Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - mt/b L.A. Sleeve cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1079 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #26964 - mt/b L.A. Sleeve cilinder
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3778 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Kampersjaak 10-3-2005 17:57 Print reply

Posts: 12285
persen
 
oderint dum metuant
-Niellesie- 10-3-2005 18:00 Print reply

Posts: 6454
boren want ori bus zit erin gegoten
 
allalallalallalalallalala
Baasbas 10-3-2005 18:46 Print reply
Posts: 2176
ik vond als je aan de onderkant kijkt die spoelers er erg slordig eruit zien
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
wiebutt 10-3-2005 18:51 Print reply

Posts: 6264
hebbe hebbe
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Baasbas 10-3-2005 18:52 Print reply
Posts: 2176
wat betaal je hier zoal voor het persen van een cilinderbus? (incl bus :P )
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
koen-z 10-3-2005 18:56 Print reply

Posts: 3702
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Baasbas

wat betaal je hier zoal voor het persen van een cilinderbus? (incl bus :P )



ik weet wel beetje hoeveel nicasyl kost, iets van 350,- tot 500,- ofzo toch?
 
wiebutt 10-3-2005 18:57 Print reply

Posts: 6264
Is er een link naar dat topic op 50cc.nl?
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Baasbas 10-3-2005 18:57 Print reply
Posts: 2176
maar deze bus is gietijzer
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
RUTGER_86 10-3-2005 18:58 Print reply

Posts: 1183
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen-z

[...]



ik weet wel beetje hoeveel nicasyl kost, iets van 350,- tot 500,- ofzo toch?
nee jo nicasyl kost echt geen 350 eerder 150euro ofzo

ik denk dat je zo'n cilinderbus wel hebt voor 300 euro maar dat is wel zonder zuiger meestal
 
DE MANNE VAN JANNE
PRO TUNING 10-3-2005 19:39 Print reply

Posts: 4000
Een kleine cilinderbus zit zo rond de 100 euro.

De oude wand moet er eerst op een cilinderboormachine worden uitgedraaid, dit is net als een cilinder boren voor een overmaat zuiger maar dan veel groter.

De nieuwe bus wordt er niet in geperst maar ingekrompen.
 
KaWaReZ 10-3-2005 19:44 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING

Een kleine cilinderbus zit zo rond de 100 euro.

De oude wand moet er eerst op een cilinderboormachine worden uitgedraaid, dit is net als een cilinder boren voor een overmaat zuiger maar dan veel groter.

De nieuwe bus wordt er niet in geperst maar ingekrompen.


dus kan ik van mijn alu-kwakcilinder met 39diameter die wand eruit laten boren en bijv een 46mm nicawandje erin laten krimpen ?
(nicawand is dunner dan chroom toch? )

of is dit niet mogelijk ivm de alu aanhechtingen van de cilinder in de wand?
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
wiebutt 10-3-2005 19:45 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING

Een kleine cilinderbus zit zo rond de 100 euro.

De oude wand moet er eerst op een cilinderboormachine worden uitgedraaid, dit is net als een cilinder boren voor een overmaat zuiger maar dan veel groter.

De nieuwe bus wordt er niet in geperst maar ingekrompen.


Kun jij dit ook ?
Ik wil wel een dikke W poort in me ori cil die ik nog heb ligge :P
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Sander-gpr 10-3-2005 19:54 Print reply

Posts: 405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

[...]


Kun jij dit ook ?
Ik wil wel een dikke W poort in me ori cil die ik nog heb ligge :P

waarom een W poort?? vlinderpoort is meer vermogen uit te halen
 
Ik ben niet gek, dat lijkt maar zo.
wipe-out 10-3-2005 19:56 Print reply

Posts: 7672
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sander-gpr

[...]

waarom een W poort?? vlinderpoort is meer vermogen uit te halen


Dat weet ik niet, maar een vlinderpoort heeft in ieder geval wel een gunstigere vorm voor de uitlaat dan een W-poort.

Dit bericht is ge-edit door wipe-out op 10-3-2005 19:56
 
wiebutt 10-3-2005 19:56 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sander-gpr

[...]

waarom een W poort?? vlinderpoort is meer vermogen uit te halen


ook best :P
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C

Dit topic is 3778 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved