Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - hoeveel hebben jullie al betaald voor een revisie

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1032 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #26748 - hoeveel hebben jullie al betaald vo...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1395 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tomassuzi 3-3-2005 17:43 Print topicpost
Posts: 41
hoeveel hebben jullie dus al betaald voor een revisie , wat was er allemaal verandert en vonden jullie het waard of reed hij nog even slecht
 

Tsxdude AKU MicheL 3-3-2005 17:53 Print reply

Posts: 10676
en revisie doe je omdat hij vaak gaar is...

Prijs ligt eraan wat je vernieuwd..
(krukas,krukaslagers,keerringen,koppelingsplaten.koelvloeistof,olie, pakkingen enz) is maar wat je zelf wil vernieuwen en of je het orgineel koopt....
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Bullet 3-3-2005 17:54 Print reply

Posts: 12150
35 euro
 
**My BungHole Will Speak Now**
SavagePielk 3-3-2005 17:55 Print reply

Posts: 4562
was laatste keer 580 kwijt voor revisie, excl. 110 euro voor nieuwe carters (ketting keertje losgelopen, carters gescheurd, slappe kut-AM-carters...) maar heb dit toen gedaan vlak voor Zwitserland omdat ik gewoon echt 100000000% zeker moest zijn dat hij het de hele rit bleef doen. Was het niet helemaal waard, want bij de eerste de beste kou bleef hij nog staan... en de Classic van mijn broertje heeft ook ruim 10.000 gelopen nadat ik hem had gereviseerd (incl. reis naar Zwitserland), dus achteraf gezien had ik het best zelf kunnen doen
 
christianos 3-3-2005 17:56 Print reply

Posts: 20445
geinoformeerd eerst bij de brommerhoer, toen ik zelf nog niet wist wat reviseren was , dat zou me 150 euro gaan kosten.
Dat geld had ik niet.

Toen heb ik hier ene hele goede FAQ gelezen (http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/62) en besloten het maar mezelf te gaan leren
vervangen:
Krukaslagers
Keeringen
en alle pakkingen op me blok

kosten waren rond de 45 euro

(honda MT)

Dit bericht is ge-edit door christianos op 3-3-2005 17:59
 
tomassuzi 3-3-2005 17:57 Print reply
Posts: 41
ja tis omdat ik een suzuki er heb en hij heeft een keer (enkele minuten en zeer slecht) gereden en omdat ik nu geld heb en een goeie crosser nodig heb ga ik hem late reviseren en ik weet dat het grootste probleem aan de ontsteking en de bobijn ligt

en ik heb er 200 euro voor op deze moment

Dit bericht is ge-edit door tomassuzi op 3-3-2005 18:16
 
christianos 3-3-2005 18:00 Print reply

Posts: 20445
onsteking en bobine zie ik neit als reviseren, maar als vervangen

reviseren noem ik het blok helemaal nalopen op alle lagersspeling, keeringen vervangen enz.
 
Rock-Dog 3-3-2005 18:01 Print reply

Posts: 575
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

Toen heb ik hier ene hele goede FAQ gelezen (http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/62) en


http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/124 kan ook nog handig zijn
 
zundappchefke 3-3-2005 18:03 Print reply

Posts: 1715
eerst nieuwe verring toen nieuwe lagers toen nieuw krukas toen een nieuw cilinder weer ene kruk as en lagers toen weer een nieuwe cilinder 2 uitlaten 1 verloor ik onderweg terring herrie maarja rem stang lastig als je nie kunt remmme
 
verhuist maar blijft het zelfde
christianos 3-3-2005 18:03 Print reply

Posts: 20445
weet ik, maar die andere heeft mij het helemaal geleerd, dus die vind ik principieel beter
 
Bullet 3-3-2005 18:03 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ClassicPielk

was laatste keer 580 kwijt voor revisie, excl. 110 euro voor nieuwe carters (ketting keertje losgelopen, carters gescheurd, slappe kut-AM-carters...) maar heb dit toen gedaan vlak voor Zwitserland omdat ik gewoon echt 100000000% zeker moest zijn dat hij het de hele rit bleef doen. Was het niet helemaal waard, want bij de eerste de beste kou bleef hij nog staan... en de Classic van mijn broertje heeft ook ruim 10.000 gelopen nadat ik hem had gereviseerd (incl. reis naar Zwitserland), dus achteraf gezien had ik het best zelf kunnen doen


dan ben je wel aardig genaait
 
**My BungHole Will Speak Now**
Apriliars105 3-3-2005 18:03 Print reply

Posts: 6111
ik ga een gilera zulu reviseren (als ik iemand vind die de as kan uitboren voor mij) kost gok ik rond de 100 euro (ik heb het niet betaald) en dan heb ik nieuwe lagers en keeringen

EN koppelingsplaten, maar die zaten erbij toen ik hem kocht

Dit bericht is ge-edit door Apriliars105 op 3-3-2005 18:04
 
As finishing touch, God created the Dutch
Rock-Dog 3-3-2005 18:04 Print reply

Posts: 575
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchefke

eerst nieuwe verring toen nieuwe lagers toen nieuw krukas toen een nieuw cilinder weer ene kruk as en lagers toen weer een nieuwe cilinder 2 uitlaten 1 verloor ik onderweg terring herrie maarja rem stang lastig als je nie kunt remmme


jebumb?
 
KaWaReZ 3-3-2005 18:04 Print reply

Posts: 20582
200 excl lagers.
maar had em ook 3 andere blokke meegegeve om em te late kijke of daar betere bakkies in zaten enzow , gaat om een kwak
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
mr200r 3-3-2005 18:17 Print reply
Posts: 5122
hondablok ongeveer 100 euro met honen erbij.
 
mr200r
tomassuzi 3-3-2005 18:18 Print reply
Posts: 41
miss kan ik dan best laten nakijken wat er noodzakelijk vervangen moet worden en dit dan zelf vervangen

 

Dit topic is 1395 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved