Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Peugeot vogue

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 979 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #26662 - Peugeot vogue
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 3291 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mitchell17 27-2-2005 20:08 Print topicpost

Posts: 556
Eeyz ik krijg volgende week een peugeot vogue van iemand ... maarre iemand ervaring met het motorblokje ?

hoe ist brommertje verder ?

nog nmooit zo'n ding in me handen gehad vandaar

alvast bedankt
 

tijnwueel 28-2-2005 10:20 Print reply
Posts: 26
Hey man ik zelf heb een 103tje die lijkt erg veel op een vogue. Een maat van mij heeft zon vogue ik vind ze er relax ze rijden lekker en langzaam Maar daar is wel wat aan te doen.

Welcom bij de club
 
boerken 28-2-2005 10:31 Print reply

Posts: 501
gaat helemaal origineel niet vooruit
Zit dacht ik begrenzing in de uitlaat, bij de flens. die deruit en je wint al heel wat snelheid.
Denk dat ik de mijne ook weer eens rijklaar ga make. nieuwe ketting en zuiger heeft ie nodig.
Maar zie het niet zitte om dat ding in te rijde .
wel betrouwbare dingetjes maar controleer of alles echt goed vast zit
Ik ben onderweg al eens men uitlaat verloren, een stuurhelft schoot los enzo toestanden

Dit bericht is ge-edit door boerken op 28-2-2005 10:32
 
kingmaster 28-2-2005 10:39 Print reply

Posts: 913
het is de voorganger voor de fox
 
master of offtopic
robert 28-2-2005 12:02 Print reply

Posts: 900
zit toch zon 103 blok onder?
Je hebt ze in snor en gewoon, als je snel wil zijn moet je er een blokje van een 103 spx of rcx onder gooien, want die hebben namelijk een vario. je kan ze watergekoeld maken en doppler heeft alles om je blok snel te maken. Een polini 70cc w-poorter doet het ook erg goed.
 
Een frikandel en een jagermeister in de morgen, is een dag zonder zorgen.
kingmaster 28-2-2005 13:49 Print reply

Posts: 913
echt snel kun je ze niet maken 80 is volgens mij echt ut maximum
 
master of offtopic
Mitchell17 28-2-2005 16:13 Print reply

Posts: 556
thnx check dit ff http://www.motorino....eot/guide/vogue.html

zelfde als 103 idd volgens mij of nie ... ?
 
jona 28-2-2005 16:57 Print reply
Posts: 404
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kingmaster

echt snel kun je ze niet maken 80 is volgens mij echt ut maximum


je kan 103 behoorlijk snel maken, vroeger werd er mee gekoerst in de 50 cc automaten. snelheden tot 115 per uur met een 50cc!
 
jona 28-2-2005 16:59 Print reply
Posts: 404
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: robert

zit toch zon 103 blok onder?
Je hebt ze in snor en gewoon, als je snel wil zijn moet je er een blokje van een 103 spx of rcx onder gooien, want die hebben namelijk een vario. je kan ze watergekoeld maken en doppler heeft alles om je blok snel te maken. Een polini 70cc w-poorter doet het ook erg goed.


een spx/rcx blok past niet onder een ander model 103 omdat het koppelingssysteem anders is, er bestaan wel andere variomotertjes die wel passen
 
jona 28-2-2005 17:01 Print reply
Posts: 404
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mitchell17

Eeyz ik krijg volgende week een peugeot vogue van iemand ... maarre iemand ervaring met het motorblokje ?


origineel moterblokje is praktisch onverwoestbaar


hoe ist brommertje verder ?

meestal veel gerammel van de ketting


 
053SkrooLoose 1-3-2005 11:24 Print reply
Posts: 10
spx/rcx blok gaat idd niet passen, maar je std blok ff voorzien van een krukas met lange kruktap, en er past zo een vario op.
 
who needs chrome when there is flat-black paint?
Baasbas 1-3-2005 15:09 Print reply
Posts: 2176
die dingen kunnen echt achterlijk hard.. met vario helemaal
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
wildhaguh 1-3-2005 15:20 Print reply

Posts: 1650
was zon peugot spx waard?
in opknap/rijd staat
is niet egt lelijk maar goed mee te rijde ensow
uitlaat kapot
loopt wel goed 60/70
luchtgekoeld denk

alleen heeft ie geen papiere dus moet ff sjekke of die wel eerluk is
 
www.brommer-onderdelen.tk
jona 1-3-2005 23:48 Print reply
Posts: 404
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wildhaguh

was zon peugot spx waard?
in opknap/rijd staat
is niet egt lelijk maar goed mee te rijde ensow
uitlaat kapot
loopt wel goed 60/70
luchtgekoeld denk

alleen heeft ie geen papiere dus moet ff sjekke of die wel eerluk is






+/- 150euro als hij eerlijk is
 
mustang 26-3-2005 14:10 Print reply

Posts: 81
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boerken

gaat helemaal origineel niet vooruit
Zit dacht ik begrenzing in de uitlaat, bij de flens. die deruit en je wint al heel wat snelheid.
Denk dat ik de mijne ook weer eens rijklaar ga make. nieuwe ketting en zuiger heeft ie nodig.
Maar zie het niet zitte om dat ding in te rijde .
wel betrouwbare dingetjes maar controleer of alles echt goed vast zit
Ik ben onderweg al eens men uitlaat verloren, een stuurhelft schoot los enzo toestanden

Dit bericht is ge-edit door boerken op 28-2-2005 10:32


Ik em ook ne vogue, maar wa kunde allemaal aan dien uitlaat verandere om em sneller te doen trekke en rijde? kem da tussenschot achteraan de uitlaat der al uitgehaald. is da dan die flens? hoeveel van die tussenschotten zitten der in? of mischien wa gaten in die tussenschotte boren?
 
PraatPaal 26-3-2005 16:13 Print reply

Posts: 7977
alleen een paar gate erin is genoeg en dat laatste stukkie pijp (in de demper) ken je ook weg hale ,

je ken de hobbel uit je uitlaat poort hele

je spruitstuk opboren

je cil kop afvlakken

vertanding veranderen

en vooral

RING TUSSEN CARB EN LUCHTFILTER WEG HALEN !
 

Dit topic is 3291 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved