Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MTX80 cc blok ombouwen naar ...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 806 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #27020 - MTX80 cc blok ombouwen naar ...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1099 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

fordescortracing 11-3-2005 21:00 Print topicpost

Posts: 620
Ik vraag aan iedereen die ervaring heeft met mtx80cc (luchtgekoeld) blokken hoe ik deze het beste kan ombouwen naar een

- Malossi 110cc
of
- Eurocilindro 125cc

Wat zou het beste zijn?

Ik heb gehoord dat sommige nicasil cilinderwanden hebben ?

Welke slijt het hardste, trekt het hardste waar trekke ze bovenin onderin

BTW is een MTX80 luchtgekoeld blok hetzelfde onderblok als dat van een mb8


Srry voor de onduidelijk heid maar het is een mtx-ot

Dit bericht is ge-edit door fordescortracing op 14-3-2005 19:26
 
Oldskool Escorts never die !!!! Officieel straatrace gangster worden inbox me !!!!

Ariej 11-3-2005 22:47 Print reply

Posts: 3685
euhm, als je het over een mtx-ot80cc hebt dan is die hetzelfde als mb8/mt8 ja
en voor die cilinders hoef je je blok niet om te bouwen hoor..

 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
Jarco 11-3-2005 22:49 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fordescortracing



BTW is een MTX80 luchtgekoeld blok hetzelfde onderblok als dat van een mb8


mtx-ot wel ja

dan hoef je alleen andere cil en erop ze zetten, en hoe hard ie rijdt hangt ook van je carb en uitlaat af....
 
Ollie 11-3-2005 22:51 Print reply

Posts: 2468
Malossie heeft een nicasylwand, eurcocilindro is gewoon gietijzer d8 ik, maar corrigeer me ff als 'k fout heb

Heb zelf de 125cc gehad, liep erg leuk icm. 28mm en proma 80, maar met 32mm liep ie nog veel leuker
Denk dat dat ding toch wel een goede 110 km/h haalde...



 
wildhaguh 11-3-2005 22:53 Print reply

Posts: 1650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ollie

Malossie heeft een nicasylwand, eurcocilindro is gewoon gietijzer d8 ik, maar corrigeer me ff als 'k fout heb

Heb zelf de 125cc gehad, liep erg leuk icm. 28mm en proma 80, maar met 32mm liep ie nog veel leuker
Denk dat dat ding toch wel een goede 110 km/h haalde...





men 125 euro voor mt had gin gieteizer
nikacil of chroom weet ut nimer
 
www.brommer-onderdelen.tk
Saknet 12-3-2005 4:19 Print reply

Posts: 10355
hehe
32mm voor 110km/u
was het niet tijd voor een opmaat pijp oid

Dit bericht is ge-edit door Saknet op 12-3-2005 4:20
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
wipe-out 12-3-2005 9:34 Print reply

Posts: 7672
Eurocil heeft een chroomwand.
 
a honda highrider 12-3-2005 10:16 Print reply

Posts: 1818
ik heb ooit es een 50 cc cilinder gezien voor op een mt8 blok, kan dat ook misschien bij mijn watergekoelde mbx 80 blok ? iemand hier ervaring mee?
 
D? Mo(raal)derator
PRO TUNING 12-3-2005 10:18 Print reply

Posts: 4000
Oud type Eurocilindro/ Athena heeft een chroomwand - nieuw type met klein membraan heeft een nicasil wand.

Cilinder past zo op oud type MTX 80 blok, cilinderkop moet wel worden aangepast.
 

Dit topic is 1099 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved