de inlaat uitveilen en een 13 13 cabarateur erop dpoen en dan ben je klaar
 
Sparky86 13-3-2005 11:55 Print reply
Posts: 68
Maar ben bang dat het uitvijlen fout gaat Of valt dat wel mee? En dan heb ik nog een probleem..Kheb geen idee hoe het blok onder de brommer vandaag moet omdat de krukas door het frame steekt
 
Mr.MTX 13-3-2005 11:58 Print reply

Posts: 1854
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sparky86

Maar ben bang dat het uitvijlen fout gaat Of valt dat wel mee? En dan heb ik nog een probleem..Kheb geen idee hoe het blok onder de brommer vandaag moet omdat de krukas door het frame steekt

3 boutjes los (ophangpuntjes), dan het blok er schuin onder uit halen... Lijkt moeilijker dan het is
 
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!
Mr.MTX 13-3-2005 11:58 Print reply

Posts: 1854
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mr.MTX

[...]

3 boutjes los (ophangpuntjes), dan het blok er schuin onder uit halen... Lijkt moeilijker dan het is


PS, vergeet je snaar er niet af te halen
 
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!
AOF 13-3-2005 12:31 Print reply

Posts: 1477
www.vespafreak.nl

staat op uitgelegt hoe je moet veilen
moet je effe zoeken
 
Sparky86 13-3-2005 12:39 Print reply
Posts: 68
Tnx!
 
Sparky86 13-3-2005 17:48 Print reply
Posts: 68
Wat zou de makkelijkste en goedkoopste oplossing zijn om ong. 50 Km/H te hale en een leuke trekkracht te hebbe zijn?
 

Dit topic is 1247 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved