Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen" topic - deel 2

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 758 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #26447 - "kleine vragen" topic - deel 2
Pagina 126 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 125, 126, 127 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 97371 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pitre 2-5-2005 15:21 Print reply

Posts: 4066
weet iemand hoeduur een nsr tiger nieuw kost? ivm verzekering

 
Ja en?
gilera_z 2-5-2005 15:35 Print reply

Posts: 199
Als ik mijn Gilera Zulu in een versnelling heb staan en de koppelingshendel inknijp staat ie niet helemaal in zijn vrij.
Je voelt dan dat ie toch een beetje trekt en op de ketting staat dan ook spanning.
Dit is volgens mij niet de bedoeling.
Hij moet toch helemaal in zijn vrij staan als je de koppelingshendel inknijpt?
Ook heb ik geprobeerd de koppelingskabel strakker te zetten alleen dit heeft geen effect.
Weet iemand meer over dit probleem???

 
bart de scootergek 2-5-2005 15:59 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gilera_z

Als ik mijn Gilera Zulu in een versnelling heb staan en de koppelingshendel inknijp staat ie niet helemaal in zijn vrij.
Je voelt dan dat ie toch een beetje trekt en op de ketting staat dan ook spanning.
Dit is volgens mij niet de bedoeling.
Hij moet toch helemaal in zijn vrij staan als je de koppelingshendel inknijpt?
Ook heb ik geprobeerd de koppelingskabel strakker te zetten alleen dit heeft geen effect.
Weet iemand meer over dit probleem???



jij dacht dat hij helemaal vrij kon rollen?

er is ten eerste nog interne bakweerstand, want de tandwielen draaien gewoon wel allemaal, en als je het koud doet is de olie nog koud en zal de koppeling aardig wat weerstand geven. is niks ergs aan en klopt gewoon.

zodra jij de koppeling in knijpt hij in de 1 staat en begint te kruipen, dus je voelt dat hij wil wegrijden dan is er pas iets aan de hand.
 
Honda RC-33
Riejucastrolracing 2-5-2005 16:13 Print reply
Posts: 147
hey
ik krijg me crossmotor suzuki rm 125cc 1983 niet afgesteld alles geprobeerd ik denk dat het zit in me vlotterniveu ik heb een mikuni cabrateur hoe kan ik me flotterniveau controleren? als ie neit te hoog of te laag staan
 
WiZZ [wesley] 2-5-2005 16:29 Print reply

Posts: 4831
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Riejucastrolracing

hey
ik krijg me crossmotor suzuki rm 125cc 1983 niet afgesteld alles geprobeerd ik denk dat het zit in me vlotterniveu ik heb een mikuni cabrateur hoe kan ik me flotterniveau controleren? als ie neit te hoog of te laag staan

kan je niet is gewoon uitproberen door je vlotterbak een beetje aan te passen
 
Houdoe.FM!! Wij maken je radio pas echt stuk!
Riejucastrolracing 2-5-2005 16:33 Print reply
Posts: 147
ja dat lipje van me vlotter heb ik wel verbogen daarmee bepaal je het vlotterniveau maar weet je niet waar ik ergens iformatie kan halen of dat ik weet als ik dat lipje omhoog moet buigen of naar beneden en hoeveel mm
 
Saknet 2-5-2005 16:50 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pitre..

weet iemand hoeduur een nsr tiger nieuw kost? ivm verzekering


http://www.50cc-motorcycles.com/
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
richard3 2-5-2005 17:05 Print reply

Posts: 5198
Engine: AC08E
Cilinders: 1
Displacement: 49,0 cc
Bore and stroke: 39 x 41.4 mm
Cooling: Liquid
Lubrication: Seperate, Automatic
Horsepower: 7.2 @ 10.000 rpm
Carburetor: Keihin HM 16.6
Ignition: CDI
Gears: 6
Front tire: 2.75 x 17 Inch
Rear tire: 3.00 x 18 Inch
Dry weight: 92 Kg
Fueltank capacity: 10.2
Top speed: 110 km/h
Estimated price: 2260,- Euro's



dat kan toch niet of is dit de niet voor nederlandse bestemde nsr of zo want 110 red je hier met 50cc nooit en je hebt maar 4 versnellingen :S
 
op naar de grote brommers
TiNo 3-5-2005 13:30 Print reply

Posts: 195
Wat is de makkelijkste manier om een gel accu onder een MT te hangen? Ik heb geen oud accu bakje (en verder ook geen oud luchtfilterhuis of olietankje wat in de weg zou kunnen zitten).

Waar en hoe kan ik m bevestigen?

 
Tijzzz 3-5-2005 13:33 Print reply

Posts: 4215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TiNo

Wat is de makkelijkste manier om een gel accu onder een MT te hangen? Ik heb geen oud accu bakje (en verder ook geen oud luchtfilterhuis of olietankje wat in de weg zou kunnen zitten).

Waar en hoe kan ik m bevestigen?



Bakje maken
of
ori luchtfilterhuis kopen
 
TiNo 3-5-2005 14:17 Print reply

Posts: 195
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tijzzz
ori luchtfilterhuis kopen


hoezo dat?

Maar waar kan ik m hangen (hij zit nu niet in elkaar en ik weet dus niet waar er plek is..) ?
 
TZR50Rullezz 3-5-2005 14:30 Print reply

Posts: 1837
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pitre..

weet iemand hoeduur een nsr tiger nieuw kost? ivm verzekering



hij geeft aan ?2267.- bij de verzekeringen
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
Pitre 3-5-2005 14:49 Print reply

Posts: 4066


Dit bericht is ge-edit door Pitre.. op 3-5-2005 18:33
 
Ja en?
Markos 3-5-2005 15:19 Print reply

Posts: 5048
lama, probleem is opgelost

Dit bericht is ge-edit door Markos op 3-5-2005 16:39
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
Pitre 3-5-2005 18:33 Print reply

Posts: 4066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pitre..

Halla,

als ik mijn citta aanloop he.. dan springt hij gewoon aan loopt gewoon goed stationair enzo maar als ik dan gas geef lijkt het alsof hij verzuipt.. dit is pas sinds een paar dagen.. maar soms doet hij het gewoon goed,en als hij het dan niet goed doet en ik rij ff 500 meter dan doet hij het weer normaal.. als ik dan ook wegrij komt hij echt superlangsaam opgang..

weet iemand hoe dit kan? dat hij het soms gewoon goed doet en de andere keer weer dat?

 
Ja en?

Dit topic is 97371 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 126 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 125, 126, 127 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved