tijnwueel |
28-2-2005 10:20 |
Posts: 26 |
Hey man ik zelf heb een 103tje die lijkt erg veel op een vogue. Een maat van mij heeft zon vogue ik vind ze er relax ze rijden lekker en langzaam Maar daar is wel wat aan te doen.
Welcom bij de club
|
|
|
|
boerken |
28-2-2005 10:31 |
Posts: 501 |
gaat helemaal origineel niet vooruit
Zit dacht ik begrenzing in de uitlaat, bij de flens. die deruit en je wint al heel wat snelheid.
Denk dat ik de mijne ook weer eens rijklaar ga make. nieuwe ketting en zuiger heeft ie nodig.
Maar zie het niet zitte om dat ding in te rijde .
wel betrouwbare dingetjes maar controleer of alles echt goed vast zit
Ik ben onderweg al eens men uitlaat verloren, een stuurhelft schoot los enzo toestanden
Dit bericht is ge-edit door boerken op 28-2-2005 10:32
|
|
|
|
kingmaster |
28-2-2005 10:39 |
Posts: 913 |
het is de voorganger voor de fox
|
|
master of offtopic |
|
robert |
28-2-2005 12:02 |
Posts: 900 |
zit toch zon 103 blok onder?
Je hebt ze in snor en gewoon, als je snel wil zijn moet je er een blokje van een 103 spx of rcx onder gooien, want die hebben namelijk een vario. je kan ze watergekoeld maken en doppler heeft alles om je blok snel te maken. Een polini 70cc w-poorter doet het ook erg goed.
|
|
Een frikandel en een jagermeister in de morgen, is een dag zonder zorgen. |
|
kingmaster |
28-2-2005 13:49 |
Posts: 913 |
echt snel kun je ze niet maken 80 is volgens mij echt ut maximum
|
|
master of offtopic |
|
Mitchell17 |
28-2-2005 16:13 |
Posts: 556 |
|
|
|
|
jona |
28-2-2005 16:57 |
Posts: 404 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kingmaster
echt snel kun je ze niet maken 80 is volgens mij echt ut maximum
je kan 103 behoorlijk snel maken, vroeger werd er mee gekoerst in de 50 cc automaten. snelheden tot 115 per uur met een 50cc!
|
|
|
|
jona |
28-2-2005 16:59 |
Posts: 404 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: robert
zit toch zon 103 blok onder?
Je hebt ze in snor en gewoon, als je snel wil zijn moet je er een blokje van een 103 spx of rcx onder gooien, want die hebben namelijk een vario. je kan ze watergekoeld maken en doppler heeft alles om je blok snel te maken. Een polini 70cc w-poorter doet het ook erg goed.
een spx/rcx blok past niet onder een ander model 103 omdat het koppelingssysteem anders is, er bestaan wel andere variomotertjes die wel passen
|
|
|
|
jona |
28-2-2005 17:01 |
Posts: 404 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mitchell17
Eeyz ik krijg volgende week een peugeot vogue van iemand ... maarre iemand ervaring met het motorblokje ?
origineel moterblokje is praktisch onverwoestbaar
hoe ist brommertje verder ?
meestal veel gerammel van de ketting
|
|
|
|
053SkrooLoose |
1-3-2005 11:24 |
Posts: 10 |
spx/rcx blok gaat idd niet passen, maar je std blok ff voorzien van een krukas met lange kruktap, en er past zo een vario op.
|
|
who needs chrome when there is flat-black paint? |
|
Baasbas |
1-3-2005 15:09 |
Posts: 2176 |
die dingen kunnen echt achterlijk hard.. met vario helemaal
|
|
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik |
|
wildhaguh |
1-3-2005 15:20 |
Posts: 1650 |
was zon peugot spx waard?
in opknap/rijd staat
is niet egt lelijk maar goed mee te rijde ensow
uitlaat kapot
loopt wel goed 60/70
luchtgekoeld denk
alleen heeft ie geen papiere dus moet ff sjekke of die wel eerluk is
|
|
www.brommer-onderdelen.tk |
|
jona |
1-3-2005 23:48 |
Posts: 404 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: wildhaguh
was zon peugot spx waard?
in opknap/rijd staat
is niet egt lelijk maar goed mee te rijde ensow
uitlaat kapot
loopt wel goed 60/70
luchtgekoeld denk
alleen heeft ie geen papiere dus moet ff sjekke of die wel eerluk is
+/- 150euro als hij eerlijk is
|
|
|
|
mustang |
26-3-2005 14:10 |
Posts: 81 |
|
|
|
|
PraatPaal |
26-3-2005 16:13 |
Posts: 7977 |
alleen een paar gate erin is genoeg en dat laatste stukkie pijp (in de demper) ken je ook weg hale ,
je ken de hobbel uit je uitlaat poort hele
je spruitstuk opboren
je cil kop afvlakken
vertanding veranderen
en vooral
RING TUSSEN CARB EN LUCHTFILTER WEG HALEN !
|
|
|
|