yellow-derbi |
1-3-2005 17:33 |
Posts: 1075 |
en deze v6 of bovenlangs ??
|
|
De text hierboven is zinnig, slim en goed doordacht. Lees hem nog eens, zou ik zeggen. |
|
Oonzen Ad |
1-3-2005 17:35 |
Posts: 3807 |
boven langs
|
|
Ik sta hier toch nie te kwatse zeker! |
|
mangoo |
1-3-2005 17:36 |
Posts: 743 |
mensen, de gianelli uitlaat oftewel CONTI replica is het snelst!! de mk is zwaar bagger, maakt teveel geluid en is niet zo bijzonder snel Ik heb nu een 70cc mk onder m'n senda zitten met chrome mk thrower uitlaat en 19mm, maar die gianelli op m'n ori cilinder met ori carb en tandwiel 13 ipv 14 die ik nu heb ging die gianelli gewoon sneller en ging veeeel hoger in toeren dan die kut metrakit. Trouwens, ik zou d'r ook een 19mm carb onder zetten anders heb je onderin totaal geen power(is lastig met wind enzo)
|
|
|
|
yellow-derbi |
1-3-2005 17:37 |
Posts: 1075 |
vind die onderlangse ook wel mooi hoor. iemand een foto van bovenlangse ????
|
|
De text hierboven is zinnig, slim en goed doordacht. Lees hem nog eens, zou ik zeggen. |
|
zimpie |
1-3-2005 17:37 |
Posts: 425 |
pff..moet natuurlijk wel een bovenlangs hebben he ..
maar is die v6 niet goedkoper als die mk..?
|
|
|
|
Oonzen Ad |
1-3-2005 17:46 |
|
zimpie |
1-3-2005 17:49 |
Posts: 425 |
staat wel cool.. ik wil misschien ook wel een andere uitlaat op me GSM.. maar twijfel nog
|
|
|
|
Joostvdw |
1-3-2005 17:51 |
Posts: 4789 |
ik zou dan zowieso de sticker op de demper eraf halen....
en welke ori cilinder heb je? 49 of 50? dat scheelt namelijk ook fuckin veel...
vriend van me had 50 (de slome iig) met een bidalot en 17,5 dell en ging 75
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
hondansrpower |
1-3-2005 18:06 |
Posts: 302 |
die V6 hebben wij een x op een ori tzr geprobeert is egt een klote uitlaat!
|
|
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam. |
|
wildhaguh |
1-3-2005 18:09 |
Posts: 1650 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
ik zou dan zowieso de sticker op de demper eraf halen....
en welke ori cilinder heb je? 49 of 50? dat scheelt namelijk ook fuckin veel...
vriend van me had 50 (de slome iig) met een bidalot en 17,5 dell en ging 75
is er al af
foto is al 5 maande oud denk
ejh stuur die foto is op msn
ik heb ze zelf nimer
(3e x al dak foto s van ene of andere brom trug vraagt die jij ergens n jaar later laat zien soms:S)
mja hehe
|
|
www.brommer-onderdelen.tk |
|
Senda2004 |
1-3-2005 18:37 |
Posts: 227 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: yellow-derbi
en deze v6 of bovenlangs ??
afbeelding
Das de onderlangse voor 'n GPR.
LeovinceV6 kost 170euro vaak, snel in lage toeren. Is zeg maar de snellere versie van je ori uitlaat. Want die trekt ook in lagere toeren vooral.
Maak Metrakit is sneller, kan je gewoonweg niet omheen.
Alleen wil je t beste van t beste, koop dan een Gianelli Conti .. de echte Gianelli. Je hebt namelijk ook van die goedkope versies dr van :-p
Dit bericht is ge-edit door Senda2004 op 1-3-2005 18:38
|
|
|
|
derbipowerr |
1-3-2005 21:20 |
Posts: 23 |
Heb nu ook een metrakit trhower deronder ligge kmet originele cilinder en 19 mm....hij trekt op zich wel lekker en een top van 100....ma t probleem isb dattie alleen bovenin toeren trekt...daarom ga k morge ook de originele carburateur der weer onder plakke...maar welke zal volgens jullie dan sneller zijn.....de km thrower(nieuwe model met ovale demper) of de leovincie v6??
duss ff voor duidelijkheid:
originele cilinder
14 mm carb.
mk thrower/leovincie v6??
|
|
|
|
Bullet |
1-3-2005 21:31 |
Posts: 12150 |
ik zou persoonlijk voor de gia/conti gaan met een ori cil, maar als ik toch zou moeten kiezen zou ik de MK kiezen (leo is bagger)
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
ROBB |
6-3-2005 20:39 |
Posts: 506 |
zijn die mk thrower nog eigenlijk begrenst bij de voorbocht ? of ergens anders ?
|
|
[]=[][[]][]_[]_//-\\[]\[][]) |
|
-Niellesie- |
6-3-2005 20:42 |
Posts: 6454 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ROBB
zijn die mk thrower nog eigenlijk begrenst bij de voorbocht ? of ergens anders ?
thrower niet mx wel
|
|
allalallalallalalallalala |
|