Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Problemen problemen problemen...=[

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 828 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #267 - Problemen problemen problemen...=[
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1670 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

B3AST 8-5-01?20:07 Print topicpost
Posts: 2469
Hmmmpff, nouhjah, me MT had een kering die aan het freewheelen om me krukas was, maar da heb ik nu dus gefixed. Maar hij doet het nog steeds NIET!!!
Als ik hem aan duw knettert ie heel lichtjes wat, maar alleen als ik duw dus... Kep al verschillende bougie's geprobeert, en de ontsteking ook al in alle standen, er kwam ook 1 keer een heel vet harde PLOF uit de uitlaat
maaruhm, wat is dit, valse lucht?
 
- insane in the brain -

-Michiel RS- 8-5-01?20:28 Print reply
Posts: 2803
TE KLEINE SPROEIER !!!!
of:
-draai luchtschroef heelemaal in
-plak wat gaten af van je luchtfilter
-choke aan
 
B3AST 8-5-01?20:38 Print reply
Posts: 2469
jah, met luchtschroef in en choke aan dee ie het ook niet
 
- insane in the brain -
Neonlampje 8-5-01?21:53 Print reply

Posts: 14825
Al je nostalgische super-bougie geprobeert???
 
B3AST 8-5-01?21:59 Print reply
Posts: 2469
DUH
 
- insane in the brain -
-Michiel RS- 9-5-01?00:54 Print reply
Posts: 2803
probeer eens een grotere sproeier dannnn!!!!
10 a 20 maten groter.
:p :p :p :p :p
 
70malossi 9-5-01?12:24 Print reply
Posts: 4176
knallen komt in 99% door de onsteking.koop een nieuwe bougie en probeer het nog eens.
de reputatie van een gare bougie is dat hij het ff doet en darana als er mee r temperatuur is wordt ie gaar.

 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Neonlampje 9-5-01?12:54 Print reply

Posts: 14825
deze bougie dee ut bij mij nog prima, haalde ik wanneer ie warm was in de vrij makkelijk 13500 toeren mee!!
bougie is dus wel OK


[Neonlampje zit nu ongeduldig te wachten totdat B3AST z'n Mt'tje weer terug brengt.. vorige x dat ie er op ree ging het ook best wel fout )
 
Rens 9-5-01?14:27 Print reply

Posts: 6863
hoe kan het dat jullie 13500 toeren kunnen draaien ??
binnenrotor ontsteking?
de originele honda ontsteking is namelijk begrenst op 11500
 
achter de maan is alles beter
-Michiel RS- 10-5-01?19:11 Print reply
Posts: 2803
Rens: het is in z'n vrij gemeten (erg slecht voor je kruk/krAkas :( )
 
jangnoe 20-9-2004 20:36 Print reply

Posts: 258
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rens

hoe kan het dat jullie 13500 toeren kunnen draaien ??
binnenrotor ontsteking?
de originele honda ontsteking is namelijk begrenst op 11500


oh... dat is misschien de reden waarom de mijne maar maximaal 11500rpm draaide :-P

nu doet er iets helemaal niets meer...


 
mt80 20-9-2004 20:37 Print reply

Posts: 2071
beetje oud Ey
 
jangnoe 20-9-2004 20:39 Print reply

Posts: 258
oh sorry :-S
 
Tsxdude AKU MicheL 20-9-2004 20:40 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

deze bougie dee ut bij mij nog prima, haalde ik wanneer ie warm was in de vrij makkelijk 13500 toeren mee!!
bougie is dus wel OK


[Neonlampje zit nu ongeduldig te wachten totdat B3AST z'n Mt'tje weer terug brengt.. vorige x dat ie er op ree ging het ook best wel fout )



Jah dit was de tijd dat loedie ook nog bf n00b was
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
puch_master 20-9-2004 20:43 Print reply

Posts: 3429
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

[...]



Jah dit was de tijd dat loedie ook nog bf n00b was


en jij nogsteeds
 
Toyota AE86 Levin coupé
Tsxdude AKU MicheL 20-9-2004 20:47 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch_master

[...]


en jij nogsteeds



Lollig zeg...
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve

Dit topic is 1670 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved