jona |
28-2-2005 17:11 |
Posts: 404 |
harder optrekken = meer verbruiken, daar kan je toch echt niet vanonder
|
|
|
|
puch_master |
28-2-2005 17:12 |
Posts: 3429 |
je kunt met 70cc en 18 mm wel redelijk zuinig rijden als je maar gewoon in lage toeren blijft
je hebt dan nog trekkracht genoeg
|
|
Toyota AE86 Levin coupé |
|
Bazz -> DRD |
28-2-2005 17:52 |
Posts: 1884 |
Als je wilt kun je wel harden dan 80 met 10.500toeren hoor. Je zult alleen je tandwielverhouding aan moeten passen.
|
|
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl |
|
christianos |
28-2-2005 17:55 |
Posts: 20445 |
koop geen eurocilindro, die zuipen als een malle (maar gaan wel hard )
ik reed er 1 op 8 in je 1ntje mee en 1 op 4 met zijn tween
en dat lag egt aan de cilinder, zit nu een 70cc onder, en dat zuipt helemaal niet (Kaio)
|
|
|
|
MT70-nolimit |
28-2-2005 18:08 |
Posts: 4322 |
|
|
gaat lang goed |
|
mt80 |
28-2-2005 18:13 |
Posts: 2071 |
Quote: Ik ga sowieso al een groter achtertandwiel er op zetten, iets groter zodat die nauwelijks overtoeren maakt nog.
moet je je achtertandwiel verkleinen he
|
|
|
|
Rock-Dog |
28-2-2005 18:18 |
Posts: 575 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mt80
[...]
moet je je achtertandwiel verkleinen he
Wil hard kunnen optrekken
En nog redelijk zuinig rijden, top maakt niet veel uit.
|
|
|
|
mt80 |
28-2-2005 18:22 |
Posts: 2071 |
hmm, dan zou ik gewoon een laagtoerige 70cc nemen..
|
|
|
|
christianos |
28-2-2005 18:23 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
[...]
Volgens mij heb jij zelf liggen prutsen, eurocylindero hoort bij de top 3 goede cylinders....
zeg ik dan dat ie slecht reed?
neej hij reed belachelijk hard.
|
|
|
|
Rock-Dog |
28-2-2005 18:28 |
Posts: 575 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mt80
hmm, dan zou ik gewoon een laagtoerige 70cc nemen..
En welk van de onderstaande is dan laagtoerig? :P
70cc kaio/italkit 45mm
70cc eurocilindro 45mm
70cc charmoo 45mm
70cc malossi 45,5mm
Het zou mooi zijn als die als de tyfus optrekt, maar maar een top heeft van 55 km/h (rollerbankproof ). Als ik nou een laagtoerige 70cc neem (en 18mm carb) en groter achtertandwiel moet dit toch te realiseren zijn?
Oja en ik hoorde dat een Proma uitlaat hoogtoerig is, welke is dat niet? Gianelli mischien?
Dit bericht is ge-edit door Rock-Dog op 28-2-2005 18:29
|
|
|
|
christianos |
28-2-2005 18:30 |
Posts: 20445 |
gianellie is het hoogtoerigste wat te krijgen is
kaio is heel laagtoerig, maar trekt als een malle
als je egt laagtoerige uitlaat wil hebben neem dan een ori 50 pijp.
|
|
|
|
jona |
28-2-2005 18:30 |
Posts: 404 |
gianelli is volgens mij ook hoogtoerig
voor een laagtoerige moet je zoeken naar een uitlaat met een korte expansiekamer
|
|
|
|
Rock-Dog |
28-2-2005 18:33 |
Posts: 575 |
Ik had trouwens nog een idee, maar weet niet of het kan.
Kan je ervoor zorgen dat je 4e versnelling zwaarder vertand is? Dus dat ik zeg maar een groter achtertandwiel neem, hij in z'n 1,2 en 3 goed trekt, maar overtoeren maakt en dat die in z'n 4 dan weer zo zwaar is vertand dat die gewoon rijdt zoals met het originele achtertandwiel. Dus een groter tandwiel in de 4e versnelling ofzoiets is zoiets uberhoubt mogelijk en uit te voeren?
Zou mooi alle problemen oplossen
|
|
|
|
jona |
28-2-2005 18:34 |
Posts: 404 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rock-Dog
[...]
En welk van de onderstaande is dan laagtoerig? :P
70cc kaio/italkit 45mm
70cc eurocilindro 45mm
70cc charmoo 45mm
70cc malossi 45,5mm
Het zou mooi zijn als die als de tyfus optrekt, maar maar een top heeft van 55 km/h
55 km/u met een 70cc, dan maakt hij veels te veel toeren
|
|
|
|
christianos |
28-2-2005 18:35 |
Posts: 20445 |
hij kan dan nooit genoeg snelheid in zijn 3 maken om zijn 4 te trekken.
|
|
|
|