Tijzzz |
9-3-2005 20:59 |
Posts: 4215 |
LC is wel gaaf.
Maar k zie geen reden waarom je 'm LC maken zou, tenzij je een heel project in gedachten hebt.
|
|
|
|
Joostvdw |
9-3-2005 21:03 |
Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tijzzz
LC is wel gaaf.
Maar k zie geen reden waarom je 'm LC maken zou, tenzij je een heel project in gedachten hebt.
LC is handiger qua cilinder keuze, bijv 50 eurocil, of 50 imi's enzo
dat zou mijn voornaamste reden zijn
en et staat cool
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Saknet |
9-3-2005 21:06 |
Posts: 10355 |
ik zou voor lc gaan als je denkt van dat lijkt me leuk ff te doen en je beurs denkt dat ook
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
brutus |
9-3-2005 21:07 |
Posts: 7934 |
als je ook wel eens crosst kan je beter lc nemen dnek ik
|
|
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo.. |
|
bloodfist |
9-3-2005 21:07 |
|
chillegommer |
9-3-2005 21:07 |
Posts: 998 |
joost heeft het goed gezien,ik wil een 50 hebben maar ac zijn die heel erg zeldzaam en moeilijk te vinden en lc zijn die veel en veel makkelijker te krijgen
|
|
|
|
Joostvdw |
9-3-2005 21:32 |
Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: chillegommer
joost heeft het goed gezien,ik wil een 50 hebben maar ac zijn die heel erg zeldzaam en moeilijk te vinden en lc zijn die veel en veel makkelijker te krijgen
danku
maar wat er werkelijk BETER is? is niet echt heel duidelijk iets over te zeggen, LC zou beter koelen dan AC dus kan je vermogen/compressie omhoog en weet ik wat
maar voor gewoon straatgebruik, is denk ik geen van beide beter, AC is wel simpeler en je bent vrij zker van koeling als je rijd, maar LC heeft meer cilinder keuze,
wat jij wilt dus
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
chillegommer |
9-3-2005 21:38 |
Posts: 998 |
ja als ik een lc maak dan ga ik er ook zeker voor zorgen dat ik goeie onderdelen koop en dat ga ik ook proeren te doen want dat vindik er ok vetter uitzien en het is makkelijker te polijsten dus dan gaat het lkkr glimmen
|
|
|
|
Rik |
9-3-2005 21:39 |
|
Tsxdude AKU MicheL |
9-3-2005 21:41 |
Posts: 10676 |
lc roelt
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
chillegommer |
9-3-2005 21:42 |
Posts: 998 |
ja dat dacht ik ook altijd
|
|
|
|
Tuning_Centre_Tax |
9-3-2005 21:43 |
Posts: 901 |
Ligt eraan wat voor gebruik je hem nodig hebt, in de stad kun je beter lc hebben, of geforceerde luchtkoeling. stoplichten, als je vooral buitenaf rij dan kun je best goed rijden met ac.
Maar als je rond kijkt naar sales enzo, dan staat er volgens mij meer te koop aan cilinders voor mt/mb
|
|
Nsr onderdelen te koop!!!! Inbox voor meer info. |
|
chillegommer |
9-3-2005 21:43 |
Posts: 998 |
nou dan ga ik maar ff contact op nemen met johan van motoimport voor een ombouwset (want die heeft ie)
|
|
|
|
chillegommer |
9-3-2005 21:44 |
Posts: 998 |
he dat zie je goed en ik heb geen mt/mb maar een mtx-sh
|
|
|
|
Rik |
9-3-2005 21:44 |
Posts: 3464 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tuning_Centre_Tax
Ligt eraan wat voor gebruik je hem nodig hebt, in de stad kun je beter lc hebben, of geforceerde luchtkoeling. stoplichten, als je vooral buitenaf rij dan kun je best goed rijden met ac.
Maar als je rond kijkt naar sales enzo, dan staat er volgens mij meer te koop aan cilinders voor mt/mb
]
alleen passen die mt/mb cilinders alsnog niet op een mtx-sh
|
|
|
|