Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Verschil CB / MB

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 750 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #26519 - Verschil CB / MB
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2942 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

wiebutt 23-2-2005 14:51 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

waarom zijn jullie, stuk voor stuk, allemaal ellendige randdebielen die niets anders doen dan de hele dag topics verneuken?

uitzonderingen daargelaten


Bedankt dat je uitzonderingen noemt
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Arjan 23-2-2005 14:51 Print reply

Posts: 2483
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

waarom zijn jullie, stuk voor stuk, allemaal ellendige randdebielen die niets anders doen dan de hele dag topics verneuken?

uitzonderingen daargelaten


waarom heb jij een mtx
 
Max bikancer koekert para in ze htr ei
Ruben. 23-2-2005 14:51 Print reply

Posts: 6131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

waarom zijn jullie, stuk voor stuk, allemaal ellendige randdebielen die niets anders doen dan de hele dag topics verneuken?

uitzonderingen daargelaten


omdat jij ons voorbeeld bent?
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
mcdronkz 23-2-2005 14:52 Print reply

Posts: 32777
kijk, dit bedoel ik
 
70cc tsx 23-2-2005 14:52 Print reply

Posts: 1015
ontopic
 
Arjan 23-2-2005 14:52 Print reply

Posts: 2483
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

kijk, dit bedoel ik



 
Max bikancer koekert para in ze htr ei
Arjan 23-2-2005 14:55 Print reply

Posts: 2483
nu is et weer stil :(
 
Max bikancer koekert para in ze htr ei
wiebutt 23-2-2005 14:55 Print reply

Posts: 6264
Max bikancer koekert para in ze htr ei
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
kingmaster 23-2-2005 14:56 Print reply

Posts: 913
maar niet lang
 
master of offtopic
big honda 23-2-2005 18:35 Print reply
Posts: 703
Ik snap niet waarom iedereen hier altijd iets tegen 4 takt brommers heeft. Volgens mij heeft meer dan de helft er nog niet eens ooit op gereden.
Die dingen rijden zwaar relax, nooit problemen of onderhoud,lekker stil en ze rijden ook nog eens naaiend zuinig.
Het enigste nadeel is dat je ze niet super snel kan rijden (op een paar uitzonderingen na).
Maargoed, daar heb ik mijn mtx voor.

De zithouding tussen en cb en mb verschilt toch wel wat, een mb is iets sportiever, vooral als je een monopeer onder je mb bouwt.

Dit bericht is ge-edit door big honda op 23-2-2005 18:37
 
Henne 26-2-2005 8:57 Print reply

Posts: 253
Sorry dat ik zo laat reageer maar ik was de laatste dagen niet thuis...

Zoals ik het wel dacht (alhoewel ik vroeg van niet) zeker 3 pg's zijn overbodig gelul wat ik jammer vindt. Toch bedankt voor de paar goeie replies!

Ik woon in Belgie en vind de CB mooier maar is hij dan echt zo moeilijk om te vinden (stukken enzo)?
 
www.Ryv.be
Prodigital 26-2-2005 11:09 Print reply

Posts: 728
Haa, ik woon ook in Belgi? !
MB is niet echt gemakkelijk stukken te vinden, dus moet je al uit nederland gaan bestellen voor 20 euro verzendkosten per keer. CB is denkik nog moeilijker.
 
Remco RS 26-2-2005 11:13 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henne

Hey,

Ik ben wat aan het loeren naar CB's en MB's...
Nu mijn vraag, wat is eigenlijk het grote verschil aan de twee brommers?
Ik wil geen eigen mening horen ivm "de ene rijdt gewoon beter" waarop iemand anders zegt dat dit niet waar is... Geen nutteloze discussie dus aub
Alleen feiten!

Alvast bedankt!


Ik zou gaan voor de MB want:
- die zijn goedkoper
- net iets groter, rijdt dus fijner
- volgens mij is een cb illegaal in nederland, klopt dit?
 
JCG 26-2-2005 11:50 Print reply
Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henne

Sorry dat ik zo laat reageer maar ik was de laatste dagen niet thuis...

Zoals ik het wel dacht (alhoewel ik vroeg van niet) zeker 3 pg's zijn overbodig gelul wat ik jammer vindt. Toch bedankt voor de paar goeie replies!

Ik woon in Belgie en vind de CB mooier maar is hij dan echt zo moeilijk om te vinden (stukken enzo)?


volgens mij was die in belgie wel geleverd. (maar hang me hier niet aan op)

CB: viertakt, dus zuiniger en slomer. Je hoeft er minder aan te sleutel maar is wel iets moeilijk en duurder dan aan een 2takt (nokkenas op tijd zetten, kleppen stellen en zit een punten onsteking in)

MB: 2takt, dus snel maar minder zuinig. Je moet er iets vaker aan sleutelen, maar de onderdelen zijn goedkoper en het sleutelen zelf in makkelijker.
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
mb-cruisefather.nl 26-2-2005 11:52 Print reply

Posts: 266
He mensen ik rij al bijna 2,5 jaar op me mb en heeft me niet meer dan 600 euro gekost, inclusief aankoop. Ding rijdt stukken beter en betrouwbaarder dan menig ding (lees 70% scooter) wat in het fietsenhok waarop men uren staat te stampen om hem aan te krijgen.
Heb 1 keer stilgestaan door draadbreuk.
Iedereen die meer problemen heeft faalt gewoon in het onderhouden van zijn mb (en ik doe al niet zoveel, dus moet je nagaan).

Voorderest zou ik zeker geen cb nemen als deze niet is ingevoerd.
Het is gewoon het gezeik nie waard imho.
Hoewel 4-tact wel geinig is natuurlijk.
Technisch gezien veel interresanter.
 

Dit topic is 2942 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved