KaWaReZ |
26-2-2005 23:17 |
Posts: 20582 |
sowieso lijkt et me handig om er een stroomschema bij tehouwe...
zoals je zegt dajje je gele draad moe verbinden denk ik dat dat je aarde is.(mss ergens kortsluiting?)
http://www.brommerforum.nl/kb/artikel/216
hoop dajje hier wat verder mee komt
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
Prodigital |
27-2-2005 1:25 |
Posts: 728 |
bedankt, maar dit is toch iets waar ik meer dan een schema ga nodig hebben. Eerst en vooral zouk willen weten waarom er twee posities voor m'n sleutel zijn
|
|
|
|
richard3 |
27-2-2005 9:20 |
Posts: 5198 |
is wel vaker dat er maar aan of uit op staat en niet meer wat je kan doen als je geld teveel hebt een nieuw contactslot kopen en dan gewoon alles aansluiten zoals daar aangegeven staat of ff je brommerboer lief aankijken of hij het voor een kleinigheidje/gratis wilt doen als je hem goed kent verder kan je het wel een beetje uitproberen want veel mis kan je er niet aan doen meestal had bij mij nsr ook maar kwam er uiteindelijk toch niet uit dus toch maar een nieuwe gekocht
|
|
op naar de grote brommers |
|
jakob |
27-2-2005 10:19 |
Posts: 32 |
gewoon uitmeten met multimeter.
ik had ook problemen met mijn contctslot, kon mijn brom niet meer stilleggen maar er zat gewoon een vals contactje in, zorgen dat alle draadjes goed aan mekaar hangen en niet tegen je massas komen.
|
|
|
|
CustomWorks |
27-2-2005 11:44 |
Posts: 409 |
stand 1 kun je starten en rijden ,..en onder ut rijden bijvoorbeeld naar stand 2 draaien en dan gaat je licht aan,...je kan dus starten op stand 1 en 2 alleen stand 2 heeft nog extra een contact erbij waardoor je licht gaat branden
Regel een schema want die gele draad is de draad voor je licht en als je die lekker met je contactslot op aarde verbind ben je kortsluiting aant bouwen
|
|
...::: Viva La Revolution :::::..... ....:::Hasta La Racing Siempre:::...... |
|
Cebess |
27-2-2005 14:37 |
|
Prodigital |
27-2-2005 19:15 |
Posts: 728 |
Ik zie wat andere kleurtjes en draden die op andere plaatsen zitten...
|
|
|
|
Prodigital |
27-2-2005 21:07 |
Posts: 728 |
Moet ik ze nou versteken of hebben wij een verschillende AF1 ?
|
|
|
|
mb-gek |
27-2-2005 21:13 |
Posts: 10385 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MB-Prodigital
Moet ik ze nou versteken of hebben wij een verschillende AF1 ?
probeer et gewoon is binnen 1 minuut gedaan
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ?? |
|
voederbiet |
27-2-2005 21:13 |
Posts: 10000 |
neej et zelfde want je zit allemaal dezelfde kleure alleen hang er 2 extra andere kleure bij jouw, dus doe ze is als de bovenste foto
|
|
BF is gewoon een kk site |
|
Cebess |
27-2-2005 23:38 |
Posts: 1203 |
Jij hebt een oud model sintesi of replica zie ik. De meeste kleuren kloppen gewoon, die rode bij mij op de foto moet rood/groen zijn bij jou alleen zie je dat niet helemaal goed op de foto. Mijn gok is dat de zwarte draad bij mij dan de groene bij jou moet zijn. Probeer het anders gewoon even uit.
|
|
>>>> http://www.apriliaforum.nl <<<< |
|
Prodigital |
28-2-2005 19:16 |
Posts: 728 |
Exact zoals Cebess gedaan, en geen veranderin. Start niet met gele draad in bobine, kleine schokken aan slot en bobine als ik m stop wil leggen met deze te verbinden.
Die gele draad zie ik trouwens niet in de bobine toekomen, alleen in de 'regulatore' wat wss gelijkrichter is. Zitten die twee samen ?
|
|
|
|
Cebess |
1-3-2005 0:10 |
Posts: 1203 |
Gele draad gaat ook niet naar de bobine toe, alleen rood, wit, groen en wit/rode draad die naar je contact gaat.
|
|
>>>> http://www.apriliaforum.nl <<<< |
|
Prodigital |
1-3-2005 17:59 |
Posts: 728 |
Nu die gele draad die de problemen verooorzaakt moet onder de Rosso, Verde en Bianco zitten op dat zwarte 'Ducati Energia' doosje links, in een stekker waar 'STOP =>' bij staat.
|
|
|
|
Cebess |
1-3-2005 20:34 |
Posts: 1203 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MB-Prodigital
Nu die gele draad die de problemen verooorzaakt moet onder de Rosso, Verde en Bianco zitten op dat zwarte 'Ducati Energia' doosje links, in een stekker waar 'STOP =>' bij staat.
Rosso = rood
Bianco = wit
Verde = groen
Stop = rood/wit (die naar het contact gaat)
Bij sommige bobines waar geen aparte stop aanduiding staat moet rood/wit gewoon op Verde (groen) aangesloten worden. (intern in de bobine zit stop namelijk ook aan verde)
|
|
>>>> http://www.apriliaforum.nl <<<< |
|