Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - lc of ac

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 891 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26937 - lc of ac
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 1524 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

chillegommer 9-3-2005 20:53 Print topicpost
Posts: 998
ik zit te twijfelen om van mijn mtx-sh ac blok een mtx-sh lc blok van te maken wat vinden jullie wat beter is lc of ac
 

Tijzzz 9-3-2005 20:59 Print reply

Posts: 4215
LC is wel gaaf.

Maar k zie geen reden waarom je 'm LC maken zou, tenzij je een heel project in gedachten hebt.
 
Joostvdw 9-3-2005 21:03 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tijzzz

LC is wel gaaf.

Maar k zie geen reden waarom je 'm LC maken zou, tenzij je een heel project in gedachten hebt.


LC is handiger qua cilinder keuze, bijv 50 eurocil, of 50 imi's enzo

dat zou mijn voornaamste reden zijn

en et staat cool
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Saknet 9-3-2005 21:06 Print reply

Posts: 10355
ik zou voor lc gaan als je denkt van dat lijkt me leuk ff te doen en je beurs denkt dat ook
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
brutus 9-3-2005 21:07 Print reply

Posts: 7934
als je ook wel eens crosst kan je beter lc nemen dnek ik
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
bloodfist 9-3-2005 21:07 Print reply

Posts: 1679
ja ik zou het ook doen, maar niet voor de cilinderkeuze, je kan ook een 50cc snel voor MTX-SH krijgen origineel van Honda, ik vind AC zelf wel een kicker geluid
 
!!!Polini en carters tuned!!!
chillegommer 9-3-2005 21:07 Print reply
Posts: 998
joost heeft het goed gezien,ik wil een 50 hebben maar ac zijn die heel erg zeldzaam en moeilijk te vinden en lc zijn die veel en veel makkelijker te krijgen
 
Joostvdw 9-3-2005 21:32 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chillegommer

joost heeft het goed gezien,ik wil een 50 hebben maar ac zijn die heel erg zeldzaam en moeilijk te vinden en lc zijn die veel en veel makkelijker te krijgen


danku

maar wat er werkelijk BETER is? is niet echt heel duidelijk iets over te zeggen, LC zou beter koelen dan AC dus kan je vermogen/compressie omhoog en weet ik wat

maar voor gewoon straatgebruik, is denk ik geen van beide beter, AC is wel simpeler en je bent vrij zker van koeling als je rijd, maar LC heeft meer cilinder keuze,

wat jij wilt dus
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
chillegommer 9-3-2005 21:38 Print reply
Posts: 998
ja als ik een lc maak dan ga ik er ook zeker voor zorgen dat ik goeie onderdelen koop en dat ga ik ook proeren te doen want dat vindik er ok vetter uitzien en het is makkelijker te polijsten dus dan gaat het lkkr glimmen
 
Rik 9-3-2005 21:39 Print reply

Posts: 3464
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bloodfist

ja ik zou het ook doen, maar niet voor de cilinderkeuze, je kan ook een 50cc snel voor MTX-SH krijgen origineel van Honda, ik vind AC zelf wel een kicker geluid



ac een kicker geluid?.. je uitlaat/demper maakt meestal je geluid hoor..
 
Tsxdude AKU MicheL 9-3-2005 21:41 Print reply

Posts: 10676
lc roelt
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
chillegommer 9-3-2005 21:42 Print reply
Posts: 998
ja dat dacht ik ook altijd
 
Tuning_Centre_Tax 9-3-2005 21:43 Print reply

Posts: 901
Ligt eraan wat voor gebruik je hem nodig hebt, in de stad kun je beter lc hebben, of geforceerde luchtkoeling. stoplichten, als je vooral buitenaf rij dan kun je best goed rijden met ac.

Maar als je rond kijkt naar sales enzo, dan staat er volgens mij meer te koop aan cilinders voor mt/mb
 
Nsr onderdelen te koop!!!! Inbox voor meer info.
chillegommer 9-3-2005 21:43 Print reply
Posts: 998
nou dan ga ik maar ff contact op nemen met johan van motoimport voor een ombouwset (want die heeft ie)
 
chillegommer 9-3-2005 21:44 Print reply
Posts: 998
he dat zie je goed en ik heb geen mt/mb maar een mtx-sh
 
Rik 9-3-2005 21:44 Print reply

Posts: 3464
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tuning_Centre_Tax

Ligt eraan wat voor gebruik je hem nodig hebt, in de stad kun je beter lc hebben, of geforceerde luchtkoeling. stoplichten, als je vooral buitenaf rij dan kun je best goed rijden met ac.

Maar als je rond kijkt naar sales enzo, dan staat er volgens mij meer te koop aan cilinders voor mt/mb
]

alleen passen die mt/mb cilinders alsnog niet op een mtx-sh
 

Dit topic is 1524 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved