Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - carb afstellen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1103 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26654 - carb afstellen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 532 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

koosTSX 27-2-2005 16:22 Print topicpost

Posts: 705
ik heb uiteraard die faq gelezen...

nu was het met mijn tsx, als hij kout was starte hij goed, maar als je dan een eind had gereden en dan in zen vrij het gas los laar dan ging die uit. dus als tie warm was ging die uit als je geen gas gaf.

toen heb ik hem afgestelt toen die warm was dat ie mooi stationair liep.

toen heb ik gewacht tot ie koud was en toen gestart. toen maakte die vreselijke hoge toeren in zen vrij met het gas los

nou heb ik de vraag hoe je em kan afstellen dat ie als tie koud en warm is mooi stationair loopt?

toen die warm was heb ik de stationair schroef bijna helemaal (drie kwart slag voor sn eind) in moeten draaien anders liep tie niet stationair...

alvast bedankt
 

snowboarderke 27-2-2005 16:24 Print reply

Posts: 2193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koosTSX

ik heb uiteraard die faq gelezen...

nu was het met mijn tsx, als hij kout was starte hij goed, maar als je dan een eind had gereden en dan in zen vrij het gas los laar dan ging die uit. dus als tie warm was ging die uit als je geen gas gaf.

toen heb ik hem afgestelt toen die warm was dat ie mooi stationair liep.

toen heb ik gewacht tot ie koud was en toen gestart. toen maakte die vreselijke hoge toeren in zen vrij met het gas los

nou heb ik de vraag hoe je em kan afstellen dat ie als tie koud en warm is mooi stationair loopt?

toen die warm was heb ik de stationair schroef bijna helemaal (drie kwart slag voor sn eind) in moeten draaien anders liep tie niet stationair...

alvast bedankt

Heb je geen valse lucht?
 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
koosTSX 27-2-2005 20:28 Print reply

Posts: 705
mh, denk het niet hij rijd verder wel goed...

oja als je de sjoke aan zet gaat hij nog hoger in de toeren

 
meneer zuigerveer 27-2-2005 20:54 Print reply

Posts: 1395
ja zal wel valse lucht zijn lees het faq daar maar even over en as je je brommer herkent in de symptomen die er beschreven staan dan is et valse lucht
 
...
koosTSX 1-3-2005 15:41 Print reply

Posts: 705
hij loopt niet slecht af in de toeren en hij loopt als hij warm is niet slecht stationair, de bougie is koffie bruin, en de luchtschroef zit gewoon twee slagen uit. dus dat wijst allemaal niet op valse lucht

Alleen als hij koud is en je start hem dan maakt hij hoge toeren en hoe warmer hij dan word hoe lager hij gaat lopen totdat hij als hij warm is weer normaal loopt

ik kan wel kijken met een spuitbus of hij valse lucht heeft, maar hij vertoont die syptomen niet....

please help me

 
honda mb power 1-3-2005 16:17 Print reply
Posts: 41
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koosTSX

mh, denk het niet hij rijd verder wel goed...

oja als je de sjoke aan zet gaat hij nog hoger in de toeren



had ik ook en dat was wel valse lucht dusz zou alles wel ff checke

 
koosTSX 3-3-2005 16:27 Print reply

Posts: 705
ik heb gechekt of ik valse lucht had met zon glassex spuitbus met was benzine erin maar er gebeurde niks heb echt wel grondig gekeken

weet iemand wat het dan kan zijn? kan het met de luchtschroef te maken hebben?


 
Splendid 3-3-2005 16:42 Print reply

Posts: 8421
speel gewoon es met je luchtschroef, dan merk je vanzelf wel verschil, of dat beter is of niet kom je dan wel achter
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
a honda highrider 3-3-2005 21:58 Print reply

Posts: 1818
aan de luchtschroef licht het zoieso niet.
 
D? Mo(raal)derator
areaderbi 3-3-2005 22:09 Print reply
Posts: 163
Ik heb dat 's morgens ook met mijn derbi dan maakt die ff een halve minuut ofzo 4000 toeren en dan zakt die terug naar 2000 maar dat is bij jou dus niet het geval?

EDIT: en als je nu je luchtstelschroef wat indraait en je stationair wat uit? Misschien helpt dat??

Dit bericht is ge-edit door areaderbi op 3-3-2005 22:11
 
Yanos 3-3-2005 22:25 Print reply

Posts: 596
ja dat zelfde heb ik ook met mn senda dat hij na het starten 4000 toeren maakt en daarna gewoon statio loopt maar dat komt toch door de choke die 4000 toeren in het begin
 
briand.nl

Dit topic is 532 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved