Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - vermogen 110 cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1068 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26806 - vermogen 110 cc
Pagina 6 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina
Dit topic is 5764 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hans F 9-3-2005 9:54 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben

vermogensverschil was ongeveer 1 pk.



en de vraag is dan of het aan het membraanontwerp ligt, of aan de klepdikte

reedstops dichtbuigen (zodat de de doorlaat echt heel klein word) kan uitmaken als de kleppen in eigen frequentie bewegen. Dit komt eigenlijk alleen voor op hele hoge toerentallen.

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 9-3-2005 9:55
 
robert 9-3-2005 9:55 Print reply

Posts: 900
bij een membraam gaat het ook vooral om de doorlaat.
Als jij met een origineel membraam en 28mm gaat rijden, en je pleurt er vervolgens een malossi 6kleps op, dan merk jij dat verschil echt wel.
 
Een frikandel en een jagermeister in de morgen, is een dag zonder zorgen.
Hans F 9-3-2005 10:15 Print reply
Posts: 4326
Gaat niet altijd op. m'n membraan heeft nou een doorlaat die veel kleiner is als de carb. opp. Geeft hetzelfde vermogen als een doorlaat die gelijk is aan de carb. opp.
 

Dit topic is 5764 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved