Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - carb op 110cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1013 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26496 - carb op 110cc
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1989 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Bullet 22-2-2005 18:18 Print reply

Posts: 12150
24/26/28 (wel een nette carb)
 
**My BungHole Will Speak Now**
Honda SS50 22-2-2005 18:53 Print reply

Posts: 1078
je kan ook me 78cc cilinder kopen..
 
www.4strokealphen.nl
Bullet 22-2-2005 18:56 Print reply

Posts: 12150
stfu met je sales
 
**My BungHole Will Speak Now**
Ruben. 22-2-2005 18:57 Print reply

Posts: 6131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda SS50

je kan ook me 78cc cilinder kopen..


4takt zeker
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
mt80 22-2-2005 20:01 Print reply

Posts: 2071
ik zou gewoon voor de 20 mikuni gaan, als het voor dagelijks gebruik is.. ik had hiermee een verbruik van 1 op 20 @ 110 autisia (gare uitlaat) en een snelheid rond de 110
 
Tsxdude AKU MicheL 22-2-2005 20:03 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben.

[...]


4takt zeker


orgineel mt/mb8 cilinder
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
MTX-speed 22-2-2005 20:03 Print reply

Posts: 1229
op een 110 sowieso minimaal een 20mm, maximaal zou ik houden op 34mm, wat al best overdreven is.
ik zou bij MT voor 26-28mm gaan en bij NSR 24-26mm.
 
Ruben. 22-2-2005 20:05 Print reply

Posts: 6131
minimaal 24 op 110 zou ik zeggen 20 is wel erg klein
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
Blukaap2 22-2-2005 20:32 Print reply

Posts: 9953
Laagtoerige tractordingen niet.

BTW: verbruik kan best laag zijn.
 
Stoere brommers
B-100 22-2-2005 21:06 Print reply

Posts: 1385
ik heb op mijn mt 110 autisa, daarbij 24mm mikuni rond, en powerfilter, luhao uitlaat, loopt goed
 
Te koop: afgeslepen uitlaat, bande die hobbelen en een lekkende kadett voor veelteveel
KaWaReZ 22-2-2005 21:10 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: B-100

ik heb op mijn mt 110 autisa, daarbij 24mm mikuni rond, en powerfilter, luhao uitlaat, loopt goed


verbruik?
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
wildhaguh 22-2-2005 21:57 Print reply

Posts: 1650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTX-speed

op een 110 sowieso minimaal een 20mm, maximaal zou ik houden op 34mm, wat al best overdreven is.
ik zou bij MT voor 26-28mm gaan en bij NSR 24-26mm.


geen ervaring met nsr
maar zo 18/20 mm op 110 merk je wel goed dat je stuk minder power hebt
pak n 28 ofsow
ik zou of 24 vlak of anders tusse de 26 en 30 rondschuif
voor lekker vermoge en te crosser gewoon 32/34 ofsow had ik ook reed wel lekker
en zoop nogmeer als ik zelf bijna
 
www.brommer-onderdelen.tk
pdm mt5 rider 22-2-2005 22:08 Print reply

Posts: 217
neem toch gewoon een 32 dat blert wel

te koop
 
Zundapp onderdelen te koop --->>> Inbox
Blukaap2 22-2-2005 22:21 Print reply

Posts: 9953
En dat zuipt en levert niet eens extra prestaties op die langzame standaard kutdingen.
 
Stoere brommers
LambalraceR 23-2-2005 11:09 Print reply

Posts: 2187
op een 128cc eurocil met iets groter 12 kleps membraam(v-force) loopt een 34 mic best heerlijk, of gewoon stom hard.
 
un fireblade..... het zou toch niet gekker moeten worden

Dit topic is 1989 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved