Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 3e versnelling pakt niet

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 776 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26449 - 3e versnelling pakt niet
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 904 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mattieee 20-2-2005 19:13 Print topicpost
Posts: 3
Ik heb een oude Sparta 3 versnelling handgeschakeld uit ergens rond 1970. Het heeft dus 3 versnellingen maar de 3e pakt ie niet. Je voelt helemaal geen verschil hij rijd gewoon in zn 2.

????????????
 

christianos 20-2-2005 19:14 Print reply

Posts: 20445
blok splitsen en gaan kijken wat er mis is.
 
mt80 20-2-2005 19:17 Print reply

Posts: 2071
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

blok splitsen en gaan kijken wat er mis is.


pff.. waarom nou gelijk splitsen? ik zou even de carterkap oid eraf halen en eerst daar kijken of het schakelmechanisme nog goed is


Dit bericht is ge-edit door mt80 op 20-2-2005 19:17
 
christianos 20-2-2005 19:20 Print reply

Posts: 20445
omdat ik bij dit soort situatie's het gewoon niet vertrouw en wel eens meer ene versnellingsbak de tering heb zien in gaan omdat we dachten dat we het wel gemaakt hadden, ik heb altijd het idee dat ie tijden niet in zijn 3 is geweest, je maar kunt kijken in de bak of alles in orde is..
 
Mattieee 26-2-2005 23:42 Print reply
Posts: 3
Kan je me vertellen hoe je aan een sparta kan zien of het een 2 of 3 bak is. Ik heb een handvat van 3 en heb ze ook wel eens van 2 gezien dus zou zeggen dat dit dan een 3 bak is.
 
Mr.MTX 26-2-2005 23:46 Print reply

Posts: 1854
Hoe hard rij je in z'n 2?
Als je maar 30 rijd, en het is een brommer, dan heb je dus wel een 3 bak...
 
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!
DerbiMike 27-2-2005 0:36 Print reply

Posts: 1769
http://members.lycos.nl/derbimikey/index.html = Mijn site...
Mr.MTX 27-2-2005 0:49 Print reply

Posts: 1854
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DerbiMike

ik zie t idd....

Hoezo offtopic
 
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!
DerbiMike 27-2-2005 0:55 Print reply

Posts: 1769
sorry....beetje last van bacardi...
 
http://members.lycos.nl/derbimikey/index.html = Mijn site...
Mr.MTX 27-2-2005 0:59 Print reply

Posts: 1854
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DerbiMike

sorry....beetje last van bacardi...

Waarom open je dan niet '' Het Grote Onzin Topic '' Echt zo'n actie voor jouw, cker in deze tijd
 
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!
puch_master 27-2-2005 1:03 Print reply

Posts: 3429
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DerbiMike

ik zie t idd....


hehe lol
 
Toyota AE86 Levin coupé
S.Brouwer 27-2-2005 9:15 Print reply

Posts: 1783
t gaat om deze brommer


 
richard3 27-2-2005 9:24 Print reply

Posts: 5198
zou je toch de carterkap er af moeten halen wil je zien of het een 2 of 3 bak is maar iid als jij maar 20 rijdt in de 2 bijv. dan moet er nog een 3 opzitten en dan zou je hem moeten splitsen wil je de oorzaak vinden wss
 
op naar de grote brommers
S.Brouwer 27-2-2005 10:08 Print reply

Posts: 1783
Hij gaat nu +/- 40 in z'n 2
 
Mr.MTX 27-2-2005 10:10 Print reply

Posts: 1854
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: biertjuh

Hij gaat nu +/- 40 in z'n 2

Dan zal het WAARSCHIJNLIJK een 2 bak zijn... Want de oude Hollandse brommers gingen vroeger echt niet harder dan 40...
 
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!
Mattieee 27-2-2005 10:13 Print reply
Posts: 3
Oke maar op dit (originele) handvat staat
1
N
2
3

en er zijn ook handvatten met

1
N
2

dus je zou zeggen dat t dan wel een 3 bak is
 

Dit topic is 904 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved