Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 120 km/u met 50 imi.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1073 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26711 - 120 km/u met 50 imi.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3991 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Joscross 1-3-2005 22:10 Print reply

Posts: 12501
Dan zou ie een lagere snelheid aangeven

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 1-3-2005 22:10
 
mcdronkz 1-3-2005 22:14 Print reply

Posts: 32777
afgesteld op trekkerachterwiel, zie je dagelijks, mensen die op zo'n pijnlijke wijze de fout ingaan door hun digitale teller op deze wijze in te stellen
 
DaVaRo 1-3-2005 22:38 Print reply

Posts: 1382
ok dat wil zeggen 20 k/m winst/verlies door de wind
 
apekop 1-3-2005 23:02 Print reply
Posts: 118
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DaVaRo

ok dat wil zeggen 20 k/m winst/verlies door de wind


Kan heel goed , vooral als die brommer hoogtoerig is .
Die mb van wiebe rijd oko maar 95 met wind tege


owja 120 met een 50cc imi haal je nog niet met windkracht 12 (ongetuned )

Dit bericht is ge-edit door apekop op 1-3-2005 23:08

Dit bericht is ge-edit door apekop op 1-3-2005 23:08
 
moge
christianos 1-3-2005 23:29 Print reply

Posts: 20445
120 met een 50 imi, denk dat ie eerder per ongeluk ene belgische 50 had en dan kan het (op teller.)
 
-jaZper- 1-3-2005 23:54 Print reply

Posts: 3841
kan best, maar dan met minimaal een 6 bak en opmaat uitlaat. kwa uithouding zal wel 1-2 maanden zijn ipv jaaren of hij rijd er rustig mee

edit, getund? ja duh



Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 1-3-2005 23:56
 
groene motoren gaan harder
Neonlampje 2-3-2005 0:55 Print reply

Posts: 14825
120 met die imitaties na wat dremelwerk zijn geen uitzonderingen.. mits je een leuke uitlaat erbij hebt!
 
Bullet 2-3-2005 0:58 Print reply

Posts: 12150
ja bart haalde ook wel een leuke snelheid met z'n 50 immi
 
**My BungHole Will Speak Now**
Neonlampje 2-3-2005 1:07 Print reply

Posts: 14825
achja.. heb ze wel wat harder dan 120 zien lopen
 
Harm 2-3-2005 8:59 Print reply

Posts: 3032
Vroeger, toen je poep nog met lange oe schreef had mijn neef een mt.

Deze liep met 20mm en 50 imi (getuned) en ander uitlaatje 110 op een digiteller. Heb er zelf nog ooit op gereden toen ik een jaar of 10 was.

Die mt is nu btw een pakketje
 
http://www.durtikkers.tk
MT70-nolimit 2-3-2005 10:15 Print reply

Posts: 4322
Iedereen met zijn verhalen er omheen lullen, neeee het was een org ontsteking, uitlaat, luchtfilter, maar met 18 mm carb en 50 imi en niets gevijlt of geprutst.
 
gaat lang goed
apekop 2-3-2005 11:43 Print reply
Posts: 118
dan is het niet mogelijk
 
moge
MTX-speed 2-3-2005 11:51 Print reply

Posts: 1229
Ik heb ook een MB gehad, 130km/h op de teller = 110km/h uur op autoteller.

Mijn brommer kon dus ook 110km/h maar ik reed dit ook maar zelden.
Als die gast nooit niet harder dan 65km/h rijdt, hem heel netjes ingereden had, 2 setjes zuigerveren gebruikte op 1,5 jaar.......kans 1 op 10 dat het mogelijk is? En dat met een imitatie cilinder..... Er zijn altijd uitzonderingen. Jammer dat het geen uitzondering is dat er veel overdreven wordt.
 
-jaZper- 2-3-2005 13:52 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: apekop

dan is het niet mogelijk


idd, vanaf fabrieks af aan willin ze nog wel eens wat kleine verschillen hebben in poort timingen maar het enige wat hier getuned kan zijn met die snelheid is de kmh teller
 
groene motoren gaan harder
MT70-nolimit 20-3-2005 15:26 Print reply

Posts: 4322
Wat voor top moet ik aan denken bij:
50 immi
18mm
iets gevlakte kop
ruime luchtslangen
standaart snelle uitlaat
 
gaat lang goed

Dit topic is 3991 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved