Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #26806 - vermogen 110 cc
|
Pagina 2 van 6
|
Dit topic is 5794 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
wiebutt |
7-3-2005 20:30 |
Posts: 6264 |
Getuned valt de 20 pk echt wel ruim te hale
|
|
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C |
|
foxbuster666 |
7-3-2005 20:36 |
Posts: 670 |
Weleens een 110 malossi meer zien scoren dan?
|
|
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat |
|
wiebutt |
7-3-2005 20:40 |
Posts: 6264 |
Nooit echt mense hun best ervoor zien doen , mischien moet er flink wat tijd in.Maar te hale is het zeker
|
|
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C |
|
mr.honda |
7-3-2005 20:49 |
Posts: 323 |
over een poosje ga ik het proberen...ben nu druk aan het sparen. tegen die tijd open ik wel een topic...
|
|
|
|
mt-special |
7-3-2005 21:01 |
Posts: 156 |
ff wat anderz over die 110...
kenk dr gewoon met n kop van n 80 op rijden...
of moet ik deze aanpassen of een 110 kop kopen (alz die bestaat)??
|
|
de heineken honcho.... met zon een handdoek... met regen een poncho |
|
mr.honda |
7-3-2005 21:05 |
Posts: 323 |
je zou met een 80 kop kunnen rijden als de zuiger de kop dan niet raakt, maar je kunt beter zo'n kop op maat laten draaien.
|
|
|
|
foxbuster666 |
7-3-2005 21:21 |
Posts: 670 |
Kop laten berekenen en op maat laten draaien.
Meer compressie is niet altijd beter..
|
|
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat |
|
mt flakkee |
7-3-2005 22:30 |
Posts: 26 |
ik heb sinds kort ook een 110 malossi maar dan waterkoeling en een 24 ze zeggen dat die cilinder is uitgefreesd en dat ie heel veel pk moet hebben als ie gaat rijden maar wat doet een 110 uit de winkel waar niet aan is gefreesd
|
|
|
|
Baasbas |
7-3-2005 23:30 |
Posts: 2176 |
110 lc is zuigend
|
|
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik |
|
John Huijben |
8-3-2005 7:45 |
Posts: 2433 |
ik vind hem wel goed lopen hoor,
kan erg hard gaan met een goeie uitlaat en afstelling.
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
Frysk |
8-3-2005 8:06 |
Posts: 34930 |
|
|
giggitybyte |
|
foxbuster666 |
8-3-2005 11:38 |
Posts: 670 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mt flakkee
ik heb sinds kort ook een 110 malossi maar dan waterkoeling en een 24 ze zeggen dat die cilinder is uitgefreesd en dat ie heel veel pk moet hebben als ie gaat rijden maar wat doet een 110 uit de winkel waar niet aan is gefreesd
LC cilinder van 110 malossi presteren ver onder de maat naar mijn weten.
Heb er zelf aantal keren op gereden, maar zuigt vs 110 ac!
Denk max 17 pk, maar probeer dat eerst maar eens te halen.
Heb ooit een waterkoeling 23,9 zien scoren, maar deze bank was niet geijkt!
|
|
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat |
|
-Wheelie-Johie- |
8-3-2005 12:54 |
Posts: 2814 |
welke cil is dit?? het is iig een 110
|
|
trots BMW e30 325i eigenaar |
|
Harm |
8-3-2005 13:05 |
Posts: 3032 |
Ik heb 1 x een Malossi 110 in me handen gehad, en deze lijkt er iig niet op.
80 blok kan toch maximaal 93 cc op oid.
|
|
http://www.durtikkers.tk |
|
-Niellesie- |
8-3-2005 13:07 |
Posts: 6454 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Wheelie-Johie-
welke cil is dit?? het is iig een 110
afbeelding
autisa
is leuke cil voral voor die prijs gelijk kopen
|
|
allalallalallalalallalala |
|
Dit topic is 5794 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 2 van 6
|
|