Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 166 op cilinderkop

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1141 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27025 - 166 op cilinderkop
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2866 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

korte_mt5 12-3-2005 10:19 Print topicpost
Posts: 361
kan er op een 70cc kop ook 166 staan heb namelijk nog een kop liggen maar wat voor 1 weet ik nie
 
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de

wipe-out 12-3-2005 10:28 Print reply

Posts: 7672
"16 6" is een originele kop. Misschien is hij uitgedraaid, of dat kan je (laten) doen als je hem op een 70cc wil zetten.

en MF --> TF
 
xeno 12-3-2005 10:30 Print reply

Posts: 1189
moet dat"als je hem wilt hebben lopen?
 
Jarco 12-3-2005 10:39 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: xeno

moet dat"als je hem wilt hebben lopen?


nee dacht het niet
 
wildhaguh 12-3-2005 10:56 Print reply

Posts: 1650
en wat betekenen de letters erachter nu

ik heb hier koppen liggen met 166 s en met 166f
en zijn er nogmeer letters?
 
www.brommer-onderdelen.tk
mbrulezzz 12-3-2005 11:01 Print reply

Posts: 2084
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wildhaguh

en wat betekenen de letters erachter nu

ik heb hier koppen liggen met 166 s en met 166f
en zijn er nogmeer letters?


wss t verschil van hoge drukkop en normale kop

 
MB racing
mt80 12-3-2005 11:17 Print reply

Posts: 2071
volgens mij staat op die 45mm koppen ook gewoon 166 hoor.. alleen dan in iets ander lettertype oid
 
PRO TUNING 12-3-2005 11:34 Print reply

Posts: 4000
166 S (Slow) is originele 50 cc Honda cilinderkop

166 F (Fast) is imitatie 50 of 70 cc cilinderkop

166 - 167 is motor type voor MB/T/X 50 cc
 
mt80 12-3-2005 11:35 Print reply

Posts: 2071
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING

166 S (Slow) is originele 50 cc Honda cilinderkop

166 F (Fast) is imitatie 50 of 70 cc cilinderkop

166 - 167 is motor type voor MB/T/X 50 cc



is die 166 F dan ook altijd een hoge druk kop?
 
PRO TUNING 12-3-2005 11:40 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt80

[...]



is die 166 F dan ook altijd een hoge druk kop?


Fast = snel, dus ja - alleen de vorm is verre van ideaal.
Een goed veranderde 166 S kop is veel beter.
 
stivoman 12-3-2005 11:42 Print reply

Posts: 5353
166-s is standaard type kop
as je un 166-f heb is t un hoogtourige
zorg voor snellere optrekkingskracht
 
4 rings rule them all
PRO TUNING 12-3-2005 11:45 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stivoman

166-s is standaard type kop
as je un 166-f heb is t un hoogtourige
zorg voor snellere optrekkingskracht


Met een 166 F kop draait je motor niet meer toeren
 
korte_mt5 12-3-2005 14:40 Print reply
Posts: 361
maar kan ik nu aan die 166-F kop ook zien of het voor een 70cc is
 
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de
mt80 12-3-2005 14:43 Print reply

Posts: 2071
nee, meet de diameter gewoon op 39mm is 50cc, 45mm is 70cc
 
Saknet 12-3-2005 14:43 Print reply

Posts: 10355
ja dan is het ronde gat even groot als de cilinder

vaak werkt 50kop ook wel maar soms raakt zuiger de kop dan en dan wil ie nie meer ronddraaiu of net wel maar dan hoor je telkens een tik niet goed :p
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
korte_mt5 12-3-2005 14:52 Print reply
Posts: 361
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt80

nee, meet de diameter gewoon op 39mm is 50cc, 45mm is 70cc


diameter van de kop moet je dan beginnen te meten waar hij schuin begint te lopen naar binnen
 
www.japanse-kapstok.co.jp/www.heinz-leuter.de

Dit topic is 2866 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved