ik word er helemaal gek van. ik heb nou alweer een kromme achter as, dit is al de 4e. hoe kan dit nou? kheb gewoon een standaard setup dus krom trekken doet ie niet
ik word er helemaal gek van. ik heb nou alweer een kromme achter as, dit is al de 4e. hoe kan dit nou? kheb gewoon een standaard setup dus krom trekken doet ie niet
wie heeft een idee wat t is?
Imitatie assen van Honda MB/T gaan wel vaker krom, probeer een originele as te bemachtigen.
had ik ook last van bij mijn mtx-sh heb toen bij een ori honda-boer een nieuwe gehaald voor 15 euro en die houd het perfect en ik rij met een redelijk snelle 70...... en ik ben ook niet voorzichtig op het gebied van rustig wegrijden.... behalve als ie koud is :P maar die kerel zei toen dat als je ketting er wel eens afloopt dit een kromme achteras tot gevolg kan hebben........
Never drive faster than your gardian angel can fly...
Staat je ketting erg strak?
Is je achtervering erg week, slap, soepel?
Dit samen kan de oorzaak zijn. Wanneer je heel erg inveerd wordt je tandwiel afstand langer, als je ketting dan heel strak staat trekt die gewoon je achteras krom.
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf.
kwee nie ofk ori as heb maar denk t niet voor 6?
k rij normaal weg, ketting nooit te strak ook nie te los. achtervering doet t nog redelijk.
is er trouwens verschil tussen een as van een mt5 en mt8 kwa sterkte dan?
voor 6 euro heb je een imitatie as.
ze gaan nogal ns krom ja, kheb het zelf ook gehad met eurocilindro 125 (probeer dan maarns je as uit je wiel te krijge ), maar nu heb ik een orgineel honda as van een mtx-sh, zijn vrij duur maar wel heel erg stevig.
volgens mij zit er geen verschil in een mt5 en mt8 as.