Kampersjaak |
10-3-2005 17:57 |
Posts: 12285 |
persen
|
|
oderint dum metuant |
|
-Niellesie- |
10-3-2005 18:00 |
Posts: 6454 |
boren want ori bus zit erin gegoten
|
|
allalallalallalalallalala |
|
Baasbas |
10-3-2005 18:46 |
Posts: 2176 |
ik vond als je aan de onderkant kijkt die spoelers er erg slordig eruit zien
|
|
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik |
|
wiebutt |
10-3-2005 18:51 |
Posts: 6264 |
hebbe hebbe
|
|
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C |
|
Baasbas |
10-3-2005 18:52 |
Posts: 2176 |
wat betaal je hier zoal voor het persen van een cilinderbus? (incl bus :P )
|
|
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik |
|
koen-z |
10-3-2005 18:56 |
Posts: 3702 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Baasbas
wat betaal je hier zoal voor het persen van een cilinderbus? (incl bus :P )
ik weet wel beetje hoeveel nicasyl kost, iets van 350,- tot 500,- ofzo toch?
|
|
|
|
wiebutt |
10-3-2005 18:57 |
Posts: 6264 |
Is er een link naar dat topic op 50cc.nl?
|
|
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C |
|
Baasbas |
10-3-2005 18:57 |
Posts: 2176 |
maar deze bus is gietijzer
|
|
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik |
|
RUTGER_86 |
10-3-2005 18:58 |
Posts: 1183 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koen-z
[...]
ik weet wel beetje hoeveel nicasyl kost, iets van 350,- tot 500,- ofzo toch?
nee jo nicasyl kost echt geen 350 eerder 150euro ofzo
ik denk dat je zo'n cilinderbus wel hebt voor 300 euro maar dat is wel zonder zuiger meestal
|
|
DE MANNE VAN JANNE |
|
PRO TUNING |
10-3-2005 19:39 |
Posts: 4000 |
Een kleine cilinderbus zit zo rond de 100 euro.
De oude wand moet er eerst op een cilinderboormachine worden uitgedraaid, dit is net als een cilinder boren voor een overmaat zuiger maar dan veel groter.
De nieuwe bus wordt er niet in geperst maar ingekrompen.
|
|
|
|
KaWaReZ |
10-3-2005 19:44 |
Posts: 20582 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Een kleine cilinderbus zit zo rond de 100 euro.
De oude wand moet er eerst op een cilinderboormachine worden uitgedraaid, dit is net als een cilinder boren voor een overmaat zuiger maar dan veel groter.
De nieuwe bus wordt er niet in geperst maar ingekrompen.
dus kan ik van mijn alu-kwakcilinder met 39diameter die wand eruit laten boren en bijv een 46mm nicawandje erin laten krimpen ?
(nicawand is dunner dan chroom toch? )
of is dit niet mogelijk ivm de alu aanhechtingen van de cilinder in de wand?
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
wiebutt |
10-3-2005 19:45 |
Posts: 6264 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Een kleine cilinderbus zit zo rond de 100 euro.
De oude wand moet er eerst op een cilinderboormachine worden uitgedraaid, dit is net als een cilinder boren voor een overmaat zuiger maar dan veel groter.
De nieuwe bus wordt er niet in geperst maar ingekrompen.
Kun jij dit ook ?
Ik wil wel een dikke W poort in me ori cil die ik nog heb ligge :P
|
|
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C |
|
Sander-gpr |
10-3-2005 19:54 |
Posts: 405 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: wiebutt
[...]
Kun jij dit ook ?
Ik wil wel een dikke W poort in me ori cil die ik nog heb ligge :P
waarom een W poort?? vlinderpoort is meer vermogen uit te halen
|
|
Ik ben niet gek, dat lijkt maar zo. |
|
wipe-out |
10-3-2005 19:56 |
Posts: 7672 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sander-gpr
[...]
waarom een W poort?? vlinderpoort is meer vermogen uit te halen
Dat weet ik niet, maar een vlinderpoort heeft in ieder geval wel een gunstigere vorm voor de uitlaat dan een W-poort.
Dit bericht is ge-edit door wipe-out op 10-3-2005 19:56
|
|
|
|
wiebutt |
10-3-2005 19:56 |
Posts: 6264 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sander-gpr
[...]
waarom een W poort?? vlinderpoort is meer vermogen uit te halen
ook best :P
|
|
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C |
|