anders ruil je je 70- met iemand die een 50 heeft liggen, dan heb jij hem trager lopen(zoals je wil) en je kunt iemand anders der ook blij mee maken die sneller wil, heb je 2 vliegen in 1 klap.
55rijden met een 70cc vraagt derom om kapot te lopen
Mijn set-up heb ik zo gekocht, maar brommer is in beslag genomen geweest en kheb nu zo'n dikke ?1000 voorwaardelijk staan. Ik wil dus niet meer gepakt worden en ik heb geen zin, noch tijd om nieuwe cil en uitlaat te steken en die overtoeren rijdt je enkel als je zelf vol gas geeft he. Je kan echt wel rijden zonder vol gas in z'n 5
belg zeker? Koop gewoon een 50cctje, werkt veel beter, en als je technisch onderzoek krijgt (heb je dat eigenlijk in belgie?) dan je als nog de lul als je een 70 cc onderzit.
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
ruil hem om voor een ori 50 die beetje bewerkt is en die schroef je jer er onder dan rij je net 55 als je hem beetje licht vertand en dan stord hij hele maal in op roller in
anders ruil je je 70- met iemand die een 50 heeft liggen, dan heb jij hem trager lopen(zoals je wil) en je kunt iemand anders der ook blij mee maken die sneller wil, heb je 2 vliegen in 1 klap.
55rijden met een 70cc vraagt derom om kapot te lopen
egt nie kan makkelijk
pak een orginele uitlaat uit nl en 16 mm
zo rij je 45/50
uitlaatd begrenst egt super
Tja ik zal eens zien of ik die uitlaat niet een beetje kan begrenzen ofzo. En ik kan vooraan nog een tandje kleiner steken.
de cil houdt ik omdat ie enorm hard trekt nu, er in Belgi? zo goed als nooit naar vermogen gekeken wordt of technische controle wordt uitgevoerd en de cil volledig vastgeroest zi op het blok.
Toen ze hem in beslag namen reed hij 60/65 met ori uitlaat derop. Die hebben ze er bij de politie afgehaald en m'n brommer een maand later teruggegeven zonder pijp. Om maar effe aan te tonen dat de Belgische politie geen verstand van techniek hebben.