Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Technigas uitlaat voor Honda NSR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 995 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2660 - Technigas uitlaat voor Honda NSR
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2253 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

B3AST 16-1-02?13:21 Print topicpost
Posts: 2469
Kiek us wat ik daarnet tegenkom, ik was aan het loeren op 50cc.nl en als je bij Onderdelen Tuning > Honda > NSR zoekt op uitlaat vind je hem niet, maar als je kijkt bij Onderdelen algemeen > Honda 50 > zoek op technigas, dan vind je het volgende:

UITLAAT HONDA NSR50 TECHNIGAS


ding kost 132,50 EURO en ziet er aardig proffesioneel uit zo met die connussen vinnik. Nou weet ik dat technigas voor scooters cock suckt, maar die zijn ook behooooorlijk goedkoper...

wie weet meer van deze pijp? (kan ie ook 80cc hebbe?)



[This message is edited by B3AST on 16-1-02 13:32]
 
- insane in the brain -

MBBBBBB 16-1-02?15:09 Print reply
Posts: 2340
Ik zag hem ook toevallig van de week op 50 cc.
Ziet er idd heel mooi uit !!
Alleen is best nog wel duur evengoed, ehhh 290 guldens ofzo.

 
SpeedYveS 16-1-02?16:14 Print reply
Posts: 1644
zeer goeie uitlaat, maar licht vrij laag bij de grond. ik dacht prestaties lange powerband, niet ultra hoogtoerig, goed voor 70 en ik denk ook 80cc.
 
verwijderd 16-1-02?16:37 Print reply
Posts: 4082
volgens MIJ, is ie redelijk hoog toerig maar een redelijk smalle powerband, maar veel power.

goed uitlaatje zo te zien.
 
Sneks 16-1-02?16:47 Print reply
Posts: 2499
ik vind het beginstuk van de bocht er dun uitzien. Verder lijkt het alsof hij weinig volume heeft. Wat weer duid op hoogtoerigheid. En ik had hem ook al een tijdje geleden gezien.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
verwijderd 16-1-02?17:21 Print reply
Posts: 4082
de lengte van de flens na de eind conus maakt het meeste verschil tussen hoog en laag toerig,
de hoek van de eind conus bepaald een brede of smalle powerband, dus hoe steiler de hoek hoe smaller de powerband en hoe meer powaaaaaaaaaah
 
Neonlampje 16-1-02?18:50 Print reply

Posts: 14825
las er zelf 1tje
ik wil het binnenkort gaan proberen wanneer ik 80cc crosmtje inmekaar ga flanzen ik heb nl geen 80cc uitlaat.. en dat lijkt me bestwel leuk projectje
 
MB50TUNED 16-1-02?19:23 Print reply
Posts: 1054
Wou ik ook proberen, maar lukt me niet, Het lukt me al niet van papier, laat staan als ik metaal ga gebruiken. :(
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Sneks 16-1-02?22:49 Print reply
Posts: 2499
ik ga er ook 1 maken aan het eind van het jaar (na de examens) of laten maken
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Neonlampje 16-1-02?23:06 Print reply

Posts: 14825
het is volgens mij niet eens zo moeilijk, maar de bocht erin bouwen, dat lijkt me het lastigste werk

heeft iemand er een proggie voor?

(op maat maken van materiaal en lassen enzo is geen probleem, maar dat het goed uit komt.. teeesjah dat wordt volgens mij wat lastiger
 
Woeter 17-1-02?00:03 Print reply

Posts: 2832
Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

de lengte van de flens na de eind conus maakt het meeste verschil tussen hoog en laag toerig,
de hoek van de eind conus bepaald een brede of smalle powerband, dus hoe steiler de hoek hoe smaller de powerband en hoe meer powaaaaaaaaaah

Whahaha wat is dit voor onzin, volgens mij klopt er nikx van, mail dit maar eens naar info@is-tuning.nl, volgens mij lacht ie je vierkant uit
 
MB50TUNED 17-1-02?07:48 Print reply
Posts: 1054
De lengte vanaf zuiger tot middelpunt eindconus (baffle) bepalen bij welk toerental je vermogen zit, hoe korter hoe meer toeren, en langer is minder toeren. En de eindkonus hoek bepaald de breedte van de powerband. Hoe groter de hoek is, hoe piekeriger en hoger de powerband is. En bij een kleine hoek komt de terugkomende schokgolf meer gespreid terug. Je hebt dan een bredere powerband en lager vermogen.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
verwijderd 17-1-02?16:02 Print reply
Posts: 4082
juist, dat bedoel ik, en wouter hoe wou jij dat dan eens uitleggen hoe het dan werkt?
 
Sneks 17-1-02?16:41 Print reply
Posts: 2499
Volgens mij heeft deze nsr er 1 of het is een yasuni, eigenaar zegt zelf dat het een handgemaakte uitlaat is
[URL[t]]http://www.marktplaats.nl/printbody.php3?g=motoren&u=bromfietsen&gz=alle&uz=alle&ID=14062&tr=nsr~uitlaat&tk=alle&pr=alle&bo=e&wp=[/t]nsr op marktplaats[/URL]

[This message is edited by Hans F. on 17-1-02 16:44]
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
MBBBBBB 17-1-02?17:31 Print reply
Posts: 2340
Lijkt er idd verd8 veel op jah!!

Ik had die gozer gemaidl wat voor onderkuip dat was, maar dat wist ie ook niet helaas

Dat kuipje is echt geil!!!!
 
Pertijn 17-1-02?22:45 Print reply
Posts: 846
Als het erg goed uit ziet hoeft het nog niet te presteren..
En volgens mij is het een 50 uitlaat maargoed..
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]

Dit topic is 2253 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved