Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Yamaha dt koppeling

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 804 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26683 - Yamaha dt koppeling
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2260 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Kobusx 28-2-2005 21:15 Print topicpost

Posts: 65
Hey

Ik heb dus net me zundapp voor een yamaha dt geruild onsteking gemaakt maar de koppeling doe thet niet de carterhelft gaat naar buiten (word naar buiten gedrukt) eindlijk rijd hij wel (80cc cilinder/blok)
weet iemand waardoor de koppeling het niet doet afstelling of wat anders
 

Tsxdude AKU MicheL 1-3-2005 11:05 Print reply

Posts: 10676
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
-Niellesie- 1-3-2005 11:17 Print reply

Posts: 6454
vastdraaien?
 
allalallalallalalallalala
Nickje 1-3-2005 11:20 Print reply

Posts: 45
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kobusx

Hey

Ik heb dus net me zundapp voor een yamaha dt geruild onsteking gemaakt maar de koppeling doe thet niet de carterhelft gaat naar buiten (word naar buiten gedrukt) eindlijk rijd hij wel (80cc cilinder/blok)
weet iemand waardoor de koppeling het niet doet afstelling of wat anders


Heeft ie ooit wel gereden zonder die koppeling naar buiten te douwen? Zonee, dan moet je ehm idd gewoon ff vastdraaien.
 
-
-Wheelie-Johie- 1-3-2005 12:47 Print reply

Posts: 2814
mij lijkt dat je het carter gewoon moet vastdraaien
 
trots BMW e30 325i eigenaar
Kobusx 6-3-2005 22:04 Print reply

Posts: 65
ik ben erachter gekomen hoor
Het waren de koppeling veertjes...
waren door de vorige eigenaar veel te strak gedraait waardoor de platen niet vrij kwamen(stupid) maar weet iemand nog hoe vast alles precies moet ??
 
zundappchefke 6-3-2005 22:05 Print reply

Posts: 1715
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kobusx

Hey

Ik heb dus net me zundapp voor een yamaha dt geruild onsteking gemaakt maar de koppeling doe thet niet de carterhelft gaat naar buiten (word naar buiten gedrukt) eindlijk rijd hij wel (80cc cilinder/blok)
weet iemand waardoor de koppeling het niet doet afstelling of wat anders



jij bent gewoon dom om je zundapp te ruile
 
verhuist maar blijft het zelfde
koen-z 6-3-2005 22:06 Print reply

Posts: 3702
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kobusx

Hey

Ik heb dus net me zundapp voor een yamaha dt geruild onsteking gemaakt maar de koppeling doe thet niet de carterhelft gaat naar buiten (word naar buiten gedrukt) eindlijk rijd hij wel (80cc cilinder/blok)
weet iemand waardoor de koppeling het niet doet afstelling of wat anders



omg!! je zundapp veruilt tegen een.. een een YAMAHA DT.


madness..
 
jona 6-3-2005 22:11 Print reply
Posts: 404
ik hoop voor jou dat die zundapp geen halve euro meer waard was
 
Kobusx 6-3-2005 22:14 Print reply

Posts: 65
hahah neej die zundapp was ver heen :P hij was verrot maja wou liever crosse dan lopen
 
jona 6-3-2005 22:15 Print reply
Posts: 404
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kobusx

hahah neej die zundapp was ver heen :P hij was verrot maja wou liever crosse dan lopen


daarin heb je gelijk
 
Kobusx 6-3-2005 22:17 Print reply

Posts: 65
ach ja maar nog 1 vraagje hij schiet steeds uit de 2e versnelling iemand enig idee ?
 
jona 6-3-2005 22:20 Print reply
Posts: 404
alleen uit de tweede?
als hij het ook in andere versnellingen doet zal het ook wel aan de koppeling liggen
 
koen-z 6-3-2005 22:20 Print reply

Posts: 3702
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kobusx

ik ben erachter gekomen hoor
Het waren de koppeling veertjes...
waren door de vorige eigenaar veel te strak gedraait waardoor de platen niet vrij kwamen(stupid) maar weet iemand nog hoe vast alles precies moet ??


helemaal vast...


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kobusx

ach ja maar nog 1 vraagje hij schiet steeds uit de 2e versnelling iemand enig idee ?



als het goed is zit er op je blok een plastic bout, die moet je eruit draaien, daarin zit een veertje met een dopje, kijken of dat dopje en dat veertje nog een beetje knap zijn, anders doe je wat onder het veertje zodat hij meer langer word en sterker. dan blijft hij wel goed in z'n versnelling staan.


Dit bericht is ge-edit door koen-z op 6-3-2005 22:21
 
!Erwin! 6-3-2005 22:20 Print reply

Posts: 498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

http://taalunieversu...al/advies/vraag/687/


whaha, wtf is dat voor site
 
zundappchefke 6-3-2005 22:20 Print reply

Posts: 1715
denk je had uhm op marktplaats moete zette daar gaat een verotte nog weg voor 250 300 euro
en daar kun jij je crosser voor kope een goeie
 
verhuist maar blijft het zelfde

Dit topic is 2260 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved