Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - vermogen 110 cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 644 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26806 - vermogen 110 cc
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5793 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

xeno 8-3-2005 13:13 Print reply

Posts: 1189
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

[...]


Ik blaas netzohard terug met dezelfde vertanding


lol
 
-Wheelie-Johie- 8-3-2005 14:34 Print reply

Posts: 2814
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Niellesie-

[...]


autisa

is leuke cil voral voor die prijs gelijk kopen


istie snel?
zuigers voor te krijgen? wat voor kop moet erop
 
trots BMW e30 325i eigenaar
PraatPaal 8-3-2005 14:39 Print reply

Posts: 7977
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Harrie

Ik heb 1 x een Malossi 110 in me handen gehad, en deze lijkt er iig niet op.

80 blok kan toch maximaal 93 cc op oid.


nee ook 128 eurocilindro
 
Harm 8-3-2005 14:41 Print reply

Posts: 3032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal

[...]


nee ook 128 eurocilindro

Wat is de diameter van zon ding?
 
http://www.durtikkers.tk
wietplant 8-3-2005 15:13 Print reply

Posts: 2092
die 128 euro die wil ik kope maar wat voor uitlaat kan ik daar op gooie ??
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
De Schout 8-3-2005 21:38 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal

[...]


nee ook 128 eurocilindro


die ook is 98 en een beetje cc is..
 
tune tweak fiddle bang bummer
Sander-gpr 8-3-2005 21:42 Print reply

Posts: 405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout

[...]


die ook is 98 en een beetje cc is..

voor een luchtgekoeld blok is hij 129,6cc. boring is 57mm, slag is 50,8. reken maar uit

edit: voor een lc blok is ie idd 98 en een beetje

Dit bericht is ge-edit door Sander-gpr op 8-3-2005 21:42
 
Ik ben niet gek, dat lijkt maar zo.
Hans F 8-3-2005 21:54 Print reply
Posts: 4326
Ik heb op het moment een topvermogen van 15pk op 10.000 toeren.
Dit met
-ori. 80 (uitlaatpoort aangepast (timing 126, 185)
-aangepast membraan (horizontale spijl eruit en pas gemaakt op spruitstuk, en ori honda carbon kleppen), het dichtbuigen van de reedstops maakte niks uit voor de vermogensafgifte, grafiek was identiek, ook nog het oude RV4 polini membraan (met 10 vertikale kleppen) van pertijn (Honda NSRII) geprobeerd, deze sloot totaal niet netjes aan op m'n spruitstuk, weer een identieke grafiek
-26 keihin PE (ronde schuif)
-2 koppen geprobeerd beide met compressieverhouding 1:14,5 alleen de 1 met 50% squish, ander met 40% squish (scheelde helemaal niks, grafieken waren vrijwel identiek, scheelde eigenlijk niks)
-van helden uitlaat (ws. een 50cc pijp ofzo), heb er ook nog een andere uitlaat opgehad, dit scheelde tenminste wel iets (grafiek was anders, ding wilde ineens wel doorlopen naar de 14K rpm ipv te stoppen bij 12k en het topvermogen werd 1 pk hoger (16pk), onder de 10k rpm had hij met deze uitlaat minder vermogen)


Dit bericht is ge-edit door Hans F op 8-3-2005 21:56
 
foxbuster666 8-3-2005 22:39 Print reply

Posts: 670
En verder zul je ook niet komen.
Alleen NS-1 cilinder komen verder dan jou 15 PK
En op welke bank istie getest en istie geijkt?
Je kan beter gewoon honda met honda zelf vergelijken...
De nieuwe brommers beter met elkaar...
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
Hans F 8-3-2005 22:42 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666

En verder zul je ook niet komen.
Alleen NS-1 cilinder komen verder dan jou 15 PK
En op welke bank istie getest en istie geijkt?
Je kan beter gewoon honda met honda zelf vergelijken...
De nieuwe brommers beter met elkaar...


ns1 cilinder is toch identiek op de uitlaatpoort na?

Overigens is er ook een 80cc HRC en JHA cilinder voor. Die zijn zeker beter dan die standaard cilindertjes, ik ga er alleen geen 1200 dollar instoppen.

Betere uitlaat zou een hoop schelen, dat weet ik echt zeker, de bocht van deze is veel te dun, en de uitlaat is verder veel te lang. Mischien dat ik dat nog eens fix. Speculeren heeft alleen niet veel zin
Bank is geijkt.

Het laatste wat je zegt slaat overigens nergens op.

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 8-3-2005 22:46
 
mt flakkee 8-3-2005 22:59 Print reply

Posts: 26
verder tunen met een ori 80 kan je dan alleen doen door de cilinder uit te frezen maar ja dan gaat de levensduur snel achteruit en er zit een prijskaartje aan
 
Sander-gpr 8-3-2005 23:03 Print reply

Posts: 405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt flakkee

verder tunen met een ori 80 kan je dan alleen doen door de cilinder uit te frezen maar ja dan gaat de levensduur snel achteruit en er zit een prijskaartje aan

ik hoop voor je dat je honen bedoelt
 
Ik ben niet gek, dat lijkt maar zo.
mt flakkee 8-3-2005 23:05 Print reply

Posts: 26
honen is je diameter vergroten ik bedoelde je uitlaatpoort bijfrezen je inlaatpoort en je spoelpoorten bijfrezen waarom denk je dat die race 50 cc's van die race teams zo hard lopen die doen niks anders dan dat
 
Bullet 8-3-2005 23:09 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666

En verder zul je ook niet komen.
Alleen NS-1 cilinder komen verder dan jou 15 PK
En op welke bank istie getest en istie geijkt?
Je kan beter gewoon honda met honda zelf vergelijken...
De nieuwe brommers beter met elkaar...


onzin, vertel dan ook ff waarom je dat vindt.

persoonlijk denk ik dat zo'n ori 80cc wel leuke potentie heeft, maar dat je er ook veel tijd in moet steken om der een flink vermogen uit te krijgen.

btw Hans: probeer eens een Yasuni of een Pro race pijp, moet volgens mij wel leuk lopen met jouwn setup.
 
**My BungHole Will Speak Now**
Sander-gpr 8-3-2005 23:11 Print reply

Posts: 405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt flakkee

honen is je diameter vergroten ik bedoelde je uitlaatpoort bijfrezen je inlaatpoort en je spoelpoorten bijfrezen waarom denk je dat die race 50 cc's van die race teams zo hard lopen die doen niks anders dan dat

als jij dat "verder" tunen vind, wat vind jij dan normaal tunen??? poorten bewerken is gewoon tunen.
 
Ik ben niet gek, dat lijkt maar zo.

Dit topic is 5793 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved