Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cilinder tunen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 851 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26695 - cilinder tunen
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4115 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tsxdude AKU MicheL 2-3-2005 18:59 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: onraad

Waarom ga je die Z?ndapp cil tunen. Z?ndapps en Kreidlers gaan ori ook al rete hard. Maat van mij gaat met ontgrende KS50 ( verder volledig ori ) tegen de 100 aan. Cil zijn echt super goed hoor.



Gelukkig speelt het verschil van onsteking, blok, cabr en uitlaat nie mee
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Pistonpen Paultje 2-3-2005 19:02 Print reply

Posts: 8678
lol, begrenzing in een zundapp
 
Jarco 2-3-2005 19:09 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pistonpen Paultje

lol, begrenzing in een zundapp


ik ruik onraad:P
 
-Tom- 2-3-2005 19:14 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: onraad

Waarom ga je die Z?ndapp cil tunen. Z?ndapps en Kreidlers gaan ori ook al rete hard. Maat van mij gaat met ontgrende KS50 ( verder volledig ori ) tegen de 100 aan. Cil zijn echt super goed hoor.

Jij hebt er dus duidelijk geen kaas van gegeten.
Zundapps zijn "begrenst" op ongeveer alles, cilinder, carb, uitlaat. Cilinder is ubersloom origineel carb is 10 of 12mm ofzo, uitlaat is 28mm bocht.
Hij zal wel een duitser hebben, een mokick, dus gewoon met een 6,25 pk cilinder erop. Dat loopt wel ja. Maar ook geen 100 km/h, eerder 85/90 km/h.
Kreidler is precies hetzelfde verhaal. Dus praat geen poep.
 
FTS Member
zundappchefke 2-3-2005 19:15 Print reply

Posts: 1715
ik ruik het ook en denk je kunt uhm wel tune maar waarom da doen als je uhm ook anders op kunt voere met een homoet en 17/19 mm carb loopt ie ook 100 dus van de cil zou ik af blijve
 
verhuist maar blijft het zelfde
S1lv3r 2-3-2005 19:18 Print reply

Posts: 5213
cilinder kun je ook makkelijk naar 6 pk tunen, k had laatst nog zon officiele poortmap van een 6,5 pk cilinder.
 
Kerry King 2-3-2005 19:52 Print reply

Posts: 5037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r

cilinder kun je ook makkelijk naar 6 pk tunen, k had laatst nog zon officiele poortmap van een 6,5 pk cilinder.


preicies voor 2 tientjes laat je je bij een echtte vak man je cilinder bewrken en door allen te freesen in de cilinder loopt hij +-70
andere uitlaat er bij +- 80 en nog een 17 bing er bij en hij haalt +- 90
 
ik weet niet wat jouw probleem is ? maar de mijne is het niet
PRO TUNING 2-3-2005 19:55 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: king of the hill

[...]


preicies voor 2 tientjes laat je je bij een echtte vak man je cilinder bewrken en door allen te freesen in de cilinder loopt hij +-70
andere uitlaat er bij +- 80 en nog een 17 bing er bij en hij haalt +- 90


Waar vindt je een echte vakman die voor 2 tientjes een halve dag werkt en zijn gereedschap verslijt ??
 
Kerry King 2-3-2005 19:59 Print reply

Posts: 5037
http://www.kreidler....viewtopic.php?t=5833
kijk hier maares daar zit wel iemand tussen die je cilinder wilt bewerken maar oke 2 tientjes is meschien wat weinig
 
ik weet niet wat jouw probleem is ? maar de mijne is het niet
m.v 2-3-2005 19:59 Print reply

Posts: 76
mischien bij een brommer zaak? en dat gereedschap slijt niet zomaar want dan is ut een vakman met klote gereedschap!
en een vakman is der hooguit een uurtje meej bezig.... die doen het niet met een dremeltje of een vijl hur
 
Pistonpen Paultje 2-3-2005 20:01 Print reply

Posts: 8678
vhs vraagt nog altijd maar 35 euro...

maar 't gereedschap zal wel lekker snel weg zijn op zo'n zundapp wandje ja
 
m.v 2-3-2005 20:03 Print reply

Posts: 76
moe je naar de jager gaan die hem jaren zundapp en kreidler gedaan. hangt er ook vanaf hoever je hem wil tunen. stage 1 kost 15 euro d8 ik
 
Bullet 2-3-2005 20:05 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: m.v

moe je naar de jager gaan die hem jaren zundapp en kreidler gedaan. hangt er ook vanaf hoever je hem wil tunen. stage 1 kost 15 euro d8 ik


15 euro? hahahaha

de jager is toch "ietsje" duurder hoor :P
 
**My BungHole Will Speak Now**
Kerry King 2-3-2005 20:05 Print reply

Posts: 5037
hier hebben julie een frees mal kan kunnen julie zelf aan de slag met een vijl of een frees maar ik denk niet dat julie het snappen


http://img210.exs.cx...age=freesmap16nc.jpg
 
ik weet niet wat jouw probleem is ? maar de mijne is het niet
PRO TUNING 2-3-2005 20:06 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: m.v

mischien bij een brommer zaak? en dat gereedschap slijt niet zomaar want dan is ut een vakman met klote gereedschap!
en een vakman is der hooguit een uurtje meej bezig.... die doen het niet met een dremeltje of een vijl hur


Waar jij het over hebt noem ik beunhaas tuning
 

Dit topic is 4115 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved