Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Krukas heel stroef

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 901 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26485 - Krukas heel stroef
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1134 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

schaapie 22-2-2005 11:36 Print topicpost
Posts: 100
Ik heb m'n blok van m'n puch (met kickstarter) er maar eens afgetrokken en de cilinder eraf gehaald, omdat m'n brommertje vrijwel niet optrekt. nu blijkt dat m'n krukas ongelofelijk stroef draait... daardoor rijdt ie dus ook niet goed... maar hoe kan ik dit verhelpen? het liefst zonder heel m'n blok open te hoeven maken...?

mzzl
 
niet fucken met schaapies!

ghost-rider 22-2-2005 11:47 Print reply

Posts: 1886
kdenk toch echt dat je je blokkie open moet schroeven hoor van buiten af ken je weinig doen..
 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
mbrulezzz 22-2-2005 11:48 Print reply

Posts: 2084
gare lagers wss...
 
MB racing
schaapie 22-2-2005 11:49 Print reply
Posts: 100
ok...
het enige probleem is dat m'n blok nog dicht zit met van die "gewone" schroeven en ik krijg ze met geen mogelijkheid los... zijn er maniertjes waardoor je ze w?l los kan krijgen?


 
niet fucken met schaapies!
christianos 22-2-2005 12:55 Print reply

Posts: 20445
is een faq over, ff zoeke
 
suzuki rijder 22-2-2005 12:55 Print reply

Posts: 2322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: schaapie

ok...
het enige probleem is dat m'n blok nog dicht zit met van die "gewone" schroeven en ik krijg ze met geen mogelijkheid los... zijn er maniertjes waardoor je ze w?l los kan krijgen?




als het de orginelen zijn dan zijn het streep en die kun je wel met een klein bijteltje en een hamer los hakken dus je zet de bijtel in de hoek in de sleuf en begint te slaan dit werkt echt heel goed

Als je een hamerslag schroevendraaier hebt werkt ook wel
 
[url=http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=91781&page=2]Projectje:)[/url]
christianos 22-2-2005 12:57 Print reply

Posts: 20445
Buis 22-2-2005 13:18 Print reply

Posts: 169
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbrulezzz

gare lagers wss...


jij trekt gelijk goeie conclusies, had ik ook met de kawa begon steeds schaafgeluiden te maken, en toen was het over
 
staaf 22-2-2005 13:25 Print reply

Posts: 266
ik zet altijd een waterpomptang op de schroevendraaier om de bouten los te krijgen
 
BITE MY DUST!! en een echte man rukt met de combinatietang
Leen 22-2-2005 13:29 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: staaf

ik zet altijd een waterpomptang op de schroevendraaier om de bouten los te krijgen


same here :P
 
FoX-racing 22-2-2005 13:36 Print reply

Posts: 1034
ja ram op de boutjes geven met slagpen en hamer dan "schrikt" die een beetje los meestal.

en dan met schroevendraaier met waterpomptang, liever moordenaar is nog beter die kan je vast zetten.

en als het dan nog niet lukt of doordraaien dan klein gaatje erin boren ff links schroefdraad setje kopen en dan draai je het er zo uit
 
\ XL500 | CR125 /
christianos 22-2-2005 13:36 Print reply

Posts: 20445
slijptol
 
Buis 22-2-2005 13:39 Print reply

Posts: 169
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

slijptol


kan niet overal met de slijptol bij
 
christianos 22-2-2005 13:40 Print reply

Posts: 20445
dremel

je kan overal bij met de slijptol, je slijpt gewoon alles weg
 
Buis 22-2-2005 13:45 Print reply

Posts: 169
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

dremel

je kan overal bij met de slijptol, je slijpt gewoon alles weg



hahahaha jah okeej, dan wel, ik zal me opnieuw formuleren

je kan niet overal bij met de slijptol zonder iets belangrijks te beschadigen, zij het zo dat het met een dremel, zeer handig aparaat, wel lukt
 
gtc-sander 22-2-2005 13:53 Print reply

Posts: 1384
dremel is de meester
 
I'm the man!

Dit topic is 1134 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved