Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - te weinig vermogen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1257 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26593 - te weinig vermogen
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2046 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mikkel 26-2-2005 10:59 Print reply

Posts: 1587
heej heb je hem ook bij keers aflatte stellen zou ik wel doen die kerel weet echt wel wat je er meej moet doen maar moet je wel compleete brommer brengen


oja wat het je er noch meer aleemaal aan late doen qua vermogen winst
 
glaasje op laat je berijden
arthur de gek 26-2-2005 11:04 Print reply
Posts: 191
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mikkel

heej heb je hem ook bij keers aflatte stellen zou ik wel doen die kerel weet echt wel wat je er meej moet doen maar moet je wel compleete brommer brengen


oja wat het je er noch meer aleemaal aan late doen qua vermogen winst


het verhaal was zo. ik kreeg hem niet goed afgesteld, vervlogens bracht ik hem weg. maar nu bleek stationairschroef eruit te zijn.(moet er een keer uigevallen zijn, want toen ik hem kocht zat hij erin verder niet meer opgelet).en dat de bougie gaar was. verder zei hij. de afstelling was daarna eigenlijk al goed.verder zei hij daarna: ik kan wel 3 uur gaan prutsen om er 1 tienden meer uit te krijgen maar dat is het denk ik toch niet waard. v

Dit bericht is ge-edit door arthur de gek op 26-2-2005 11:05
 
mikkel 26-2-2005 11:06 Print reply

Posts: 1587
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arthur de gek

[...]


het verhaal was zo. ik kreeg hem niet goed afgesteld, vervlogens bracht ik hem weg. maar nu bleek stationairschroef eruit te zijn

Dit bericht is ge-edit door arthur de gek op 26-2-2005 11:05


da lijkt mij ook wel valse lucht
 
glaasje op laat je berijden
arthur de gek 26-2-2005 11:09 Print reply
Posts: 191
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mikkel

[...]


da lijkt mij ook wel valse lucht


dat was dus ook valse lucht daarom kreeg ik hem niet afgestel. maar die zat er met de run al een nieuwe in
 
mikkel 26-2-2005 11:10 Print reply

Posts: 1587
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arthur de gek

[...]


dat was dus ook valse lucht daarom kreeg ik hem niet afgestel. maar die zat er met de run al een nieuwe in


is tie niet gewoon warm gelope omdat je bigend ook al zo warm is
 
glaasje op laat je berijden
arthur de gek 26-2-2005 11:15 Print reply
Posts: 191
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mikkel

[...]


is tie niet gewoon warm gelope omdat je bigend ook al zo warm is


die kans is wel aanwezig

ik heb hem redelijk open getrokken daar. maar mijn versnellingpookje was iets eerder los gegaan.(stond btw in zijn 3) dus ik een beetje spellen. bietje op trekken van de 40 tot de 90. en dan weer terug laten vallen tot de 40 en ff 60 rijden . niet dat ik de hele tijd volgas reed.

Dit bericht is ge-edit door arthur de gek op 26-2-2005 11:16
 
mikkel 26-2-2005 12:25 Print reply

Posts: 1587
ik zou wel effen achter de oorzaak probeeren te kommen

maar als je in zijn 3 van 40 tot 90 komt met 5 bak dan mag je niet klaagen lijkt mijn over vermoge of trekt tie niet vlotjes
 
glaasje op laat je berijden
xeno 26-2-2005 12:27 Print reply

Posts: 1189
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wipe-out

Zorgen dat alles goed afgesteld is. En wtf is een v-snaar ketting?


ja idd
 
Gilera Gsm 26-2-2005 12:55 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mikkel

heej heb je hem ook bij keers aflatte stellen zou ik wel doen die kerel weet echt wel wat je er meej moet doen maar moet je wel compleete brommer brengen


oja wat het je er noch meer aleemaal aan late doen qua vermogen winst


Leer afstellen. Hij zal misschien toch iets te arm hebben gelopen of de zuiger is gewoon op. Maar krukas is te warm geworden.

Dit bericht is ge-edit door Gilera Gsm op 26-2-2005 12:56
 
Sander-gpr 27-2-2005 13:18 Print reply

Posts: 405
ik denk dat dat te warm geworden zijn juist een gevolg is van het kapot lopen van je big end, niet dat je big end kapot is gegaan omdat ie te warm is geworden. als hij kapot gelopen was, heb je erg veel vrijving, en dat betekent warmte
 
Ik ben niet gek, dat lijkt maar zo.
yudb 27-2-2005 13:49 Print reply

Posts: 709
En vermogensverlies, misschien daarom die tegenvallende run...
 
wiebutt 27-2-2005 13:58 Print reply

Posts: 6264
Zo zien mijn zuigers der ook om de 100km uit
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C

Dit topic is 2046 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved