maare zou je dan als ik 18 ben die cr kunne verzekeren en dan gewoon voor op weg moge gebruike?
moet je behoorlijk veel aanpassen
o.a. de verlichting die je er op moet maken
ander uitlaat systeem en dan moet je em nog door de keuring bij de RDW krijgen..
verlichting is andere ontsteking andere tandwiel verhouding ander uitlaat systeem verlichting, andre banden etc etc etc etc complete keuring bij de rdw kan veel kosten mits er ooit een zelfde is gekeurd bij rdw. is bauwjaar en modeljaar afhankelijk mij crm kan zo door e keuring omdat hij een duits kenteken heeft gehad
verlichting is andere ontsteking andere tandwiel verhouding ander uitlaat systeem verlichting, andre banden etc etc etc etc complete keuring bij de rdw kan veel kosten mits er ooit een zelfde is gekeurd bij rdw. is bauwjaar en modeljaar afhankelijk mij crm kan zo door e keuring omdat hij een duits kenteken heeft gehad
crm is toch standaart al met licht enzo?dus das al wat makkelijker als een omgebouwde crosser waarvoor je om de 50 uur een andere zuiger derin mot frotten.
honda--->magic word-----crx v-tec en cb1000rr fireblade ruleren
crm is toch standaart al met licht enzo?dus das al wat makkelijker als een omgebouwde crosser waarvoor je om de 50 uur een andere zuiger derin mot frotten.
las je er toch een nsr blok in
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?