heej heb je hem ook bij keers aflatte stellen zou ik wel doen die kerel weet echt wel wat je er meej moet doen maar moet je wel compleete brommer brengen
oja wat het je er noch meer aleemaal aan late doen qua vermogen winst
heej heb je hem ook bij keers aflatte stellen zou ik wel doen die kerel weet echt wel wat je er meej moet doen maar moet je wel compleete brommer brengen
oja wat het je er noch meer aleemaal aan late doen qua vermogen winst
het verhaal was zo. ik kreeg hem niet goed afgesteld, vervlogens bracht ik hem weg. maar nu bleek stationairschroef eruit te zijn.(moet er een keer uigevallen zijn, want toen ik hem kocht zat hij erin verder niet meer opgelet).en dat de bougie gaar was. verder zei hij. de afstelling was daarna eigenlijk al goed.verder zei hij daarna: ik kan wel 3 uur gaan prutsen om er 1 tienden meer uit te krijgen maar dat is het denk ik toch niet waard. v
Dit bericht is ge-edit door arthur de gek op 26-2-2005 11:05
is tie niet gewoon warm gelope omdat je bigend ook al zo warm is
die kans is wel aanwezig
ik heb hem redelijk open getrokken daar. maar mijn versnellingpookje was iets eerder los gegaan.(stond btw in zijn 3) dus ik een beetje spellen. bietje op trekken van de 40 tot de 90. en dan weer terug laten vallen tot de 40 en ff 60 rijden . niet dat ik de hele tijd volgas reed.
Dit bericht is ge-edit door arthur de gek op 26-2-2005 11:16
heej heb je hem ook bij keers aflatte stellen zou ik wel doen die kerel weet echt wel wat je er meej moet doen maar moet je wel compleete brommer brengen
oja wat het je er noch meer aleemaal aan late doen qua vermogen winst
Leer afstellen. Hij zal misschien toch iets te arm hebben gelopen of de zuiger is gewoon op. Maar krukas is te warm geworden.
Dit bericht is ge-edit door Gilera Gsm op 26-2-2005 12:56
ik denk dat dat te warm geworden zijn juist een gevolg is van het kapot lopen van je big end, niet dat je big end kapot is gegaan omdat ie te warm is geworden. als hij kapot gelopen was, heb je erg veel vrijving, en dat betekent warmte