Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - honda mtx-sh opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 752 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26758 - honda mtx-sh opvoeren
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2922 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

eendennisbiertje 5-3-2005 9:17 Print reply

Posts: 82
het is gewoon een lucht gekoelde. Maar als ik nou de uitlaatpoort iets vergroot, naar boven ofzo dan wil die toch wel meer toeren lopen denk ik.
Er zit nu een 12 tands tandwiel voorop. en nu trekt die ook niet lekker. Duurt behoorlijk lang voordat die op toeren komt. dus als ik dat tanwiel vergroot zal die nooit in zijn 4 die 9000 toeren halen. en hij zal dan net zo langzaam gaan trekken(denk ik)
 
tuning is not a crime
NX 125 5-3-2005 18:40 Print reply

Posts: 987
kan je niet beter die uilaatpoorten naar buiten opendremelen

ik dacht dat dat beter was
 
ook lid worden van the belgium gangsters inbox dan snowboarderke die helpt wel
eendennisbiertje 6-3-2005 10:13 Print reply

Posts: 82
kan ik hem ook niet 2 mm naar boven brengen ofzo? die uitlaat poort dan.

 
tuning is not a crime
niekmtx 6-3-2005 10:26 Print reply

Posts: 471
Zeldfe probleem als mij,, ik wil geen 70cc erop maar wil wel harder heb alles standaard twv 14-47 (zat er op toen ik hem kocht) rijd rond 55 dus ik kijk even mee
 
Brommerloos
Polleke 6-3-2005 11:42 Print reply
Posts: 419
als je snel wilt gaan met een 50cc ben je eigenlijk verplicht om een nsr50 cilinder te pakken.

heb je een lc carterkap, rad en cilinderkop nodig van een nsr.
 
Crazy Honda Team
NX 125 6-3-2005 11:53 Print reply

Posts: 987
ik weet niet of jullie weten wat hij bedoeld
maar volgens mij wil hij gewoon weten waar de begrenzers in zo'n MTX sh zitten

ik wil dat ijgenlijk ook wel eens weten
 
ook lid worden van the belgium gangsters inbox dan snowboarderke die helpt wel
bom 6-3-2005 11:56 Print reply

Posts: 332
de begrenzer in een mtx is gewoon de cilinder zelf. zonder een andere cilinder er op te zetten lukt het je nooit om echt sneller te gaan.


 
m.v 6-3-2005 12:51 Print reply

Posts: 76
mijn standaart mtx redde wel de 12000 toeren en ging ook 80.. had een 16 mm carbje der op en een proma uitlaat. plus pouwerfiltertje van ?2,50
 
eendennisbiertje 8-3-2005 14:28 Print reply

Posts: 82
ik zal wel eerst effe kijken hoe de brommer nu loopt. ik heb sproeier verandert van 90 naar 65. Nieuwe zuigerveren erop. En een goede bougie erin, omdat er een bougie inzat van mt, met er ??n in met een langere schagt

 
tuning is not a crime
eendennisbiertje 12-3-2005 8:54 Print reply

Posts: 82
hij loopt nu al sttukken beter. Maar als die in de luchtfilter begrenst is, hoe kan ik de luchtfilter slang dan zo maken dat die veel minder weerstand heeft. Heb powerfilter erop gezet en loopt dan veel beter. Maar wil graag met echt filter rijden(powerfilter vind ik een zandhapper)

 
tuning is not a crime
Kampersjaak 12-3-2005 9:19 Print reply

Posts: 12285
grotere slang erop
 
oderint dum metuant
Rock-Dog 12-3-2005 10:48 Print reply

Posts: 575
koop een 'snelle' luchtslang. Bij 50cc.nl kost deze ?9.75 klik.

En standaard uitlaat gaat vaak ook niet zo snel.
Je kan er dan nog een 16mm carb ofzo op pleuren.
En cilinder tunen of snelle cil er op beunhazen.

En hij rijdt al een stuk lekkerder
 

Dit topic is 2922 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved