Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - vermogen 110 cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 643 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26806 - vermogen 110 cc
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5791 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

wiebutt 8-3-2005 23:49 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

ik houd erover op, hier dingen posten is nutteloos

als jullie dingen willen polijsten en scherp maken ga je gang, verwacht alleen niet dat ik je niet uitlach

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 8-3-2005 23:49


Hou idd maar op met probere wijs te zijn

En ik doel op je membraan verhaal niet op je polijst sshit

Dit bericht is ge-edit door wiebutt op 8-3-2005 23:50
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Bullet 8-3-2005 23:50 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

ik houd erover op, hier dingen posten is nutteloos

als jullie dingen willen polijsten en scherp maken ga je gang, verwacht alleen niet dat ik je niet uitlach

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 8-3-2005 23:49


mja je moet die gast ook niet zo serieus nemen :P
 
**My BungHole Will Speak Now**
Hans F 8-3-2005 23:50 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

[...]


Hou idd maar op met probere wijs te zijn

En ik doel op je membraan verhaal niet op je polijst sshit

Dit bericht is ge-edit door wiebutt op 8-3-2005 23:50


ga jij maar lekker spoelpoorten polijsten
 
wiebutt 8-3-2005 23:51 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

[...]


ga jij maar lekker spoelpoorten polijsten


Ik zeg tog ik heb et nite over polijste
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Hans F 8-3-2005 23:52 Print reply
Posts: 4326
dan zijn het 2 tering membranen, die 2 zijn zo compleet verschillend dat het naar je gevoel onmogelijk is dat er hetzelfde vermogen uitkomt. En toch is de grafiek identiek.
 
wiebutt 8-3-2005 23:54 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

dan zijn het 2 tering membranen, die 2 zijn zo compleet verschillend dat het naar je gevoel onmogelijk is dat er hetzelfde vermogen uitkomt. En toch is de grafiek identiek.


Mja raar , ik heb een andere ervaring met 2 totaal andere membrane.
Zegt naar mijn mening niet zoveel dus die ene keer dat het niet of wel uitmaakt .
Polijste ben ik et wel met je eens.
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Hans F 9-3-2005 0:00 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

[...]


Mja raar , ik heb een andere ervaring met 2 totaal andere membrane.
Zegt naar mijn mening niet zoveel dus die ene keer dat het niet of wel uitmaakt .
Polijste ben ik et wel met je eens.


zeker met zo'n misvormd mb/t membraan, tja dan merk je het mischien wel... Maargoed, die zijn ook zo misvormd. Met zulke kneiterstugge kleppen....

die membranen vergelijking die ik maakte ging vooral over het aansluiten op het spruitstuk. Dat ik zowiezo niet merkte dat daar een rand zat of niet, en dat ik me daardoor ook niet kan voorstellen dat randen scherp maken of dingen polijsten ook maar iets uitmaakt

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 9-3-2005 0:00
 
Hans F 9-3-2005 0:05 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

[...]


Of jij hebt 2 tering membrane



beetje non/blaat argument
 
wiebutt 9-3-2005 0:07 Print reply

Posts: 6264
Sorry het was niet een misvormd mt membraan maar een membraan uit een crosser van een vriend.
En ja dat het met of onze ''rand'' beter of slechter presteert zijn van die dinge die volges mij meer in theory kloppe dan in praktijk.
Net als dat polijste enz
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Hans F 9-3-2005 0:09 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

Sorry het was niet een misvormd mt membraan maar een membraan uit een crosser van een vriend.
En ja dat het met of onze ''rand'' beter of slechter presteert zijn van die dinge die volges mij meer in theory kloppe dan in praktijk.
Net als dat polijste enz


zo werkt dat niet, theorie hoort de praktijk te ondersteunen. Doet je theorie dat niet, dan moet hij aangepast worden tot hij dat wel doet!
 
wiebutt 9-3-2005 0:12 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

[...]


zo werkt dat niet, theorie hoort de praktijk te ondersteunen. Doet je theorie dat niet, dan moet hij aangepast worden tot hij dat wel doet!


Mja maar wat volgens de theorie dus met goede argumenten voor betere flow kan zorge kan in parktijk nog welis tegevalle. Mischien omdat et verschil zo minimaal is dat je het niet zelf merkt of de bank . Dat wil niet zegge dat de theorie fout is .
Maarja beetje offtopic allemaal dalijk word ik weer gebanned :P
Inbox maar als je me af wilt zeike ofso

 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Hans F 9-3-2005 0:14 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

[...]


Mja maar wat volgens de theorie dus met goede argumenten voor betere flow kan zorge kan in parktijk nog welis tegevalle. Mischien omdat et verschil zo minimaal is dat je het niet zelf merkt of de bank . Dat wil niet zegge dat de theorie fout is .
Maarja beetje offtopic allemaal dalijk word ik weer gebanned :P
Inbox maar als je me af wilt zeike ofso



maar wat moet je met flow? Je wilt een zo goed mogelijke vulling krijgen van je cilinder op een toerental naar jouw keuze. Dat is je doel, niet een goede flow, of whatever.
 
wiebutt 9-3-2005 0:15 Print reply

Posts: 6264
Idd dat is de rede waarom ik niet polijst ( komt mede doordat ik ook lui ben )
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Punk [Dave] 9-3-2005 0:25 Print reply

Posts: 7003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt flakkee

randen scherp maken heeft wel degelijk nut en de rest ook want door polijsten word het gladder dus benzine stroomt sneller
die randen scherp maken doen we hier ook en we merken dat het beter loopt zowel optrekken en snelheid het is niet veel maar het werkt wel om de laatste beetjes eruit te halen


polijsten werkt neit... punt
 
John Huijben 9-3-2005 9:45 Print reply

Posts: 2433
mwa, ik ben van mening dat flow en polijsten niet echt boeit.
membranen daarintegen vind ik opzich wel nodig, ik ga met mijn malossi 110cc setup bv. niet met een orgineel mt membraan rijden.

maar zon gast had bij zon race scooter zon beetje alle beschikbare membranen getest, de scooter had zon 20 pk, en het grootste vermogensverschil was ongeveer 1 pk.
uiteindelijk werkte een orgineel membraan met boyesen kleppen het beste.
was wel bij een scooter he, bij een mt ofzo ligt dat mischien weer anders.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last

Dit topic is 5791 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved