Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Membraan kleppen.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1077 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26757 - Membraan kleppen.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 927 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MT70-nolimit 3-3-2005 20:33 Print topicpost

Posts: 4322
Ik heb gehoord dat je dunnere kleppe ofzo in je membraan kan plaatsen ofzo. Is dit waar en wat is het doel ervan?
 
gaat lang goed

Tsxdude AKU MicheL 3-3-2005 20:40 Print reply

Posts: 10676
Carbon kleppen, grootste voordeel is dat als ze eens zouden afbreken je wand niet zo heel erg zou beschadigen
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Leen 3-3-2005 20:41 Print reply

Posts: 26877
als carbon kleppies afbreken worden ze gewoon verbrand
 
Rock-Dog 3-3-2005 21:16 Print reply

Posts: 575
en het schijnt dat ze wat vloeiender open en dicht gaan waardoor je beter in toeren komt, met extreme setups schijnt dat verschil te merken zijn maar heb daar zelf geen ervaring mee. in princiepe hoef je het ook niet te veranderen, tenzij je geld over hebt, want de kans d?t je membraamkleppen afbreken zijn nogal klein...
 
MT70-nolimit 3-3-2005 21:19 Print reply

Posts: 4322
jah ik heb een adige 4kleps met carbon maar ik heb niets gemerkt dus het zal allemaal wel bullshit zijn over meerdere kleppen of dunnere kleppen

 
gaat lang goed
gonzales 3-3-2005 21:24 Print reply

Posts: 1319
je membraam kan te weinig doorstroming hebben dan kan je op zoek gaan naar ander membraam . verder hebben carbonnen of glasfiber plaatjes minder weerstand . verder weet ik dat te dunne membraamplaatjes op hoge toeren gaan zweven
 
burn your rubber not your soul
jona 3-3-2005 21:40 Print reply
Posts: 404
carbon klepjes gaan minder rap zweven dan metalen en zijn dus geschikt voor hogere toerentallen.

je merkt er meestal geen kloten van, tenzij met extreme setups waarschijnlijk


 
stivoman 3-3-2005 21:45 Print reply

Posts: 5353
carbon gaat sneller op en neer en heeft bijna geen nadelen ast kapot gaat
 
4 rings rule them all
meneer zuigerveer 3-3-2005 21:45 Print reply

Posts: 1395
wta kun je der trouwes aan doen as je kleppen blijven hangen??
 
...
-Niellesie- 3-3-2005 21:46 Print reply

Posts: 6454
die plaatjes die je kleppen stoppen een gat inmaken

soms heb je namelijk wel is dat de kleppene raan blijven kleven soort van

scheelt wel redelijk veel bij een mt
 
allalallalallalalallalala
a honda highrider 3-3-2005 21:54 Print reply

Posts: 1818
wat voor setup heb je onder je mt?
 
D? Mo(raal)derator
-Niellesie- 3-3-2005 21:54 Print reply

Posts: 6454
was met 100 immie en 20 carb en homoet
 
allalallalallalalallalala
Hondalover19 8-3-2005 21:26 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

je membraam kan te weinig doorstroming hebben dan kan je op zoek gaan naar ander membraam . verder hebben carbonnen of glasfiber plaatjes minder weerstand . verder weet ik dat te dunne membraamplaatjes op hoge toeren gaan zweven kan dit een soort van geschommel van toeren veroorzaken in hoog toeren ??



Dit bericht is ge-edit door Hondalover19 op 8-3-2005 21:28
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!

Dit topic is 927 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved