snowboarderke |
20-2-2005 15:43 |
Posts: 2193 |
waarom wil je zoiets nu opdrjiven?
|
|
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan |
|
superior mt7 |
20-2-2005 15:45 |
Posts: 2675 |
hmm een grotere carb alleen zal wel vrij weinig nut hebben...en ik denk niet dat er opvgoer cilinders en uitlaten bestaan voor een blasblazer
Dit bericht is ge-edit door superior mt7 op 20-2-2005 15:45
|
|
V8 |
|
redavac |
20-2-2005 15:45 |
Posts: 1716 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: m T 5
waarom wil je zoiets nu opdrjiven?
wat boeit jou dat nou weer
geef dan gewoon antwoord op zn vraag als je het weet..
|
|
Operator?? Give me the number of 911 fast!! |
|
aprilia rs 50 girl |
20-2-2005 15:46 |
|
Neonlampje |
20-2-2005 15:59 |
Posts: 14825 |
Kijk eerst ff of je gasklep wel voldoende open kan, vaak worden ze daar op 'begrenst'.
Bovendien ben ik wel nieuwsgierig wat je ermee wilt? (hovercraft?)
|
|
|
|
snowboarderke |
20-2-2005 15:59 |
Posts: 2193 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: superior mt7
hmm een grotere carb alleen zal wel vrij weinig nut hebben...en ik denk niet dat er opvgoer cilinders en uitlaten bestaan voor een blasblazer
Dit bericht is ge-edit door superior mt7 op 20-2-2005 15:45
ik denk dat er ook geen grotere carbu bestaan ervoor want is dat niet zo een systeem dat je mag ondersteboven houden en onder alle hoeken dat het geen kwaad kan. Zoals bij een kettingzaag. Mss luchtfilter groter maken en andere spoeier. Een bladblazer zal wel niet begrenst zijn.
|
|
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan |
|
JCG |
20-2-2005 16:06 |
Posts: 1531 |
expansie uitlaatje ervoor lassen. Want volgens hebben bladblazer dat niet. En misschien luchtfilter aanpassen.
|
|
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel |
|
Neonlampje |
20-2-2005 16:08 |
Posts: 14825 |
Zijn wel grotere carbs voor, maar of het nut heeft betwijffel ik
Expansie uitlaat is ook beetje nutteloos.. de huidige uitlaten die erop zitten werken prima hoor! Is alleen een ander principe
|
|
|
|
JCG |
20-2-2005 16:12 |
Posts: 1531 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
Zijn wel grotere carbs voor, maar of het nut heeft betwijffel ik
Expansie uitlaat is ook beetje nutteloos.. de huidige uitlaten die erop zitten werken prima hoor! Is alleen een ander principe
Dat wist ik niet, dacht dat ze het zelfde idee uitlaat hadden als een standaard tomos bijvoorbeeld. Werkt wel, maar er is meer uit te halen.
|
|
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel |
|
Zembla |
20-2-2005 16:31 |
Posts: 118 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
Kijk eerst ff of je gasklep wel voldoende open kan, vaak worden ze daar op 'begrenst'.
Bovendien ben ik wel nieuwsgierig wat je ermee wilt? (hovercraft?)
ja ik ben bezig om een hovercraft te maken, en als ik hem alleen zou gebruiken om de hovercraft van de grond te laten komen zou ik hem niet opvoeren, want hij geeft lucht genoeg. Maar ik was van plan om dezelfde motor te gebruiken om een vrij grote propellor aan te drijven en ik denk dat ie dan niet zo heel veel kracht meer heeft, omdat ze die bladblazer natuurlijk niet veel meer kracht gaan geven dan ie nodig heeft. Misschien valt het wel mee maar anders wil ik hem wat gaan opvoeren.
en even voor de duidelijkheid ik heb gewoon een carburateur van een puch gepakt want de orginele zat er niet meer op.
grtn Robert
|
|
|
|
Neonlampje |
20-2-2005 16:37 |
Posts: 14825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JCG
[...]
Dat wist ik niet, dacht dat ze het zelfde idee uitlaat hadden als een standaard tomos bijvoorbeeld. Werkt wel, maar er is meer uit te halen.
Nouwja je hebt wel gelijk als je een veel bredere powerband wilt hebben.. maar dat hoeft niet echt...
Alhoewel lucht toch meer weerstand heeft dan de meeste mensen denken
zembla: jij hebt zeker discovery gekeken
Ehm ik zou dat niet gaan doen een 2e fan aandrijven. Dat trekt je motortje niet goed! (helemaal niet zonder grote aanpassingen aan de cylinder zelf)
Verder wel leuk projectje, wat gebruik je voor je rok? Ik ben van een 2persoons luchtbed overgestapt op een trekker-binnenband
|
|
|
|
-Tom- |
20-2-2005 16:37 |
Posts: 4151 |
Grote prop trekt 'ie wel hoor , alleen heeft je prop dan bijna geen spoed (dus weinig luchtverplaatsing).
Wat voor soort hovercraft wil je maken, een model hovercraft? Of echt om te racen? Of een kleine waar je op kan staan alleen ofzo.
|
|
FTS Member |
|
-Tom- |
20-2-2005 16:39 |
Posts: 4151 |
He lude, als je nog skirt materiaal nodig hebt, moet je ff zeggen, wij hebben nog heel vele oude kapotte skirts over, waar we eigenlijk niks meer mee doen. Je kunt die dingen uit elkaar knippen en een paar stukken aan elkaar naaien, dan heb je weer een redelijk stuk voor skirt :P
Of je koopt gewoon een paar m^2 zeil-doek (voor boten)
|
|
FTS Member |
|
Zembla |
20-2-2005 17:09 |
Posts: 118 |
Ja ik heb discovery gezien
Ik heb mijn rok van bouwzeil gemaakt en aan elkaar gezet met duct tape. Het is trouwens een model hovercraft. Ik had al eerder een soort moeras bootje gemaakt met een ander benzine motortje (die ik nu geruild heb tegen die bladblazer) maar toen ik discovery had gezien kreeg ik het idee om er een hovercraft van te maken. Dit lukte niet zo goed omdat ik geen goed luchtpomp had en geen goede rok. Daarom ben ik nu overnieuw begonnen met een groter stuk piepschuim. Maar een tweede motor voor de voortstuwing is geen optie omdat ie anders te zwaar wordt. De motor met bladblazer wegen nu al bijna 7 kilo en ik wil hem onder de tien houden.
en die oude rokken zijn wel interessant, maar kan je me vertellen hoe je die hoeken in elkaar zet? Ik bedoel welke vorm moeten ze hebben voordat je ze in elkaar naait?
|
|
|
|
Speakerfreak |
20-2-2005 17:15 |
Posts: 4941 |
|
|
Vieze naaiers hier |
|