Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cilinder tunen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 952 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26695 - cilinder tunen
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 4116 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

m.v 2-3-2005 20:07 Print reply

Posts: 76
de jager is duur ja maar stage 1 is bij hun ook allen ff poetsen en knap maken van poorten
 
Jarco 2-3-2005 20:07 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: king of the hill

hier hebben julie een frees mal kan kunnen julie zelf aan de slag met een vijl of een frees maar ik denk niet dat julie het snappen


http://img210.exs.cx...age=freesmap16nc.jpg


tuurlijk weten we dan niet
 
onraad 2-3-2005 22:53 Print reply
Posts: 593
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchefke

ik ruik het ook en denk je kunt uhm wel tune maar waarom da doen als je uhm ook anders op kunt voere met een homoet en 17/19 mm carb loopt ie ook 100 dus van de cil zou ik af blijve


Dat bedoelde ik dus net. Ontgrens hem op enkel op z'n carb en die gaat al stevig doorvliegen. Die cilinders zijn echt zo slecht niet en kunnen wel hard gaan hoor.
 
Exision 3-3-2005 15:30 Print reply
Posts: 283
ori cil is uber sloom hoor . knap als jij daar onveranderd harder als 60 mee gaat.
 
Erikl 3-3-2005 19:12 Print reply

Posts: 214
Ik heb vandaag ff die cilinder eraf gehaald en alles eens bekeken. Het bleek een 70cc te zijn en er zit een 20mm mikuni carb. op, ook heb ik de zuiger nog even bewerkt. Het bleek ook dat er maar 1 zuigerveer van de 2 op zat en hij was nog versleten ook. Maar over de cilinder: daar viel niet veel meer extra aan te tunen en ik weet nu genoeg over hoe het moet dus sluit dit topic maar.
 
zundappchefke 3-3-2005 19:16 Print reply

Posts: 1715
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Exision

ori cil is uber sloom hoor . knap als jij daar onveranderd harder als 60 mee gaat.


orgi cilinder gaat bij mij met een gewone jamarcol uitlaat en een 15 mm al 70
 
verhuist maar blijft het zelfde
John Huijben 3-3-2005 19:19 Print reply

Posts: 2433
mischien dat er verschil in zit ??
sommige zundapps zijn met ori cilinder niet vooruit te brande, dat is gewoon zo.
met een goede breitwand cilinder willen ze nogweleens hard gaan.
maar de drijfstangen zijn geloof ik niet zo sterk bij een zundapp, kheb al weleens gehoort dat ze kunnen breken bij een redelijk snelle setup.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
zundappchefke 3-3-2005 19:21 Print reply

Posts: 1715
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben

mischien dat er verschil in zit ??
sommige zundapps zijn met ori cilinder niet vooruit te brande, dat is gewoon zo.
met een goede breitwand cilinder willen ze nogweleens hard gaan.
maar de drijfstangen zijn geloof ik niet zo sterk bij een zundapp, kheb al weleens gehoort dat ze kunnen breken bij een redelijk snelle setup.



klopt mar die cilindertjes zijn gewoon tering afbeert en verkeerd ingereden iets anders kan ik der nie van make
 
verhuist maar blijft het zelfde
ties 3-3-2005 19:28 Print reply
Posts: 1333
zundapp met jamarcal en 12mm carb rijdt 60 65.
geklokt digi. ding is knap, vraag maar na bij koen-z. je mag blij zijn als je met een snellere cil de 90 haalt. stomme zundapverhalen en kreidler verhalen van ik reed 100 is gewoon steeds onzin.
 
Exision 3-3-2005 21:33 Print reply
Posts: 283
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ties

zundapp met jamarcal en 12mm carb rijdt 60 65.
geklokt digi. ding is knap, vraag maar na bij koen-z. je mag blij zijn als je met een snellere cil de 90 haalt. stomme zundapverhalen en kreidler verhalen van ik reed 100 is gewoon steeds onzin.


Alles is snel te maken .

Maar ik doelde met mijn post niet op uitersten, ik probeerde gewoon duidelijk te maken dat een ori dapp niet echt snel is. mbt de posts van een pagina terug.

btw verkeerd inrijden is gewoon bullshit, cils die zogenaamd "verkeerd" zijn ingereden hebben gewoon een hoop koolaanslag. Dat komt door te veel smeren of veel te vet rijden cq te lage verbrandingstemp.



 

Dit topic is 4116 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved