Tsxdude AKU MicheL |
3-3-2005 17:53 |
Posts: 10676 |
en revisie doe je omdat hij vaak gaar is...
Prijs ligt eraan wat je vernieuwd..
(krukas,krukaslagers,keerringen,koppelingsplaten.koelvloeistof,olie, pakkingen enz) is maar wat je zelf wil vernieuwen en of je het orgineel koopt....
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
Bullet |
3-3-2005 17:54 |
Posts: 12150 |
35 euro
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
SavagePielk |
3-3-2005 17:55 |
Posts: 4562 |
was laatste keer 580 kwijt voor revisie, excl. 110 euro voor nieuwe carters (ketting keertje losgelopen, carters gescheurd, slappe kut-AM-carters...) maar heb dit toen gedaan vlak voor Zwitserland omdat ik gewoon echt 100000000% zeker moest zijn dat hij het de hele rit bleef doen. Was het niet helemaal waard, want bij de eerste de beste kou bleef hij nog staan... en de Classic van mijn broertje heeft ook ruim 10.000 gelopen nadat ik hem had gereviseerd (incl. reis naar Zwitserland), dus achteraf gezien had ik het best zelf kunnen doen
|
|
|
|
christianos |
3-3-2005 17:56 |
Posts: 20445 |
geinoformeerd eerst bij de brommerhoer, toen ik zelf nog niet wist wat reviseren was , dat zou me 150 euro gaan kosten.
Dat geld had ik niet.
Toen heb ik hier ene hele goede FAQ gelezen (http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/62) en besloten het maar mezelf te gaan leren
vervangen:
Krukaslagers
Keeringen
en alle pakkingen op me blok
kosten waren rond de 45 euro
(honda MT)
Dit bericht is ge-edit door christianos op 3-3-2005 17:59
|
|
|
|
tomassuzi |
3-3-2005 17:57 |
Posts: 41 |
ja tis omdat ik een suzuki er heb en hij heeft een keer (enkele minuten en zeer slecht) gereden en omdat ik nu geld heb en een goeie crosser nodig heb ga ik hem late reviseren en ik weet dat het grootste probleem aan de ontsteking en de bobijn ligt
en ik heb er 200 euro voor op deze moment
Dit bericht is ge-edit door tomassuzi op 3-3-2005 18:16
|
|
|
|
christianos |
3-3-2005 18:00 |
Posts: 20445 |
onsteking en bobine zie ik neit als reviseren, maar als vervangen
reviseren noem ik het blok helemaal nalopen op alle lagersspeling, keeringen vervangen enz.
|
|
|
|
Rock-Dog |
3-3-2005 18:01 |
Posts: 575 |
|
|
|
|
zundappchefke |
3-3-2005 18:03 |
Posts: 1715 |
eerst nieuwe verring toen nieuwe lagers toen nieuw krukas toen een nieuw cilinder weer ene kruk as en lagers toen weer een nieuwe cilinder 2 uitlaten 1 verloor ik onderweg terring herrie maarja rem stang lastig als je nie kunt remmme
|
|
verhuist maar blijft het zelfde |
|
christianos |
3-3-2005 18:03 |
Posts: 20445 |
weet ik, maar die andere heeft mij het helemaal geleerd, dus die vind ik principieel beter
|
|
|
|
Bullet |
3-3-2005 18:03 |
|
Apriliars105 |
3-3-2005 18:03 |
Posts: 6111 |
ik ga een gilera zulu reviseren (als ik iemand vind die de as kan uitboren voor mij) kost gok ik rond de 100 euro (ik heb het niet betaald) en dan heb ik nieuwe lagers en keeringen
EN koppelingsplaten, maar die zaten erbij toen ik hem kocht
Dit bericht is ge-edit door Apriliars105 op 3-3-2005 18:04
|
|
As finishing touch, God created the Dutch |
|
Rock-Dog |
3-3-2005 18:04 |
Posts: 575 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zundappchefke
eerst nieuwe verring toen nieuwe lagers toen nieuw krukas toen een nieuw cilinder weer ene kruk as en lagers toen weer een nieuwe cilinder 2 uitlaten 1 verloor ik onderweg terring herrie maarja rem stang lastig als je nie kunt remmme
jebumb?
|
|
|
|
KaWaReZ |
3-3-2005 18:04 |
Posts: 20582 |
200 excl lagers.
maar had em ook 3 andere blokke meegegeve om em te late kijke of daar betere bakkies in zaten enzow , gaat om een kwak
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
mr200r |
3-3-2005 18:17 |
Posts: 5122 |
hondablok ongeveer 100 euro met honen erbij.
|
|
mr200r |
|
tomassuzi |
3-3-2005 18:18 |
Posts: 41 |
miss kan ik dan best laten nakijken wat er noodzakelijk vervangen moet worden en dit dan zelf vervangen
|
|
|
|