Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 110cc zeta

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 950 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2665 - 110cc zeta
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1166 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hemmes 16-1-02?17:28 Print topicpost
Posts: 247
Iemand ervaring mt 110cc zeta voor mt
Ik heb nou zon cilinder moet hem er nog opzetten
Maar ik zou wel eens willen weten of zon zeta een beetje snel is en veel kracht heeft
 
Feel the power of MHR

Zeta-boy 16-1-02?18:02 Print reply

Posts: 2066
Erop leggen!!!!!!!!!!!!!!! Is zo ongeveer de snelste 110 die er te krijgen is. Ervaringen van Dan the man, in zijn niet meer dan 6000 toeren, overschakelen naar zun 2, op het achterwiel, gas normaal open houden en hij gaat vanzelf weer omhoog. Dan nog een keer overschakelen en dan nog een keer omhoog komen. Top ook hoog.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Hemmes 16-1-02?19:22 Print reply
Posts: 247
IK zet hem er zeker op, maar moet nog even op zuiger wachten die ik heb bestelt
En dan blazen maar, had hij de cilinder ook nog uitgefreest ofzo of gewoon standaard Zeta
Wat voor carb had die erachter

Mijn setup wwordt dan als volgt

110 Zeta
4kleps membraam
24mm mikuni
K & N Luchtfilter
80 Proma uitlaat onderlangs

Ik zal binnenkort ook nog even fotos van mijn mt maken, want in de zomervakantie had ik hem weer opgeknapt
Het frame is nu alumiun kleurig net als achterbrug, en de rest rood
MTX ot achterbrug + monoshock, MBX wielen, proma mb uitlaat
70cc + 20mm + K&N + proma 80
 
Feel the power of MHR
B3AST 16-1-02?19:40 Print reply
Posts: 2469
knal er een 32mm op
 
- insane in the brain -
Hemmes 16-1-02?19:43 Print reply
Posts: 247
32mm heb ik niet, en dat wordt me ook te gek met het benzineverbruik
Moet elke dag 40km rijden
 
Feel the power of MHR
B3AST 16-1-02?19:53 Print reply
Posts: 2469
volgens mij kun je er beter een wat rustigere setup onder doen als je elke dag zoveel moet rijden!
 
- insane in the brain -
Hemmes 16-1-02?19:58 Print reply
Posts: 247
Daar heb je wel gelijk in, maar ik heb ook wel even zin om snel te zijn, en ik kan ook altijd weer die 70 eronder gooien

Maar ik maak dus heel wat kilometers in een jaar, en ben in een jaar ook al wel 5 blokjes nodig geweest omdat de bigend lagers af waren
Maar toen had ik ook nog malossi cilinder enz
En nu gaat het allemaal wat rustiger en houdt het krukasje het al een mooi poosje vol
En de cilinder ook, wat me niet tegenvalt voor een imitatie
 
Feel the power of MHR
Rens 16-1-02?21:55 Print reply

Posts: 6863
Dat slijten valt reuze mee met een 110 cc met mijn 110cc imi heb vanaf de lente tot de herfst gereden bleef hard gaan en ik heb echt veel kilometers gemaakt dus met zo een zeta met chroomwand lijkt dat me helemaal geen probleem zolang je maar goed smeert met goede olie.

Heb je trouwens een poortmapje van die 110cczeta dan kan ik die vergelijken met de 125cc euro
 
achter de maan is alles beter
Baasbas 16-1-02?22:02 Print reply
Posts: 2176
Quote:
volgens mij kun je er beter een wat rustigere setup onder doen als je elke dag zoveel moet rijden!


Euh, hoezo? Met die 110 heeftie toch veel meer koppel? Dan kan hij toch veel gemakkelijker lagere toeren rijden? Het rijd vast comfortabeler dan zijn 70 denk ik...

het zuipt wel wat meer, als je dat bedoelde
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
verwijderd 17-1-02?07:42 Print reply
Posts: 4082
ja, ik heb ook een paar maanden met 125euro (chroom) na school gereden, is 2x 18km per dag... ik heb hem er nog niet af gehad dus ik weet niet offie al versleten is. maar verder nooit problemen gehad, alleen kapotte kettingspanners()
 
Hemmes 17-1-02?13:40 Print reply
Posts: 247
Ik heb er ggen poortmap van
 
Feel the power of MHR

Dit topic is 1166 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved