Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Snelle uitlaten Honda

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1150 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #26435 - Snelle uitlaten Honda
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4550 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

christianos 20-2-2005 20:07 Print reply

Posts: 20445
ja maar dat maakt niet ales uit hoor
 
gonzales 20-2-2005 20:11 Print reply

Posts: 1319
neej inderdaad want am6 blok slijt zelfs met korte slag nog steeds snelelr dan honda ! wat hoofdzakelijk slijtage bepalen zijn de afstelling en grootste deel de kwaliteit van de motercomponenten
 
burn your rubber not your soul
SpeedyR 20-2-2005 20:21 Print reply

Posts: 1220
k'heb vaak genoeg gehoord dat onderlangse uitlaten sneller zijn,mischien klopt et ook wel dat et gewoon zo is dat de bovenlangse honda pijpjes gewoon kut zijn

had op me mtx met 70malossi een proma 2t bovenlangse pijp,ging 105 op de teller.

heb er nu een tecno onderlangse nsr pijp op gemieterd:

teller werkt nu niet meer maar merk dat me top wel een paar kilometertjes per uur is toegenomen,trekkracht is ook ff beter,trekt ff langer door in ze versnellingen,draait hoger in toeren,heeft wat minder moeite met ze 4de versnelling als ik tegenwind heb...


 
wil je een koekje of wil je neuken? koekjes zijn op......
gonzales 20-2-2005 20:22 Print reply

Posts: 1319
techno is hoogtoerig maar heeft een rimpelloze powerband af vanaf 7a 8k

 
burn your rubber not your soul
mt-special 20-2-2005 20:42 Print reply

Posts: 156
k heb onder meh mt gewoon n onderlangse van n nsr... n polini meende ik... en dat wil Cker wel!!
 
de heineken honcho.... met zon een handdoek... met regen een poncho
Ruben. 20-2-2005 20:45 Print reply

Posts: 6131
foto?
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
wiebutt 20-2-2005 20:50 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

techno is hoogtoerig maar heeft een rimpelloze powerband af vanaf 7a 8k



Tot waar ?

 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
robert 20-2-2005 20:51 Print reply

Posts: 900
het probleem bij bovenlangse uitlaten is vooral de "deuk" zodat hij lang het frame past, en de lange tailpipe.

Die verneuken aardig de expansie werking. Een rechte uitlaat heeft de beste expansie werking, omdat die gewoon zonder bochten etc hoeft.
 
Een frikandel en een jagermeister in de morgen, is een dag zonder zorgen.
HONDAGIRL 20-2-2005 21:03 Print reply

Posts: 1329
ik heb een mb met standaard uitlaat standaardcarb 70 cc imitatie 11.000 toeren en gangetje van 70

daarna heb ik er een 70cc imitatie op gehouden maar een 20mm dellortho carb. en een homoet uitlaat ondergezet nu loopt ie met moeite 85 en nog steeds 11.000 toeren en nu even zonder luchtfilter

hij trekt pas bij 9000 toeren

ik heb ook een mt met 70cc imi, 20mm mikuni, techno uitlaat, jamarcol demper dit haalt de 9000 toeren nog net maar trekt wel om en bij de 6000 toeren.

trekkracht mb is aanzienlijk meer als die mt
twv mb is 14: 38
twv mt is 15:43

waarom heeft de mb zoveel toeren en trekt hij beter als de mt
 
Steineken 20-2-2005 21:07 Print reply

Posts: 578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

techno is hoogtoerig maar heeft een rimpelloze powerband af vanaf 7a 8k



techno heeft als enige nadeel het slechte trekken "onderin" voor de rest rijden ze als een droom
 
Dus check, ik zit in mijn waggie, 50 cents pomt uit mijn speakers. je weet toch gewoon chill. Dus ik boek die bak vet hard toch, komt er zo
Steineken 20-2-2005 21:08 Print reply

Posts: 578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HONDAGIRL

ik heb een mb met standaard uitlaat standaardcarb 70 cc imitatie 11.000 toeren en gangetje van 70

daarna heb ik er een 70cc imitatie op gehouden maar een 20mm dellortho carb. en een homoet uitlaat ondergezet nu loopt ie met moeite 85 en nog steeds 11.000 toeren en nu even zonder luchtfilter

hij trekt pas bij 9000 toeren

ik heb ook een mt met 70cc imi, 20mm mikuni, techno uitlaat, jamarcol demper dit haalt de 9000 toeren nog net maar trekt wel om en bij de 6000 toeren.

trekkracht mb is aanzienlijk meer als die mt
twv mb is 14: 38
twv mt is 15:43

waarom heeft de mb zoveel toeren en trekt hij beter als de mt


ik weet wel dat je mb VEEL te zacht gaat
70 immi met 18 mm en techno
haalde 70 met kappote big-end lagers
 
Dus check, ik zit in mijn waggie, 50 cents pomt uit mijn speakers. je weet toch gewoon chill. Dus ik boek die bak vet hard toch, komt er zo
mxmaster 22-2-2005 15:19 Print reply

Posts: 736
een proma gp70 is makkelijk op een mt te maken zonder veel aanpassing en is een hele goede en snelle uitlaat op zowel 50 als 70cc
 
sorry he
puch_master 22-2-2005 15:38 Print reply

Posts: 3429
tecno voor nsr doet et wel netjes op 70cc powerband begind bij 7 a 8 K gaat door tot 10K ofzo en draai der 11K mee op top in hoogste versnelling.
is dit dan te licht vertand?

Dit bericht is ge-edit door puch_master op 22-2-2005 15:38
 
Toyota AE86 Levin coupé
robert 22-2-2005 16:26 Print reply

Posts: 900
als je powerband van je cilinder ook zo hoog licht dan niet. (10k)

Een uitlaat loopt het beste als die onbegrensd van binnen is, en op maat van de cilinder/carbu, berekend is.
 
Een frikandel en een jagermeister in de morgen, is een dag zonder zorgen.
Palava 22-2-2005 16:53 Print reply

Posts: 2866
ik wil misschien een proma onderlangs vor honda mb gaan kopen. heb 50cc zeta, gaat dat lekker lopen, en gaat de uitlaat tussen voetsteun door en niet zoals techno dat je rem niet meer werkt?
 

Dit topic is 4550 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved