Almer |
1-3-2005 15:10 |
Posts: 3325 |
knaaa natuurlijk niet moh, alle cilinders zijn weer anders, kzou het er niet op wagen
zowiezo niet tunen
|
|
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;) |
|
Leen |
1-3-2005 15:11 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kreidlerholle
knaaa natuurlijk niet mohradio, alle cilinders zijn weer anders, kzou het er niet op wagen
zowiezo niet tunen
|
|
|
|
Tsxdude AKU MicheL |
1-3-2005 16:05 |
Posts: 10676 |
zundapp en puch cilinder zijn ``hetzelfde``....
kwa boring en slag volgens mij....
Zoiezo eerst kijken of de boring hetzelfde is...
En kijken wat voor uitlaatpoort je hebt.
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
Blukaap2 |
1-3-2005 16:14 |
Posts: 9953 |
Alleen is een puch een automaat en een Zundapp een schakelbak, dat maakt natuurlijk niks uit.
|
|
Stoere brommers |
|
honda mb power |
1-3-2005 16:15 |
Posts: 41 |
kzou er niet zo veel gaan beunen als bij een puch, cilinder is wa groter he maja 63% bij puch kan wel jah
|
|
|
|
Honda- mt |
1-3-2005 16:15 |
Posts: 523 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL
zundapp en puch cilinder zijn ``hetzelfde``....
kwa boring en slag volgens mij....
En wat zou boring x slag uitmaken als je het over procenten hebt?
|
|
|
|
Tsxdude AKU MicheL |
1-3-2005 16:16 |
Posts: 10676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Honda- mt
[...]
En wat zou boring x slag uitmaken als je het over procenten hebt?
Zal ik bij jou dan ook maar neerzetten?
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
maxisport |
1-3-2005 16:27 |
Posts: 4206 |
je inlaat 63% van de boring
denk dat je in de war bent met de uitlaatpoort en die kun je wel 67/68% procent van je boring maken. alleen zorgen dat je zuigerveer slotjes niet in de poort open kunnen gaan. (kwee nie waar die slotjes bij zundapp zitten? bij puch bij de uitlaat)
|
|
|
|
Erikl |
2-3-2005 17:42 |
Posts: 214 |
Kijk maar op de site, daar staat het 63%, heb het trouwens ook met mijn puch gedaan en hij rijdt super hard!
Maar om de zundapp eeb beetje te tunen kan je toch iig de breedte van de inlaat breder maken en ietsje hoger maken, de bovenkant van de zuiger 2mm inkorten en de uitlaatpoort iets breder en hoger maken zolang de zuigerslotjes het toelaten?
Volgens mij kan dit iig geen kwaad
|
|
|
|
Neonlampje |
2-3-2005 17:48 |
Posts: 14825 |
maximaal tunen? lol
|
|
|
|
puch_master |
2-3-2005 17:54 |
|
onraad |
2-3-2005 18:12 |
Posts: 593 |
Waarom ga je die Z?ndapp cil tunen. Z?ndapps en Kreidlers gaan ori ook al rete hard. Maat van mij gaat met ontgrende KS50 ( verder volledig ori ) tegen de 100 aan. Cil zijn echt super goed hoor.
|
|
|
|
Erikl |
2-3-2005 18:33 |
Posts: 214 |
Lijkt me wel leuk om ff wat meer power te hebbe Ik heb ook nog een originele uitlaat maar ik kan geen andere vinden, zijn er andere uitlaten voor of moet ik er zelf een maken?
|
|
|
|
Erikl |
2-3-2005 18:36 |
Posts: 214 |
Waar zitten de begrenzers dan allemaal bij een zundapp? Ook in de uitlaat?
Er zit nu alleen een 21mm mikuni carb. met 21mm spruitstuk op verder alles origineel en rij nu 70 in zn 3e versnelling maar hij kan hem niet doortrekken, zal ik wel harder gaan met een groter achtertandwiel omdat ie hem dan ook in zn 4 trekt?
|
|
|
|
S1lv3r |
2-3-2005 18:57 |
Posts: 5213 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: onraad
Waarom ga je die Z?ndapp cil tunen. Z?ndapps en Kreidlers gaan ori ook al rete hard. Maat van mij gaat met ontgrende KS50 ( verder volledig ori ) tegen de 100 aan. Cil zijn echt super goed hoor.
Hoe ontgrens je een ks50 dan, ik ken namelijk ook iemand met een ks50, en die rijd 60 oid. en die wil ook wat harder :p
|
|
|
|