Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #26519 - Verschil CB / MB
|
Pagina 4 van 5
|
Dit topic is 2942 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
wiebutt |
23-2-2005 14:51 |
Posts: 6264 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
waarom zijn jullie, stuk voor stuk, allemaal ellendige randdebielen die niets anders doen dan de hele dag topics verneuken?
uitzonderingen daargelaten
Bedankt dat je uitzonderingen noemt
|
|
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C |
|
Arjan |
23-2-2005 14:51 |
Posts: 2483 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
waarom zijn jullie, stuk voor stuk, allemaal ellendige randdebielen die niets anders doen dan de hele dag topics verneuken?
uitzonderingen daargelaten
waarom heb jij een mtx
|
|
Max bikancer koekert para in ze htr ei |
|
Ruben. |
23-2-2005 14:51 |
Posts: 6131 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
waarom zijn jullie, stuk voor stuk, allemaal ellendige randdebielen die niets anders doen dan de hele dag topics verneuken?
uitzonderingen daargelaten
omdat jij ons voorbeeld bent?
|
|
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt? |
|
mcdronkz |
23-2-2005 14:52 |
Posts: 32777 |
kijk, dit bedoel ik
|
|
|
|
70cc tsx |
23-2-2005 14:52 |
Posts: 1015 |
ontopic
|
|
|
|
Arjan |
23-2-2005 14:52 |
Posts: 2483 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
kijk, dit bedoel ik
|
|
Max bikancer koekert para in ze htr ei |
|
Arjan |
23-2-2005 14:55 |
Posts: 2483 |
nu is et weer stil :(
|
|
Max bikancer koekert para in ze htr ei |
|
wiebutt |
23-2-2005 14:55 |
Posts: 6264 |
Max bikancer koekert para in ze htr ei
|
|
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C |
|
kingmaster |
23-2-2005 14:56 |
Posts: 913 |
maar niet lang
|
|
master of offtopic |
|
big honda |
23-2-2005 18:35 |
Posts: 703 |
Ik snap niet waarom iedereen hier altijd iets tegen 4 takt brommers heeft. Volgens mij heeft meer dan de helft er nog niet eens ooit op gereden.
Die dingen rijden zwaar relax, nooit problemen of onderhoud,lekker stil en ze rijden ook nog eens naaiend zuinig.
Het enigste nadeel is dat je ze niet super snel kan rijden (op een paar uitzonderingen na).
Maargoed, daar heb ik mijn mtx voor.
De zithouding tussen en cb en mb verschilt toch wel wat, een mb is iets sportiever, vooral als je een monopeer onder je mb bouwt.
Dit bericht is ge-edit door big honda op 23-2-2005 18:37
|
|
|
|
Henne |
26-2-2005 8:57 |
Posts: 253 |
Sorry dat ik zo laat reageer maar ik was de laatste dagen niet thuis...
Zoals ik het wel dacht (alhoewel ik vroeg van niet) zeker 3 pg's zijn overbodig gelul wat ik jammer vindt. Toch bedankt voor de paar goeie replies!
Ik woon in Belgie en vind de CB mooier maar is hij dan echt zo moeilijk om te vinden (stukken enzo)?
|
|
www.Ryv.be |
|
Prodigital |
26-2-2005 11:09 |
Posts: 728 |
Haa, ik woon ook in Belgi? !
MB is niet echt gemakkelijk stukken te vinden, dus moet je al uit nederland gaan bestellen voor 20 euro verzendkosten per keer. CB is denkik nog moeilijker.
|
|
|
|
Remco RS |
26-2-2005 11:13 |
Posts: 11463 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Henne
Hey,
Ik ben wat aan het loeren naar CB's en MB's...
Nu mijn vraag, wat is eigenlijk het grote verschil aan de twee brommers?
Ik wil geen eigen mening horen ivm "de ene rijdt gewoon beter" waarop iemand anders zegt dat dit niet waar is... Geen nutteloze discussie dus aub
Alleen feiten!
Alvast bedankt!
Ik zou gaan voor de MB want:
- die zijn goedkoper
- net iets groter, rijdt dus fijner
- volgens mij is een cb illegaal in nederland, klopt dit?
|
|
|
|
JCG |
26-2-2005 11:50 |
Posts: 1531 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Henne
Sorry dat ik zo laat reageer maar ik was de laatste dagen niet thuis...
Zoals ik het wel dacht (alhoewel ik vroeg van niet) zeker 3 pg's zijn overbodig gelul wat ik jammer vindt. Toch bedankt voor de paar goeie replies!
Ik woon in Belgie en vind de CB mooier maar is hij dan echt zo moeilijk om te vinden (stukken enzo)?
volgens mij was die in belgie wel geleverd. (maar hang me hier niet aan op)
CB: viertakt, dus zuiniger en slomer. Je hoeft er minder aan te sleutel maar is wel iets moeilijk en duurder dan aan een 2takt (nokkenas op tijd zetten, kleppen stellen en zit een punten onsteking in)
MB: 2takt, dus snel maar minder zuinig. Je moet er iets vaker aan sleutelen, maar de onderdelen zijn goedkoper en het sleutelen zelf in makkelijker.
|
|
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel |
|
mb-cruisefather.nl |
26-2-2005 11:52 |
Posts: 266 |
He mensen ik rij al bijna 2,5 jaar op me mb en heeft me niet meer dan 600 euro gekost, inclusief aankoop. Ding rijdt stukken beter en betrouwbaarder dan menig ding (lees 70% scooter) wat in het fietsenhok waarop men uren staat te stampen om hem aan te krijgen.
Heb 1 keer stilgestaan door draadbreuk.
Iedereen die meer problemen heeft faalt gewoon in het onderhouden van zijn mb (en ik doe al niet zoveel, dus moet je nagaan).
Voorderest zou ik zeker geen cb nemen als deze niet is ingevoerd.
Het is gewoon het gezeik nie waard imho.
Hoewel 4-tact wel geinig is natuurlijk.
Technisch gezien veel interresanter.
|
|
|
|
Dit topic is 2942 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 4 van 5
|
|